Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@23:46:25 GMT

روایتی از حضور جهادی مداحان در مناطق سیل‌زده خوزستان + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۱۰۳۷۱

روایتی از حضور جهادی مداحان در مناطق سیل‌زده خوزستان + فیلم

‍‍‍‍‍‍

مناطقی از استان خوزستان در این روزهای پاییزی، شاهد حضور مداحان جهادی است که برای کمک به هموطنان سیل‌زده راهی این دیار شده‌اند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، گویا خوزستان عادت کرده است که هر فصل از سال را با یکی از مشکلات دست و پنجه نرم کند. تابستان که می‌شود از گرد و خاک و آلودگی‌ها رنج می‌برد و پاییز و زمستان نیز از سیل و آبگرفتی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گویا مشکلات خوزستان تمام نخواهد شد. در میان‌ وعده‌های غیرواقعی برخی مسئولان، اما افرادی هستند که دغدغه کمک به مردم را دارند. این روزها حضور برخی مداحان در قالب گروه‌های جهادی در مناطق جنوب کشور شاهدیم. آنها به قلب ماجرا رفته‌اند تا علت و عوامل رنج مردم خوزستان را جست‌وجو کنند و با هرچه در توان دارند برای کاستن از این‌بار تلاش کنند.


آنان که روزی در همین مناطق یا برای دفاع از حریم کشور در جهاد و از خودگذشتگی تبلوری عینی داشته‌اند و و یا مداحان جوان‌تری که شاید روزهای جنگ تحمیلی را ندیده‌اند اما سالیان زیادی به آنجا برای زیارت قبور شهدا و یادمان‌های جنگ تحمیلی رفته‌اند و برای زائران ندبه‌خوانی و مداحی کرده‌اند، اما این روزها دورترین نقاط کشور را برای خدمت‌رسانی انتخاب کرده‌اند.

سید رضا نریمانی مداح جهادگر اصفهانی یکی از اعضای کاروانی است که راهی مناطق سیل‌زده شده است. او گزارشات متعددی را در صفحه شخصی‌اش از مشکلات مردم این مناطق بارگذاری کرده است که ویدئویی از آن را مشاهده می‌کنید:

آغاز مرحله دوم امدادرسانی ستاد اجرایی فرمان امام به سیل‌زدگان خوزستانبنیاد احسان مرحله دوم خدمت‌رسانی به مردم آسیب‌دیده از آبگرفتگی خوزستان را آغاز کرددلهره شهروندان جنوبی‌ترین منطقه قزوین / با هر بارش باران سیلاب فاضلاب زندگی مردم را نابود می‌کند+فیلممدیرعامل بنیاد احسان: دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) برای امدادرسانی فوری به سیل‌زدگان خوزستان‌/ تا لحظه عادی‌شدن شرایط زندگی در کنار مردم هستیمبخشی از اراضی محدوده سیلک کاشان مورد تعرض سودجویان قرار گرفته است/پیگیری تا رفع تصرف کامل اراضیسیلاب؛ اتفاقی که اردستان را هر روز تهدید می‌کند/مسئولان چه تدابیری اندیشیدند؟هشدار سیلاب و آبگرفتگی معابر 3 استان انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیل زده سیل جهادگر سید رضا نریمانی سیل زده سیل جهادگر سید رضا نریمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۰۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور یگان‌های امدادی سپاه تا پایان عملیات خدمت رسانی در مناطق سیل زده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سردار سرتیپ پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه از ارزیابی ضعیت امدادرسانی به مردم سیل زده در استان‌های جنوب شرقی کشور به ویژه سیستان و بلوچستان و دستور سرلشکر حسین سلامی برای ادامه حضور یگان‌های امدادی و استانی سپاه در منطقه تا بازگشت شرایط عادی زندگی مردم خبر داد.

وی افزود: از همان هنگام وقوع سیل تا به امروز سپاه در استان‌های تحت تاثیر بارش‌ها و سیل اخیر با گسیل امکانات و ظرفیت‌های مورد نیاز مانند ماشین آلات برای بازگشایی جاده‌ها و راه‌های روستایی، بالگرد برای تسهیل عملیات امداد و نجات و انتقال محموله‌های غذایی و دارویی و نقل و انتقال نیرو‌های امدادگر، اعزام تیم‌های پزشکی و درمانی به خدمت رسانی مردم و همراهی با سایر سازمان‌ها و نیرو‌های امدادی به طور شبانه روزی مشغول بوده است.

سردار شریف با اشاره به اینکه عمده نیاز‌های امدادی و خدمت رسانی هم اکنون در استان سیستان و بلوچستان متمرکز و ادامه دارد خاطرنشان کرد:بحمدالله ضعیت در استان‌های هرمزگان و کرمان به حالت عادی بازگشته است و کمک به سیل زدگان در استان سیستان و بلوچستان با سرعت و همافزایی دستگاه‌ها و همچنین حضور میدانی نیرو‌های مردمی ادامه دارد و با تاکید فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یگان‌های سپاه امکانات، تجهیزات و نیرو‌های خود از جمله سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان و قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا را همچنان در خدمت به مردم سیل زده و تامین شرایط جاری و معمول زندگی آنان فعال حفظ خواهند کرد.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد با توجه به هماهنگی، همکاری، هم افزایی و همت دستگاه‌های اجرایی و امدادی و نیرو‌های جهادی به ویژه مشارکت نیرو‌های مردمی به زودی از این شرایط عبور کنیم.

دیگر خبرها

  • تجلیل از دندانپزشکان جهادگر در همدان
  • حضور یگان‌های امدادی سپاه در مناطق سیل زده تا پایان خدمت رسانی
  • حضور یگان‌های امدادی سپاه تا پایان عملیات خدمت رسانی در مناطق سیل زده
  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد
  • پزشکان جهادی در مناطق کم برخوردار
  • روایتی از حضور رسانه‌ها و موفقیتی که در برابر رژیم غاصب رقم خورد
  • روایتی از حضور رسانه‌ها و موفقیتی که در برابر رژیم غاصب رقم زد
  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف استان
  • خدمات رسانی گروه جهادی حیدریون در مناطق کم برخوردار
  • برگزاری اولین برنامه طرح شمیم و همیاران آرامش اجتماعی در اهواز