Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن فقط تا تاریخ ۳۰ آذر ماه زمان دارند تا نسبت به تکمیل پرونده و افتتاح حساب و واریز مبلغ ۴۰ میلیون تومان اقدام کنند از این تاریخ به بعد و به محض بازشدن مجدد سیستم ثبت نام متقاضیان جدید جایگزین این افراد خواهند شد.

«خلیل محبت خواه» مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در گفت و گو با قدس آنلاین در رابطه با آخرین اقدامات در باره ثبت نام و اجرای طرح اقدام ملی مسکن در استان تهران گفت:از ابتدای اعلام و ثبت انم طرح اقدام ملی مسکن ۷۳ هزار و ۳۷۳ نفر در استان تهران در این طرح ثبت نام کردند؛ همان طور که اطلاع دارید در شهرهای استان تهران در شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر وزارت راه و شهرسازی متولی امور است و در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر بنیاد مسکن کار را برعهده دارد؛ ز این آمار ۳۹ هزار ۲۲۴ نفر در شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر و ۳۴ هزار و ۱۴۹ نفر در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر ثبت نام کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از این تعداد  ۴ هزار و ۶۹۵ نفر در شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر و یک هزار و ۱۴۶ نفر در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر حائز شرایط اولیه شدند و فرم ج آنها تأیید شده است یعنی در مجموع ثبت نام  ۵ هزار و ۸۴۱ نفر مورد تأیید قرار گرفت که از این بین ۳ هزار و ۴۳ نفر افتتاح حساب کرده‌اند که باید نسبت به تکمیل حسابشان اقدام می‌کردند که از این مقدار بیش از ۲ هزار نفر افتتاح حساب را تکمیل کرده‌اند.

محبت خواه در رابطه با جانمایی این طرح در استان تهران نیز گفت: جانمایی این طرح در قالب ۲۷ پروژه تعریف شده است که در شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر و زیر ۱۰۰ هزار نفر آماده تحویل هستند و تابه امروز ۷ هزار و ۵۵۰ واحد را گلنگ زنی کرده ایم که کار آنها در دست انجام است.

وی تأکید کرد: اقدامات اجرایی تقریباً در تمام مناطقی که مشخص شده است اعم از پاک دشت، شهریار اسلام شهر رباط کریم قرچک که زیر نظر راه و شهرسازی هستند و نیز در شهرهای صفادشت دماوند و پیشوا و فیروزکوه و کیلان که زیر نظر بنیاد مسکن هستند متناسب با پروانه هایی که از شهرداری اخذ شده است آغاز شده است.

محبت خواه در رابطه با میزان استقبال از طرح اقدام ملی مسکن نیز تصریح کرد: استقبال از این طرح در ابتدا کمی کند بود اما در حال حاضر بهتر شده است؛ ما در شورای مسکن استان مصوب کرده بودیم که تا ۱۰ آذر کسانی که افتتاح حساب شان را تکمیل نکرده بودند از این گردونه حذف بشوند اما به واسطه نامه‌ای که از طرف معاونت مسکن وزارت خانه مهلت تکمیل حساب تا ۳۰ آذر تمدید شد. بنابراین متقاضیان تا تاریخ ۳۰ آذر ماه متقاضیان زمان دارند تا نسبت به تکمیل پرونده و افتتاح حساب و واریز مبلغ ۴۰ میلیون تومان اقدام کنند از این تاریخ به بعد و به محض بازشدن مجدد سیستم ثبت نام متقاضیان جدید جایگزین این افراد خواهند شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در رابطه با ثبت نام تسهیلات ودیعه مسکن نیز گفت: تعداد متقاضیان ثبت نام شده ودیعه مسکن در استان تهران ۱۹۱ هزار و ۳۵ نفر بوده است که ۹۵ هزار و ۲۳۳ نفر حائز شرایط بودند؛ از این بین درخواست وام ۲۶ هزار و ۸۲۷ نفر در مرحله تعیین شعبه است و به تعداد ۱۵ هزار و ۹۵۰ نفر وام نیز وام ودیعه پرداخت شده است.

وی در مورد احتمال تمدید ثبت نام ودیعه مسکن نیز گفت: هنوز تصمیمی در این رابطه گرفته نشده و به ما ابلاع نشده است.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن اقدام ملی مسکن تکمیل پرونده طرح اقدام ملی مسکن طرح ودیعه مسکن وام ودیعه مسکن ودیعه مسکن شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر طرح اقدام ملی مسکن استان تهران استان تهران راه و شهرسازی نفر در شهرهای افتتاح حساب ثبت نام زیر ۱۰۰ ۳۰ آذر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۰۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل زیرساخت خطوط آبرسانی سایت اقدام ملی مسکن شهید محمدخانی یزد

جلال علمدار مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد گفت: زیرساخت خطوط آبرسانی سایت اقدام ملی مسکن شهید محمدخانی یزد با ۷۶ بلوک ۱۶ واحدی و مجموع هزار و ۲۱۶ واحد با وسعت ۱۶ هکتار واقع در اکرمیه تکمیل و آماده بهره برداری است.

او اعتبار این پروژه را بالغ بر هزار و ۴۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: این پروژه شامل سه هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع که هزار و ۷۰۰ متر آن تاکنون اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد از پیشرفت فیزیکی ۲۲ درصدی این پروژه خبر داد و اظهار داشت: شبکه فاضلاب مورد نیاز سایت شهید محمد خانی سه کیلومتر بوده که تاکنون ۲۰۰ متر آن اجرا شده است.

علمدار با بیان اینکه انشعاب موقت برای تامین آب شرب و بهداشتی کل پروژه نصب شده، گفت: پس از تکمیل هر بلوک انشعاب برای آن وصل می‌شود که تاکنون انشعاب ۱۱ بلوک ۱۶ واحدی نصب و زیرساخت برای ۷۶ بلوک ایجاد شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل
  • پایان خردادماه آخرین مهلت افتتاح حساب یا تکمیل موجودی جشنواره حساب‌های قرض الحسنه پس انداز بانک ملت
  • سیلاب به بیش از ۲ هزار و ۱۵۰ واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • سایت بزرگ نهضت ملی مسکن در بوشهر کلنگ‌زنی می‌شود
  • کلنگ زنی 327 واحد مسکونی کارکنان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی
  • تحویل ۱۲۷ هزار و ۳۶۸ واحد مسکن مهر در دولت سیزدهم
  • تکمیل زیرساخت خطوط آبرسانی سایت اقدام ملی مسکن شهید محمدخانی یزد
  • تکمیل و تحویل ۲۴۱ هزار و ۵۲۵ واحد روستایی توسط بنیاد مسکن
  • تکمیل و تحویل ۲۴۱ هزار و ۵۲۵ واحد روستایی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی
  • تحویل ۱۰۰۰ واحد مسکونی به محرومان در اردبیل