Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@20:07:45 GMT

لبنان| هشدار درباره دور جدید ترورها و ناامنی

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۱۰۸۶۱

لبنان| هشدار درباره دور جدید ترورها و ناامنی

منابع امنیتی لبنان از تحرکات برخی گروه‌های تروریستی برای انجام عملیات‌های خطرناک در لبنان با هدف از بین بردن ثبات این کشور خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه الجمهوریه یک منبع ارشد امنیتی در لبنان فاش کرد، با توجه به اظهارات فرماندهان سرویس‌های امنیتی در جلسه شورای عالی دفاع، اطلاعات امنیتی موجود درباره تلاش عده‌ای برای ایجاد بی‌ثباتی در لبنان به معنی بازگشت به دوره ترورها بسیار خطرناک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

این منبع اشاره کرد که درحال حاضر اقدامات امنیتی در چندین سطح و به ویژه درباره برخی شخصیت‌هایی که طبق اطلاعات در معرض خطر قرار دارند انجام شده است.

منبع مذکور از افشای نام شخصیت‌هایی که تحت تدابیر شدید امنیتی هستند خودداری و تاکید کرد که شرایط بسیار حساس و خطرناک بوده و لبنان همچنان در معرض عملیات‌های تروریستی قرار دارد.

این منبع ارشد امنیتی لبنان همچنین به اطلاعاتی درباره مقدمات انجام شده توسط برخی گروه های تروریستی برای ضربه زدن به ثبات لبنان اشاره و اعلام کرد که سرویس‌های امنیتی در آمادگی کامل برای مقابله با هرگونه شرایط اضطراری قرار دارند.

در نتیجه خلاء سیاسی و بحران اقتصادی در لبنان ترس از احتمال بروز بی ثباتی و چالش های امنیتی در میان صحبت از نشانه‌های بازگشت احتمالی به دوران ترورها جدی شده است.

لبنان|بازدید هیئت بهداشت حزب‌الله از بخش‌های کرونایی/ پاسخ قاطع عون به تهدیدهای آمریکا

در نشست شورای عالی دفاع لبنان که پنجشنبه گذشته برگزار شد، فرماندهان سرویس‌های امنیتی درباره وجود نشانه‌هایی از عملیات‌های ترور که برای اجرا در داخل لبنان سازماندهی می شود ابراز نگرانی کردند. مسئولان مربوطه در این زمینه اظهار داشتند که اطلاعات و ارزیابی‌های امنیتی نشان می‌دهد، مرحله آینده شامل ترورهای سیاسی است. آن‌ها از خطری که یک شخصیت ویژه سیاسی را تهدید می‌کند صحبت کردند اما برای جلوگیری از ایجاد ترس و وحشت نام شخص مورد نظر را ذکر نکردند.

این اطلاعات بر اساس ارزیابی‌های سرویس‌های امنیتی غربی و سایر اطلاعات حاصل از تجزیه و تحلیل داده‌های موجود در واقعیت است. اطلاعات نشان می‌دهد که باندهای قاچاق گروهی بین عراق و سوریه در حال نفوذ به سمت لبنان است؛ در نتیجه نیروهای امنیتی لبنان اقدام به تشدید تدابیر امنیتی و موانع خود در مناطق حساس کرده‌اند. با این حال منابع مربوطه گزارش دادند که هنوز اطلاعات جدی برای تایید این ارزیابی‌ها وجود ندارد و همه چیز در دست بررسی است.

در چارچوب امنیتی منابع گزارش دادند که حزب‌الله همچنان در موقعیت آماده باش در مکان‌ها و مناطقی قرار دارد که می‌تواند هدف احتمالی برای اقدامات امنیتی رژیم صهیونیستی باشد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سرویس های امنیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۰۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار/ این دو موبایل دیگر بروزرسانی دریافت نخواهند کرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، براساس گزارش زومیت، گوشی‌های وان پلاس ۸ و وان پلاس ۸ پرو که در سال ۲۰۲۰ معرفی شده بودند، به پایان چرخه‌ی عمر خود رسیدند. وان پلاس وعده داده بود که برای این گوشی‌ها سه سال به‌روزرسانی اندروید و چهار سال به‌روزرسانی امنیتی منتشر خواهد کرد.

طبق بیانیه‌ی رسمی، آخرین به‌روزرسانی وان پلاس ۸ دارای وصله‌ی امنیتی آوریل ۲۰۲۴ (فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۳) است و OxygenOS 13.1.0.587 را برای کاربران به‌ارمغان می‌آورد. جدیدترین به‌روزرسانی گوشی وان پلاس ثبات و امنیت دستگاه را افزایش می‌دهد. به‌روزرسانی دردسترس کاربران هندی قرار گرفته است و به‌مرور برای سایر مناطق منتشر خواهد شد.

از مشخصات وان پلاس ۸ می‌توان به صفحه‌نمایش اولد ۹۰ هرتزی، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۶۵، دوربین اصلی و سلفی ۴۸ و ۱۶ مگاپیکسلی، باتری ۴٬۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی و شارژ سریع ۳۰ واتی اشاره کرد. قیمت گوشی مذکور در زمان عرضه حدود ۷۵۰ دلار اعلام شده بود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899416

دیگر خبرها

  • احمدیان در سن‌پترزبورگ چه می کند؟
  • سفر مهم دبیر شورای عالی امنیت ملی به روسیه/پنج پیشنهاد ایران برای تقویت امنیت اطلاعات در جهان
  • هشدار/ این دو موبایل دیگر بروزرسانی دریافت نخواهند کرد
  • هشدار احمدیان به کشور‌های میزبان مراکز امنیت سایبری صهیونیستی
  • پیشنهادات ایران برای ارتقای امنیت اطلاعات
  • ۵ پیشنهاد ایران در اجلاس امنیتی سن‌پترزبورگ
  • دومین شکست بزرگ اطلاعاتی اسرائیل پس از طوفان الاقصی چیست؟
  • دومین شکست بزرگ اطلاعاتی اسرائیل پس از طوفان الاقصی
  • ابواسماعیل به هلاکت رسید؛ انهدام مخفیگاه داعش
  • ژنرال حلیوا رئیس سرویس اطلاعات نظامی اسرائیل کیست و چرا استعفا داد؟