Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-16@04:43:08 GMT

جابجایی در زمان انجام معامله پالایش یکم

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۱۱۲۰۰

جابجایی در زمان انجام معامله پالایش یکم

 بر اساس پیغام ناظر بازار که از طریق کارگزاریها به مشتریان بورس اعلام شد، زمان انجام معامله واحدهای صندوق سرمایه‌گذاری پالایش یکم با نماد «پالایش» در روز جاری ۱۵ آذر از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۲:۳۰ و دوره سفارش گیری از ساعت ۰۹:۱۵ تا ۹:۳۰ است.

بعد از 41 روز، نماد صندوق پالایشی شامل سهام چهار پالایشگاه تهران، تبریز، اصفهان و بندر عباس از ۱۱ آذر باز و نحوه معامله و دوره سفارش‌گیری اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بورس پالایش یکم سهام سهام بورس بازار بورس پالایش یکم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۱۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین حراج سکه طلای مرکز مبادله ایران در سال ۱۴۰۳/ متقاضیان چند سکه می توانند سفارش دهند؟

سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: دهمین جلسه حراج سکه طلا  امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد این حراج از طریق سامانه معاملات این مرکز به آدرس اینترنتی market.ice.ir برگزار می‌شود و دارایی موضوع دهمین حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ۱۳۸۶ بانک مرکزی و بدون بسته بندی است.

او افزود: حداکثر حجم سفارش و خرید برای هر متقاضی مجموعا ۵ قطعه سکه است. به نحوی که می‌توان ۵ قطعه ربع سکه، یا ۵ قطعه نیم سکه، یا ۵ قطعه تمام سکه، و یا ترکیبی از هر سه شامل تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه باشد که جمع هر سه باهم نباید بیش از ۵ قطعه باشد شروع جلسه حراج راس ساعت ۱۲ است و بازه ثبت سفارش نیز از ساعت ۱۲ الی ۱۵ خواهد بود. بازه نظارت و تخصیص نیز از ساعت ۱۵ تا ۱۷ همان روز است و ساعت ۱۷ نیز نتایج حراج اعلام می‌شود.

این مقام مسئول اظهار کرد: متقاضیان شرکت در حراج‌های سکه طلای سامانه معاملات مرکز مبادله ایران، می‌توانند طی ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز اقدام به ثبت نام و احراز هویت کنند. همچنین افراد توجه داشته باشند که واریز وجه معاملات از طریق کارت‌های هدیه، بن کارت، کارت اعتباری مرابحه و کارت‌های بانکی فاقد شماره شبا ممنوع است و مسئولیت عدم استرداد وجه بر عهده شخص متقاضی است. فرآیند استرداد وجه کیف پول، برای واریز از حساب‌های بانک ملی ایران در همان روز درخواست انجام می‌پذیرد و برای سایر بانک‌ها ظرف مدت ۴۸ ساعت انجام می‌شود. در نهایت هم باید اشاره کرد که متقاضیان جهت دریافت سکه، به جدول زمانی منتشر شده در تارنمای رسمی مرکز مبادله توجه داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بانک و بیمه

دیگر خبرها

  • شاخص بورس با ۱۰ هزار و ۱۴۰ واحد رشد کرد
  • رشد ۱۰ هزار واحدی شاخص بورس
  • افزایش بیش از ۱۰ هزار واحدی شاخص کل بورس
  • اولین حراج سکه طلای مرکز مبادله ایران در سال ۱۴۰۳/ متقاضیان چند سکه می توانند سفارش دهند؟
  • اعلام زمان ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب‌های درسی
  • زمان ثبت سفارش کتب درسی اعلام شد
  • زمان ثبت سفارش ‌کتاب‌های درسی سال تحصیلی آینده اعلام شد
  • بهترین دوره های آموزش فارکس چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟
  • خبر جدید از نتایج آزمون استخدامی معلمان | اعلام اولین روز فراخوان برای ارزیابی تکمیلی | دوره‌ آموزشی نومعلمان کی برگزار می‌شود؟
  • آغاز ثبت سفارش کتب درسی دانش آموزان نهاوندی