Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@14:21:49 GMT

حسرت تمام نشدنی رادوشوویچ در آسیا (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۱۲۰۹۶

در شرایطی که رادوشوویچ تصور می‌کرد که در لیگ قهرمانان آسیا باز خواهد کرد اما این اتفاق رخ نداد تا او در این فصل رقابت های آسیایی هم فرصتی برای نمایش توانایی هایش پیدا نکند.

به گزارش "ورزش سه"، بوژیدار رادوشوویچ، باسابقه ترین خارجی تاریخ باشگاه پرسپولیس، همچنان در این تیم حضور دارد و در شرایطی که تصور می‌شد به دلیل نارضایتی خود از وضعیت مالی سرخ ها از این تیم جدا شود اما این اتفاق هم رخ نداد و او به تهران بازگشت تا در اردوی تیمش شرکت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این سال ها، رادو بازی در لیگ برتر و جام حذفی را تجربه کرده و عملکرد مطمئنی در این مسابقات داشته اما در لیگ قهرمانان آسیا هیچگاه فرصت نقش آفرینی را پیدا نکرده است. در سال های 2017، 2018 و 2018 علیرضا بیرانوند در تمام بازی ها سنگربان سرخپوشان بود و در سال 2020 نیز حامد لک دیگر دروازه بان ایرانی قرمزها به ترکیب اصلی رسید تا حسرت چهار ساله رادو ادامه پیدا کند.

 

 

حالا بعید است در بازی فینال هم یحیی گل محمدی حامد لک که درخشش فوق العاده ای داشته را کنار بگذارد و رادو چشم به فصل جدید این تورنمنت برای ثبت اولین بازی خود خواهد داشت. اما نکته مهم این است که خیال گل محمدی از هر اتفاق غیرمترقبه ای راحت خواهد بود چرا که دستکم در پست دروازه بان، یک گزینه مطمئن را روی نیمکت خود دارد.

 

بوژیدار رادوشوویچ پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بوژیدار رادوشوویچ پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۲۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخطار عجیب کنعانی، خطا هم نبود!

به گزارش ورزش سه  دقیقه 40 بازی ایران و ترکمنستان در عشق آباد با ساده ترین برخورد ممکن پشت محوطه جریمه ، داور تایلندی به سود میزبان خطا گرفت و ترکمنستان را صاحب یک ضربه ایستگاهی از فاصله حدودا بیست متری کرد.
نکته عجیب در مورد این صحنه اینکه در لحظه برخود دو بازیکن ملی پوش ایران با بازیکن ترکمنستان برخوردی که منجر به خطا شود اتفاق نیفتاد و این مهم در تصویر آهسته مشخص بود.
در واقع اگر هم خطایی اتفاق افتاد  کنعانی عامل این خطا نبود اما در کمال تعجب داور ضمن اعلام خطا در نقطه ای حساس به کنعانی اخطار هم داد تا اولین بازیکن تیم ایران باشد که  در این میدان اخطار می گیرد.

بعد از این صحنه کنعانی زادگان هر چه تلاش کرد تا برای داور توضیح بدهد که خطایی انجام نداده یا عامل این خطا نبوده فایده‌ای نداشت.
کنعانی که در بازی رفت مقابل ترکمنستان بریس کرده بود در این بازی شرایط متفاوتی را تجربه می کند و با توجه به جرات و جسارت بیشتر ترکمن‌ها در  زمین خودشان کار دشوارتری در فاز دفاع دارد.
کنعانی این بار کنار شجاع خلیل‌زاده قرار گرفته که بارها کنارش بازی کرده و فوتبال او را خیلی خوب می شناسد.

دیگر خبرها

  • برزگر: من و یاسین و باویه بدشانس‌های پارسال بودیم
  • اتفاق عجیب در لیگ آزادگان؛ داور نیش صدرنشین لیگ یک را کشید!
  • اینتری شدن مهدی طارمی در سال حسرت آسیایی؛ لژیونر پلاس
  • خوب و بد هندبال ایران در سال 1402 از نگاه پاکدل
  • خوب و بد هندبال ایران در سال ۱۴۰۲ از نگاه پاکدل
  • اخطار عجیب کنعانی، خطا هم نبود!
  • ردپاهایی پاک نشدنی
  • اتفاق عجیب برای لیونل مسی
  • جام ملتهای آسیا؛ این طلسم شکستنی نیست! | برگزیده سال (حسرت سال)
  • ردپاهایی پاک نشدنی (فیلم)