Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-استاندار تهران با اشاره به تاثیر مثبت محدودیت های دو هفته گذشته در مدیریت بیماری کرونا از تمدید محدودیت های تردد درون و برون شهری در استان تهران خبر داد.

انوشیروان محسنی بندپی در حاشیه چهل و هفتمین جلسه ستاد مبارزه با بیماری کرونا با اشاره به تاثیر محدودیت های دو هفته گذشته بر آمار بیماری کرونا گفت: خوشبختانه برای اولین بار دیروز تعداد بیماران ترخیص شده از بیمارستان ها از تعداد بیماران بستری شده پیشی گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: البته هنوز میزان مرگ و میر در تهران نسبت به سایر شاخص ها کاهش چشم گیری نداشته و انتظار می‌رود تغییر در آمار مرگ و میر طی دو هفته آینده قابل مشاهده باشد.

استاندار تهران تاکید کرد: با توجه به وضعیت نارنجی در اکثر نقاط استان تهران محدودیت های مربوط به شهرهای نارنجی اعمال می شود؛ ضمن اینکه محدودیت های تردد درون شهری یعنی محدودیت تردد از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح و محدودیت های برون شهری مانند قبل ادامه خواهد داشت.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۲۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت تردد در دانشگاه شریف در روزهای کنکور

دانشگاه صنعتی شریف با برگزاری کنکور در روزهای پایانی هفته ممنوعیت تردد در این دانشگاه اعلام کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزای تسنیم، دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد: آزمون سراسری سال 1403 در روزهای پنج‌شنبه و جمعه (6 و 7 اردیبهشت) برگزار خواهد شد. مطابق اعلام قبلی، جهت برقراری نظم و امنیت، ورود تمامی دانشجویان در روزهای ذکر شده به پردیس اصلی دانشگاه ممنوع است.

در صورت ضرورت، تردد دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا، فقط از طریق مکاتبه رییس دانشکده مربوطه با مدیریت حراست دانشگاه و صرفا برای موارد بسیار اضطراری امکان‌ پذیر خواهد بود.

دانشجویانی که در روز پنچشنبه در ساختمان آموزش آزمون میان‌ترم دارند، صرفا از طریق دربهای ورودی پردیس شمالی دانشگاه (گیت بن‌بست تیموری و گیت کنار آسانسور پارکینگ) امکان تردد به ساختمان آموزش را دارند و پل عابر مابین پردیس شمالی و پردیس اصلی بسته خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محدودیت تردد در محور امرآباد- شانق در اراک + تصویر
  • محدودیت تردد در دانشگاه شریف در روزهای کنکور
  • امسال ۵۰۰ اتوبوس شهری اورهال می‌شود
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج چالوس
  • محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • سپاه پاسداران از درون و برون کشور در حال مجاهدت در راه حق است
  • با صحبت، سخنرانی، وعده، سفر آموزشی و بازدید مشکل حمل و نقل درون شهری حل نخواهد شد
  • ترافیک سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • محدودیت تردد به دلیل عملیات راهسازی در محور ایلام_صالح آباد