Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین خطیبی روز شنبه در گفت ‌و گو با خبرنگاران اظهار داشت: تیم سردار به عنوان آخرین تیم فعالیت خود را جهت حضور در لیگ دسته دوم آغاز کرد و در همین مدت زمان کوتاه ۶۰ درصد بازیکنان موردنیاز را توانستیم جذب کنیم.

وی با بیان اینکه در هفته آینده نیز سایر بازیکنان مورد نیاز تیم جذب خواهند شد افزود: لیگ ۲ شرایط خاصی دارد و قطعاً دشوارتر از لیگ دسته اول است، اما به خاطر هیات مدیره بسیار خوبی که تیم سردار بوکان دارد و هواداران پرشور آن تصمیم گرفتم در فصل پیش‌رو با سردار بوکان به دنبال کسب بهترین‌ها برای این تیم باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرمربی تیم فوتبال سردار بوکان در خصوص روند آماده‌سازی این تیم، اضافه کرد: تاکنون تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و برای کسب آمادگی بیشتر در هفته آینده نیز به تهران خواهیم رفت تا بتوانیم بازی‌های تدارکاتی خوبی را نیز در آنجا برگزار کنیم.

وی در خصوص قرعه‌کشی لیگ فوتبال دسته ۲ کشور نیز بیان کرد: تمام تیم‌ها برای ما قابل احترام هستند اما در گروهی که سردار حضور دارد تیم‌های با سابقه بیشتری در لیگ ۲ حضور دارند.

"خطیبی" افزود: قطعاً با حضور بازیکنان و مربیان با کیفیت، لیگ دسته ۲ کشور امسال جذاب‌تر از گذشته خواهد شد و شاهد بازی‌های زیباتری خواهیم بود.

وی در خصوص بازی هفته نخست سردار برابر شهدای بابلسر، اضافه کرد: تیم‌های شمال کشور همیشه از کیفیت بسیار خوبی برخوردار بوده و از بازیکنان و مربیان خوبی نیز بهره می‌برند و تیم شهدای بابلسر تجربه زیادی در لیگ دسته ۲ دارد اما ما به دنبال کسب بهترین نتیجه در بابلسر هستیم تا بتوانیم لیگ را با قدرت آغاز کنیم.

سردار بوکان نماینده آذربایجان‌غربی در گروه دوم رقابت‌های لیگ دسته ۲ باشگاه‌های کشور با تیم‌های پاس همدان، نیروی زمینی تهران، شهرداری ماهشهر، مس شهربابک، شهیدقندی یزد، نفت امیدیه، شهرداری بم، میلادمهر تهران، شهدای بابلسر، شمس‌آذر قزوین، اترک بجنورد، شاهین بندرعامری و عقاب تهران هم‌گروه شده است. 

این تیم طبق برنامه در هفته‌های اول تا چهارم به ترتیب با شهدای بابلسر در بابلسر با مس شهربابک در بوکان با پاس همدان در همدان و با نیروی‌زمینی تهران در بوکان دیدار خواهدکرد. 

سردار بوکان فصل گذشته در لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور با هفت برد، ۹ مساوی و ۱۰ باخت و ۳۰ امتیاز در رده یازدهم قرار گرفت. 

این تیم پنج فصل است در لیگ دسته دوم کشور حضور پیدا میکند ولی تاکنون موفق نشده به لیگ دسته یک کشور صعود کند. 
 

برچسب‌ها فوتبال سردار بوکان بوکان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال سردار بوکان بوکان فوتبال سردار بوکان بوکان اخبار کنکور شهدای بابلسر سردار بوکان لیگ دسته لیگ دسته ۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۲۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح نور را با قوت ادامه خواهیم داد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار احمد رضا رادان در حاشیه جلسه با اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی که در محل ستاد کل انتظامی کشور برگزار شد، اظهار داشت: در ابتدا از همراهی مردم، دختران و بانوان عزیز ایران که در اجرای این طرح با پلیس همکاری و همراهی می‌کنند تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: تشکر بعدی را هم از همکارانی دارم که دغدغه‌مندانه در اجرای این طرح پای کار هستند و به صورت جهادی اجرای آن را دنبال می‌کنند.

فرمانده کل انتظامی کشور افزود: با حمایت‌های مجلس، دولت و قوه قضائیه و همراهی مردم اجرای طرح نور را با قوت، دقت و هوشمندی ادامه خواهیم داد.

سردار رادان خاطر نشان کرد: اجرای این طرح همراهی همگان را در پی داشت و از مجلس و خاصه کمیسیون فرهنگی که جز اولین واحدها و بخش‌هایی بود که در این موضوع پای کار بود تقدیر و تشکر می‌کنم.

کد خبر 6086255

دیگر خبرها

  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • با مالکان جدید سرخابی‌ها شاهد رشد فوتبال خواهیم بود
  • آموزش حضوری ارز دیجیتال در تهران
  • اولین اظهارات سرمربی جدید والیبال ایران پس از ورود به تهران
  • سردار رادان: طرح نور را با قوت ادامه خواهیم داد
  • توافقات خوبی را در سفر رییس جمهور به سریلانکا شاهد خواهیم بود
  • طرح نور را با قوت ادامه خواهیم داد
  • بازگشت موفق کاشف سردار آزمون به نیمکت مربیگری
  • تساوی شهرراز شیراز و مس کرمان در فوتبال دسته یک کشور