Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از البرز؛ «ابوالحسن قورچیان» گفت: اگر طی پنج سال گذشته زوجی تا تاریخ عقدشان سابقه دو سال پرداخت حق بیمه را داشته باشند، بیمه تامین اجتماعی به اندازه حقوق یک ماه این افراد را به عنوان پاداش ازدواج به حساب‌شان واریز خواهد کرد و مدارک مورد نیاز برای ثبت این پاداش، ارائه اصل شناسنامه افراد، عقدنامه و دفترچه بیمه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین افزود: با توجه به حذف نیاز به دفترچه درمانی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی سازمان تامین‌اجتماعی در چند ساله اخیر و فراهم شدن امکان نسخه‌نویسی الکترونیک در این مراکز، در صورت مراجعه بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران به این مراکز درمانی، مطابق روال قبلی نیازی به ارائه دفترچه نخواهد بود و تنها ارائه کارت ملی یا اعلام کد ملی برای ارائه خدمات کافی خواهد بود.

قورچیان گفت: بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیرانی که اوراق دفترچه درمانی آن ها در این ایام به اتمام رسیده یا می‌رسد، لازم نیست برای دریافت دفترچه درمانی جدید به شعب و کارگزاری‌های تامین‌اجتماعی مراجعه کنند و در صورت نیاز به خدمات تشخیصی و درمانی و مراجعه به پزشک، می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را با ارائه جلد دفترچه درمانی که حاوی شماره بیمه و مشخصات بیمه‌شده است و یا ارائه کارت ملی دریافت کنند.

46

کد خبر 1462928

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان البرز دفترچه درمانی تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۲۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت ۱۱ هزار تبعه خارجی در طرح سپرده گذاری اتباع در البرز

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز؛ دهقان شیری ضمن تاکید بر آغاز شروع توزیع دفترچه های بیمه تکمیلی و کارت های هوشمند اتباعی که مبالغ سپرده گذاری خود را کامل نموده اند، گفت:طرح سپرده گذاری با توجه به استقبال کم نظیر و درخواست اتباع خارجی، همانند سال گذشته در حال اجراست و اتباع خارجی میتوانند براساس نوبت دهی به دفاتر خدمات اقامت و اشتغال مراجعه و ثبت نام نمایند.

دهقان شیری گفت افراد با مشارکت در این طرح و با افتتاح حساب تنها نزد شعب بانک ملی استان و در چارچوب این طرح میتوانند  از مزایایی همچون اقامت، اشتغال و پوشش های بیمه ای و ... بهره مند گردند.

در آخر مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز ضمن استماع گزارش اعضای جلسه بر هماهنگی بیشتر و توزیع هر چه سریعتر دفترچه های سپرده گذاری مشمولین تاکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان
  • واریز بخشی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین‌ اجتماعی
  • واریزبخشی از مطالبات مراکزدرمانی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • واریزبخشی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • موسسات درمانی و تشخیصی در صورت قطع سامانه‌های بیمه نیز موظف به ارائه خدمات هستند
  • شرکت ۱۱ هزار تبعه خارجی در طرح سپرده گذاری اتباع در البرز
  • معاینه تخصصی بیمه‌شدگان تامین اجتماعی استان سمنان ۱۸ درصد افزایش یافت
  • ارائه رایگان ۳۶ میلیون خدمت آزمایشگاهی به بیمه‌شدگان در مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی
  • ارائه ۹هزار خدمت درمان سرپائی به بیمه شدگان تامین اجتماعی سمنان
  • چه زمانی برای تست روانشناسی به مراکز مشاوره مراجعه کنیم