Web Analytics Made Easy - Statcounter

"رضا میدان‌روز" روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در اجرای "طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها متناسب با وضعیت و روند ویروس کووید ۱۹ در شهرهای کشور"  و طبق تصمیم ستاد مدیریت و مقابله با کرونا در استان، تمامی مراکز آموزشی در شهرهای با وضعیت قرمز از جمله شوط و چایپاره در شمال استان و تکاب در جنوب استان به مدت یک هفته از امروز پانزدهم تا ۲۱ آذرماه جاری به‌طور کامل تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در شهرهای وضعیت قرمز  همه کلاس‌های درس به صورت مجازی برگزار خواهد شد و فقط کارکنانی که برای حفاظت فیزیکی و حفاظت تاسیسات و سامانه‌های الکترونیکی حضور آنها ضروری باشد حضور خواهند یافت.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت و دبیر ستاد کرونای اداره‌ کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی اضافه کرد: در تمام شهرهای نارنجی نیز همه کلاس‌های درس به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

میدان‌روز اظهار داشت: کادر اداری مدارس اعم از مدیران و معاونان به صورت حضور حداکثری و با ۵۰ درصد نیرو بر فرآیند آموزش مجازی نظارت خواهند داشت.

به گزارش ایرنا، حضور در مدارس استان از ۱۵ شهریور ماه کاملا اختیاری بوده و اجباری در این زمینه برای دانش‌آموزان توسط آموزش و پرورش لحاظ نشده ‌است.

۶۲۲ هزار دانش‌آموز در آذربایجان‌غربی همزمان با سراسر کشور با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا، سال تحصیلی جدید را از ۱۵ شهریورماه سال جاری در این استان آغاز کردند و هم‌اکنون حضور یا عدم حضور دانش‌آموزان در مدارس از تصمیمات ستاد مدیریت و مقابله با کرونا تبعیت می‌کند.

طی ۲ هفته اول آذر امسال، ۱۰ شهر آذربایجان‌غربی شامل ارومیه، خوی، سلماس، اشنویه، نقده، میاندوآب، سردشت، شوط، چایپاره و پلدشت در وضع قرمز و هفت شهر چالدران، ماکو، مهاباد، بوکان، تکاب، شاهین‌دژ و پیرانشهر در وضعیت نارنجی بود.

براساس اعلامیه جدید ستاد کرونای استان هم‌اکنون شهرهای قرمز شامل تکاب، شوط و قره ضیاء الدین و شهرهای نارنجی نیز شامل ارومیه، اشنویه، پلدشت، مهاباد، ماکو، خوی، سلماس، سیه چشمه، بوکان، سردشت، میاندوآب، نقده، شاهین‌دژ و پیرانشهر است.

با توجه به تمدید محدودیت‌های کرونایی به مدت یک هفته دیگر اعمال این محدودیت‌ها همچنان در این شهرستان‌ها به قوت خود باقی است و از مردم انتظار می‌رود همچنان مصوبات ستاد کرونا را به‌خوبی رعایت کنند.

برچسب‌ها مدارس ویروس کرونا آذربایجان غربی محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس ویروس کرونا آذربایجان غربی محدودیت های کرونا مدارس ویروس کرونا آذربایجان غربی محدودیت های کرونا اخبار کنکور آذربایجان غربی محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۲۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی بانوی قایقران ارومیه‌ای به المپیک پاریس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در فینال این رقابت ها فاطمه مجلل در روئینگ تکنفره بانوان با حریفانی از ویتنام، فیلیپین، ژاپن، ازبکستان و سنگاپور رقابت کرد و با زمان۷:۳۷.۰۷ دقیقه به عنوان قایق سوم از خط عبور کرد و با کسب مدال برنز مسابقات جواز حضور در المپیک را بدست آورد.

در این رقابت نمایندگان ازبکستان و ژاپن اول و دوم شدند.

 

فاطمه مجلل اولین بانوی ورزشکار در تاریخ استان آذربایجان غربی خواهد بود که در المپیک حضور خواهد داشت ؛

مجلل پنجمین بانوی قایقران از کشورمان هست که سهمیه‌ حضور در المپیک را تا کنون بدست آورده ؛

پیش از این فاطمه مجلل با کسب مدال نقره‌ی مسابقات آسیایی اولین مدال آور بانوان استان شناخته شده بود .

دیگر خبرها

  • معدوم سازی حدود ۲ تن مواد غذایی تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف در ارومیه
  • تشکیل کنسرسیوم مراکز علمی و پژوهشی در حوزه محیط‌زیست آذر بایجان غربی
  • مروری بر چند خبر کوتاه از گوشه و کنار آذربایجان غربی در دوم اردیبهشت
  • پیش‌بینی وقوع سیلاب در ۱۵ استان؛ وضعیت قرمز در کرمان و یزد
  • پیش‌ ذبینی وقوع سیلاب در ۱۵ استان کشور / وضعیت قرمز در کرمان و یزد
  • کنسرسیوم مراکز علمی و پژوهشی در حوزه محیط‌زیست تشکیل می‌شود
  • برنامه های هفته کار وکارگر در آذربایجان غربی
  • پیش‌بینی وقوع سیلاب در ۱۵ استان کشور؛ وضعیت قرمز در کرمان و یزد
  • راهیابی بانوی قایقران ارومیه‌ای به المپیک پاریس
  • خبر تاج در مورد مراسم برترین‌های لیگ