Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ دیه‌گو در تیم پرطرفدار ناپولی منشا افتخاراتی شامخ و ماندگار بود و با درج نام او بر سردر استادیوم مذکور، مکنونات قلبی یک شهر به کاپیتان سال‌های دور این باشگاه از قوه به فعل درآمد.

اصولا پاسداشت مفاخر و چهره های نیکنام فوتبال در نقاط مختلف دنیا همواره مورد توجه قرار داشته که نمونه بارز این آیتم، در استادیوم اختصاصی باشگاه ناپولی رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سانتیاگو برنابئو در مادرید و جوزپه مه‌آتزا در میلان نمونه دیگری هستند که قطعا نام این دو ورزشگاه در ذهن فوتبال دوستان آشناست.

بد نیست بدانید کره جنوبی پس از درخشش در جام جهانی ۲۰۰۲ و کسب مقام چهارم دنیا و به پاس گرامیداشت مربی هلندی "گاس هیدینگ"، استادیوم ۴۵ هزار نفری شهر کانگ ژی ئو را بنام او ثبت کرد.

چه نیکو خواهد بود که ما نیز این تفکر را در ذهن مان غالب کنیم و با نامگذاری برخی از ورزشگاه‌ها به نام بزرگمردان فوتبالمان، قدردان این ذخایر ارزشمند جامعه باشیم.

چه ایرادی دارد که در افکارمان بازنگری کنیم و از طلایه داران فوتبال الگو بگیریم و درخت قدرشناسی  را بارور کنیم؟؟!!

با نامگذاری این اماکن ورزشی بنام مردان فخیمی چون زنده یاد "حسین صدقیانی" از نخستین مربیان تیم ملی فوتبال کشورمان و دیگر افتخار آفرینان و بزرگمردان ، این رویکرد را به یک الگو تبدیل کنیم.

تا آنجایی که بیاد داریم ساخت و نصب "سردیس" هنرمندان از سوی وزارت ارشاد و همچنین قهرمانان المپیک و جهان از جانب کمیته ملی المپیک، قوت قلب عمیق برای جامعه هنری و ورزشی شد.

شک نداریم اگر پیشنهاد مطروحه با همت و مطالعه و کنکاش وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و مسوولان ورزش استان‌ها قرار گیرد و عملی شود، اقبال شیفتگان فوتبال را در پی خواهد داشت.

برچسب‌ها سانتیاگو برنابئو دیگو مارادونا ناپولی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سانتیاگو برنابئو دیگو مارادونا ناپولی سانتیاگو برنابئو دیگو مارادونا ناپولی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۳۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد

به گزارش "ورزش سه"، در این نامه که امضای محمدرضا کشوری‌فرد، دبیر سازمان لیگ فوتبال ایران را دارد، آمده که پیرو جلسه روز 29 فروردین در ورزشگاه یادگار امام «فرصتها و تهدیدهای مرتبط» با ورود زنان به استادیوم مورد بررسی قرار گرفت.

ادامه این نامه به مشکلات استادیوم اشاره دارد و سازمان لیگ تاکید کرده که باتوجه به «نواقص مرتبط با زیرساخت موجود ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان از مسیرهای پیرامونی ورزشگاه» این استادیوم تا رفع این مشکلات، «فاقد شرایط پذیرش» زنان است.

به این ترتیب بعد از حضور بانوان در دیدار با ذوب آهن که با شکست 4-1 تراکتور همراه بود و البته حضور پرشور آنها رکورد تعدادی بانوان را هم شکست، دوباره مانع جدیدی بر سر راه حضور زنان در استادیوم ایجاد شده است.

دیگر خبرها

  • 10 استادیومی که از آنها یک نام و هزار خاطره مانده!
  • مکان بازی مرگ و زندگی سپاهان مشخص شد
  • بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • عکس| ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • رونالدو نابغه نیست، فقط مسی، پله، مارادونا
  • هافبک شمس آذر: حضور مادرم در استادیوم انرژی می‌دهد
  • سن سیروس، متراکم‌ترین استادیوم ایران (عکس)
  • این استادیوم به درد ما نمی خورد!