Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، حمید رضا دهنوی اظهار کرد: محدودیت های کرونایی در چهار شهر استان از جمله مشهد، سبزوار، خلیل آباد و قوچان که از شهرهای قرمز در سطح استان هستند، تمدید شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان رضوی افزود: در این راستا محدودیت و ممنوعیت‌های اعمال شده در هفته گذشته ادامه دارد و شهروندان گرامی دقت لازم را داشته باشند در صورت تردد از ساعت ۲۱ تا چهار صبح از طریق دوربین های ثبت تخلفات اعمال قانون خواهند شد

تعطیلی مراکز تعویض پلاک در شهرهای با وضعیت قرمز همچنان ادامه دارد 

وی با بیان اینکه مراکز تعویض پلاک در سه شهر مشهد، سبزوار، قوچان که در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند تعطیل خواهد بود، خاطرنشان کرد: مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک در شهرهای با وضعیت نارنجی و زرد از روز شنبه ۱۵ آذر ماه آماده ارائه خدمات به شهروندان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گفته رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان رضوی، اعتبار وکالتنامه هایی که از تاریخ اول آذر ماه ۹۹ تا روز بازگشایی مراکز تعویض پلاک منقضی شده به مدت روزهای تعطیل برابر مصوبه ستاد ملی کرونا دارای اعتبار خواهد بود.

فعالیت آموزشگاه های رانندگی در شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع است

دهنوی افزود: بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا آموزشگاه‌های رانندگی، جزو گروه سه مشاغل هستند، بنابراین محدودیت‌هایی که مشمول این گروه از مشاغل هستند در آموزشگاه های رانندگی نیز اعمال خواهد شد. در این راستا در شهرهایی که وضعیت قرمز و نارنجی همچنان تمدید شده، ادامه فعالیت آموزشگاه رانندگی اعم از برگزاری کلاس آیین نامه و آزمون نظری آیین‌نامه که باعث تجمع افراد می شود از روز شنبه ممنوع ماست.

حدود ۲۰۰۰ موتورسیکلت رسوبی توقیفی با تسهیلات ویژه ترخیص شدند

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان رضوی همچنین از ترخیص تعداد حدود ۲ هزار دستگاه موتورسیکلت رسوبی توقیفی با تسهیلات ویژه از ۱۸ آبان تاکنون خبر داد و گفت: حدود ۲۹ هزار دستگاه هنوز ترخیص نشده اند

وی گفت: زمان در نظر گرفته شده برای این طرح که از مورخ ۱۸ آبان ماه به مدت دو ماه تا ۱۸دی ماه است و مالکین و متصرفین می توانند با در دست داشتن مدارک لازم و اسناد مالکیت به دفاتر پلیس + ۱۰ مراجعه و نسبت به ترخیص موتورسیکلت‌ها خود اقدام کنند.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا مشهد محدودیت های کرونایی محدودیت های کرونایی در مشهد شهرهای با وضعیت مراکز تعویض پلاک تعویض پلاک وضعیت قرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۳۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف خودرو با بیش از ۵۰ میلیون تومان خلافی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، رئیس پلیس راه استان گفت: ماموران پلیس راه یاسوج-اصفهان حین گشت زنی هدفمند، یک دستگاه خودرو پژو پارس را به علت تخلفات رانندگی (اقدام به انجام حرکات مخاطره آمیز و برهم زدن نظم جاده) و دارا بودن خلافی بالا توقیف و به پارکینگ انتقال دادند.  
سرهنگ حسن دانایار افزود: پس از استعلام از سیستم تخلفات راهور، مشخص شد این خودرو شکایت قضایی و بیش از ۵۰ میلیون تومان تخلف رانندگی پرداخت نشده دارد که بلافاصله برابر ماده ۸ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، توقیف و برای سیر مراحل قانونی روانه پارکینگ شد.  
وی به رانندگان دارای خلافی بالا توصیه کرد هرچه سریعتر نسبت به پرداخت مبلغ خلافی خودروی خود اقدام کنند و تاکید کرد: طرح ویژه برخورد با رانندگان متخلف به صورت محسوس و نامحسوس در دستور کار پلیس راه استان قرار دارد.
سرهنگ دانایار معضل خودرو‌های شوتی کماکان یکی از دغدغه‌های اصلی پلیس راه استان بوده چرا که درصد بالایی از تصادفات و تخلفات جاده‌های استان مربوط به این نوع خودرو‌ها بوده و همچنین این خودرو‌ها با دستکاری پلاک و مخدوش نمودن آن مشکلاتی را نیز برای سایر شهروندان به وجود می‌آورند.

دیگر خبرها

  • وضعیت هوای ۳ شهر بر مدار نارنجی ثبت شد / پاک‌ترین هوا سهم زاهدان است
  • زنجان رکورددار آلودگی هوا/ شاخص کیفی ۲۰ شهر سالم و پاک ثبت شد
  • گالری گردی آخر هفته در نمایشگاه‌های جدید تهران
  • پلمب ۴۵۲ خانه پلاک قرمز در تهران
  • توقیف خودرو با بیش از ۵۰ میلیون تومان خلافی
  • نکات نگهداری از گیربکس دستی خودرو
  • پاک‌ترین هوا سهم بوشهر و سنندج است
  • هزینه نگهداری یک اوتیسمی در ماه چقدر است؟/ کلینیک‌های توانبخشی قصد تعطیلی این مراکز را دارند
  • واکنش جالب عثمان دمبله به سوت‌های ادامه‌دار هواداران بارسلونا در هنگام تعویض شدن / فیلم
  • آماده‌باش کامل اورژانس ۱۱۵ شهرستان ایرانشهر