Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@06:22:27 GMT

توصیه مهم پیشکسوت استقلال به محمود فکری

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۱۳۴۸۷

توصیه مهم پیشکسوت استقلال به محمود فکری

منصور رشیدی پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: مسئولیت سنگینی بر دوش فکری است و او باید به حواشی توجه نکند و با آرامش تیم را جلو ببرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، منصور رشیدی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره مسائل مختلفی صحبت کرد که به شرح زیر است:

من چندین بار گفته‌ام که باید به محمود فکری و تیمش اطمینان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فکری مربی جوانی است ولی کم تجربه نیست. او در تیم‌های مختلفی مربی‌گری کرده و مطمئنم با گذر زمان او تیمی قدرتمند از استقلال را می‌سازد. او از جنس استقلال است.

فراموش نکنیم تیم استقلال دیر بسته شد و فرصت کافی برای بدنسازی و کارهای تاکتیکی نداشت. باید به فکری فرصت بدهیم. اگر هفته دهم – یازدهم تیم خوب نباشد، انتقاد به جاست. الان ۴ بازی گذشته و اصلا نقد فنی منطقی نیست.

منصور رشیدی پیشکسوت باشگاه استقلال گفت:

من از رفقا و پیشکسوتان می‌خواهم چند هفته به اصطلاح دندان بر روی جگر بگذارند و از تیم حمایت کنند. این تیم توانایی‌های زیادی دارد و باید به استقلال آرامش بدهیم. هواداران هم در این مسیر به تیم خودشان کمک کنند.

به محمود فکری هم یک توصیه دارم. او باید به حواشی توجهی نکند. مسئولیت سنگینی بر دوش اوست و او با آرامش می‌تواند به موفقیت برسد. البته من شخصا معتقدم استقلال در حوزه نتیجه‌گیری هم تاکنون بد کار نکرده است.

منصور رشیدی پیشکسوت باشگاه استقلال گفت:

حضور همزمان مظاهری و حسینی در استقلال فرصت خوبی برای هردوی آن‌هاست. من و مرحوم ناصر حجازی باهم رفیق بودیم و در استقلال و تیم ملی همبازی بودیم. رفاقت ما باعث پیشرفت هردوی ما شد. توجه به حواشی به ضرر این دو دروازه‌بان توانمند است و استقلال در نهایت از حواشی لطمه می‌خورد. مطمئنا استقلال با هدایت فکری و با رفاقت درون تیمی به روزهایی خواهد رسید که دل هواداران را شاد می‌کند.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: منصور رشیدی محمود فکری پیشکسوت استقلال محمود فکری منصور رشیدی منصور رشیدی پیشکسوت باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۳۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گریه نماینده مالت در سازمان ملل برای مردم فلسطین

منصور در شورای امنیت سازمان ملل سخنرانی کرد و در آن گفت که فلسطینی‌ها فقط می‌خواهند زنده بمانند.

او گفت: تمام مردم فلسطین ما، در هر کجا که هستند، می‌خواهند زندگی کنند و به زندگی بچسبند، درست مانند سایر مردمان روی زمین؛ ملتی که آرزوی آزادی، زندگی شایسته دارد و می‌خواهد در صلح زندگی کند. 

منصور همچنین ابراز اطمینان کرد که فلسطینی‌ها از روی زمین محو نخواهند شد - دقیقاً به این دلیل که آنها زندگی را دوست دارند.

همانطور که در تصاویر گرفته شده در این دیدار مشخص است، ونسا فریزر نماینده دائم مالت در سازمان ملل در میانه سخنرانی منصور شروع به گریه کرد. در ابتدا فقط از طریق گوشی با دقت به صحبت‌های دیپلمات گوش داد و صحبت‌های سخنران برای او ترجمه شد و سپس با دست شروع به پاک کردن اشک از صورتش کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • درگذشت فوتبالیست سابق ایرانجوان در حین بازی با پیشکسوتان استقلال
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • محمود احمدی نژاد و مادر هوگو چاوز سوژه شدند
  • محمد مومنی: واگذاری سرخابی‌ها به روند توسعه فوتبال ما کمک قابل توجهی می‌کند
  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟
  • گریه نماینده مالت در سازمان ملل برای مردم فلسطین
  • پیشکسوت استقلال: بازیکنان در بازی با شمس آذر نصف جانمان کردند
  • رشیدی: استقلال نصف جان‌مان کرد/ حسینی نباید محروم می‌شد
  • پسر منصور پورحیدری: حسینی باید تشویق می شد، نه تنبیه؛ مخالفت با استقلال در حال علنی شدن است