Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده» حسین بامیری با اشاره به قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها، بیان کرد: این مصوبه مجلس در راستای تامین شروط ۹ گانه مقام معظم رهبری در توافق هسته ای بوده است و بر اساس مصوبه مجلس، دولت جمهوری اسلامی ایران موظف است بلافاصله پس از تصویب این قانون، سالانه به میزان حداقل ۱۲۰ کیلوگرم اورانیوم با غنای ۲۰ درصد را تولید و در داخل کشور ذخیره کند و نیازمندی‌های صلح آمیز صنایع کشور به اورانیوم با غنای بالای ۲۰ درصد را به طور کامل و بدون تاخیر تامین کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم لردگان و خانمیرزا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین مصوب شد در جهت تحقق ظرفیت یکصد و نود هزار سو غنی سازی، سازمان انرژی اتمی ایران، مکلف است، ظرفیت غنی سازی و تولید اورانیوم غنی سازی شده با سطح غنای متناسب هر یک از مصارف صلح آمیز کشور، به میزان ماهانه حداقل ۵۰۰ کیلوگرم افزایش دهد و نسبت به نگهداری و انباشت مواد غنی شده در کشور و مصرف معین حجم مذکور اورانیوم غنی سازی شده، اقدام کند.

این نماینده مجلس بیان کرد: همچنین مصوب شد که دولت جمهوری اسلامی ایران موظف است پس از ۲ ماه از تصویب این قانون، گزارش دقیق اقدامات انجام شده از جانب طرف های برجامی در زمینه بازگشت به اجرای کامل تعهداتشان وفق برجام و رفع تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران را به مجلس شورای اسلامی ارائه کند. چنانچه تا آن تاریخ روابط بانکی ایران در اروپا و و میزان خرید نفت آنها از ایران به شرایط عادی و رضایت بخش بازنگشته باشد، دولت مکلف است اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی را متوقف کند.

وی تاکید کرد: حرکت مجلس یازدهم در زمینه تصویب این طرح، اقدامی انقلابی بود و رای قاطع نمایندگان به آن در واقع رای به عزت و اقتدار ایران اسلامی و تکریم و پاسداشت مجموعه زحمات دانشمندان هسته ای به ویژه شهید فخری زاده و شهید سلیمانی است.

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در واقع این طرح مقابله چند بُعدی است که با زیاده خواهی کشورهای غربی به خصوص آمریکا و اسرائیل مقابله می کند.

منبع: نماینده

کلیدواژه: حسین بامیری طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها مجلس غنی سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۳۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش کاربران شبکه ایکس نسبت به حمله تنبیهی ایران علیه اسرائیل

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، کاربران خارجی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نسبت به حمله شب گذشته جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم صهیونیستی واکنش نشان دادند. آنها با اشتراک گذاشتن پیام‌هایی از این اقدام حمایت کردند.
 
یکی از کاربران با به اشتراک گذاشتن تصویر مقام معظم رهبری نوشت: «اگر در کنار ایران ایستاده‌اید، دست خود را بالا ببرید.» کاربر دیگری نوشت: «ایران متشکریم.»




 
جکسون هینکلز، کاربر آمریکایی تصاویری از برخی افراد را منتشر کرد و نوشت: «مردانی که از ایران حمایت می‌کنند در مقابل مردانی که از اسرائیل حمایت می‌کنند.»
 


وی همچنین با انتشار ویدئویی از وحشت صهیونیست‌ها از حمله ایران نوشت: «وقتی ارتش آنها 30 هزار نفر را در 6 ماه گذشته در غزه قتل عام کردند، آنها را تشویق کردند. اکنون آنها فریاد می‌زنند زیرا ایران فقط درصد کوچکی از آنچه اسرائیل انجام داده را پاسخ داده است.»
 
یکی دیگر از کاربران با انتشار تصویری از نتانیاهو و هیتلر نوشت: «هیتلر سال» و کاربر دیگری نوشت: «ایران برای آزادی و بشریت مبارزه می‌کند. ایران پیروز خواهد شد ان‌شاءالله.»




  
کاربر دیگری تصویری از نتانیاهو و جو بایدن به اشتراک گذاشت و نوشت: «بگذار یکدیگر را مقصر بدانند.»


 
برخی کاربران نیز با اشتراک گذاری تصاویری از مقام معظم رهبری به ایشان سلام نظامی دادند.


 
کاربر دیگری تصویری از رهبری انقلاب اسلامی ایران و سپاه پاسداران منتشر کرد و نوشت: «قدرت ایرانیان.»


 

دیگر خبرها

  • بیانیه امام جمعه اهل سنت سرسوره در پی حمله قهرمانانه موشکی جمهوری اسلامی به اسرائیل
  • پدافند دشمن صهیونیستی برای مقابله با ایران موجب تمسخرشان شد
  • پدافند دشمن صهیونیستی برای مقابله با ایران موجب تمسخرشان شد/ ثابت شد قدرتشان پوشالی است
  • ایران به مرحله جدیدی از تصمیم‌سازی‌های سیاسی در خاورمیانه ورود خواهد کرد
  • مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری: ایران در دفاع از تمامیت ارضی خود با هیچ‌کس شوخی ندارد
  • پیام نماینده مقام معظم رهبری در بوشهر در حمایت از حمله موشکی
  • واکنش کاربران شبکه ایکس نسبت به حمله تنبیهی ایران علیه اسرائیل
  • ایران سیلی جانانه‌ای به رژیم صهیونیستی زد
  • عفو رهبری برای محکومان تعزیرات حکومتی خوزستان
  • آزادی ۱۰ محکوم تعزیرات حکومتی خوزستان با عفو رهبری