Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- در حالی که سریال آقازاده در این هفته با پخش قسمت 25 رو به پایان است، قرار است که سریال های ملکه گدایان و گیسو در شبکه نمایش خانگی پخش شوند. در نوشتار پیش رو لینک دانلود قانونی قسمت اول سریال های گیسو (عاشقانه 2) ، ملکه گدایان و همچنین قسمت 25 سریال آقازاده را برای استفاده کابران مهیا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملکه گدایان – Malake gedaian  عنوان جدید ترین سریال حسین سهیلی زاده است که برای پخش در اواخر آذر آماده شده است. تهیه کنندگی این اثر با رحمان سیفی ازاد و علی طلوعی و همچنین نویسندپی کار بر عهده حامد افضلی و امین محمودی بوده است.

«ملکه گدایان» از خرداد امسال وارد فاز پیش تولید و سپس از 15 امرداد 99 رسما کلید خورد. در خلاصه داستان این سریال جذاب شبکه نمایش خانگی می خوانیم که: امروزِ تو، می تونه فردای من باشه … هیچ کس از سرنوشت خبر نداره….حتی شما… قسمت اول ملکه گدایان به زودی و تا چند روز دیگر پخش خواهد شد.

باران کوثری , رویا نونهالی , سولماز غنی , فرزاد فرزین ، ارمان درویش ، محمدرضا غفاری ، پانته آ بهرام ، الهام کردا ، امین بهبودی ، یسنا میر تهماسب ، بهشاد شریفیان ، علی اوجی بازیگران ملکه گدایان را تشکیل داده اند.

لازم به ذکر است که ملکه گدایان از عظیم ترین پروژه نمایش خانگی بوده است که با تیمی حرفه ای و با اسپانسری نبراس پیکچرز Nebras Pictures تهیه و تولید شده است و بر طبق پیش بینی ها و نظرات کارشناسان، قطعا یکی از محبوب ترین سریال های امسال خواهد بود. شما می توانید این سریال جذاب و تماشایی را از سایت خوب Cooldl.net و از لینک زیر دریافت کنید. لازم به ذکر است که تمامی آثار این وبسایت به گونه کاملا قانونی و با محوزهای مربوطه و همچنین با ترافیک مصرفی نیم بها خواهند بود. بدین معنا که با دانلود فیلم ها حجم دانلودی شما به صورت نیمه محاسبه خواهد شد.

دریافت لینک قانونی: دانلود سریال ملکه گدایان

 

و اما فصل دوم سریال عاشقانه با نام فرعی گیسو Gisoo که نیازی به معرفی و توضیحی هم ندارد نیز وارد شبکه نمایش خانگی خواهد شد. عاشقانه 2 آخرین روزهای فیلمبرداری خود را در حال طی کردن است و قسمت اول 1 آن تا چند روز آینده به مرحله پخش می رسد.

منوچهر هادی پس از تجربه بسیار موفق خود در فصل اول عاشقانه این بار تصمیم گرفته که باری دیگر به شبکه نمایش خانگی و آن ها با سریال گیسو بیاید. هومن کبیری این بار هم تهیه کنندگی این کار را بر عهده دارد. هادی پس از تجربه نه چندان دلچسب سریال دل؛ به دلیل شدت و شمار بسیار بالای انتقادات، با سریال گیسو تقریبا در لبه پرتگاه قرار گرفته است و اگر در این سریال نیز نتواند انتظار مخاطبینش را برآورده کند قطعا به مشکل خواهد خورد.

ساره بیات , محمدرضا گلزار ، هومن سیدی , حسین یاری و مسعود رایگان از فصل اول در سریال گیسو نیز در کنار هادی هستند ولی هانیه توسلی، بهاره رهنما، سانیا سالاری و یک بازیگر ایتالیایی به جمع بازیگران سریال گیسو به عنوان تازه وارد، پیوسته اند.

لینک قانونی این اثر: دانلود سریال گیسو

درباره خط سیر داستانی و قصه این سریال جزییات خیلی دقیقی در دست نیست ولی چیزی که گفته شده است؛ «عاشقانه 2؛ گیسو» درامی معمایی با رویکردهای اجتماعی منجمله پولشویی است و با توجه به ساخت سریال های مختلفی که روابط رومانتیک در آن ها محور اصلی بوده، در این فصل در جهت ارتباط با مخاطب تحولی اساسی در داستان صورت گرفته است. جهت تماشای قسمت اول سریال گیسو به سایت کول دانلود مراجه کنید. سریال گیسو در دو فصل 17 قسمتی در حال تدارک دیدن برای پخش در شبکه نمایش خانگی است. همینک شما را دعوت به تماشای این سریال زیبا و دیدنی در وبسایت کول دانلود می نماییم. این سایت هر هفته با یک قسمت جدید از سریال گیسو آپدیت می شود و شما کابران عزیز می توانید زودتر از همه جا به فایل این سریال دسترسی داشته باشید.

 

سریال در حال پخش آقازاده Aghazadeh نیز که به جرات از بهترین سریال های چند سال اخیر بوده است، همینک به ایستگاه های پایانی خود نزدیک می شود. این سریال که در 28 قسمت تولید شده است و با پخش 24 قسمت نخستین؛ در این هفته وارد اپیزود بیست پنجم می شود و بدین ترتیب تنها 4 قسمت دیگر تا خط پایان فاصله دارد.

در قسمت های پیشین آقازاده دیدیم که چگونه شهنام و تینا با طرح ریزی نقشه قبلی راضیه را پس از آزادی از زندان به قتل می رسانند، یک قتل بسیار فجیع و دردناک. در ادامه حامد به دنبال چگونگی مفقود شدن راضیه دست به تحقیق می زند ولی کسی از این جریان باخبر نیست. در نهایت وی با مشاهده دوربین های مداربسته محوطه بیرونی زندان متوجه می شود که راضیه سوار ماشین تینا شده است. به نظر می رسد که داستان آقازاده به پیچیده ترین مرحله خود رسیده است و در واقع درهم تنیدگی ها و گره های کور داستان به اوج خود رسیده و اینک کم کم باید شاهد واکاوی این ماجراها بود.

در قسمت بیست و چهارم آقازاده نیز شاهد اتفاقات بسیاری بودیم. این اپیزود آزادی موقت امیر بحری از زندان و در واقع مرخصی رفتن وی آغاز می شود. بحری تلاش می کند که به ساختمان وزارت برود ولی به دلیل پرونده قتل در دست اجرای او و حکم سه سال حبس جاری شده، مقامات از راه دادن وی به محل خودداری می کنند. چیزی که با خشم و عصبانیت وی همراه است.

حال باید دید که در قسمت 25 سریال آقازاده چه اتفاقاتی می افتد. هم اکنون در انتهای این پست لینک های دانلود قسمت بیست و پنجم از سریال آقازاده با 5 کیفیت گوناگون درج شده است. شما کاربران عزیز را به تماشای جدیدترین قسمت آقازاده در وبسایت کول دانلود دعوت می نماییم. لازم به ذکر است که ترافیک و حجم دانلودی شما برای این سریال و سایر آثار سایت ما نیم بها است.

دانلود قانونی: قسمت 25 سریال آقازاده

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سریال گیسو ملکه گدایان دانلود پخش آنلاین شبکه نمایش خانگی سریال آقازاده ملکه گدایان سریال گیسو قسمت اول قسمت 25

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۳۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار جدید مخاطبان سریال‌ها و برنامه‌ها/ اعدادی که شبیه معجزه است

به گزارش خبرنگار مهر، نشست خبری «گزارش برنامه های نوروز و رمضان ۱۴۰۳ رسانه ملی» امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین با حضور معاونان و مسؤولان سازمان صدا و سیما در سالن کوثر این سازمان برگزار شد.

سلیم غفوری قائم‌مقام معاونت سیما در ابتدای نشست بیان کرد: برخی از سریال ها مثل «زیرخاکی» و «رستگاری» به پایان رسید و برخی سریال‌ها هنوز ادامه دارد. در میان برنامه‌های افطار قله برنامه‌ها «محفل» و «زندگی پس از زندگی» بود.

وی اضافه کرد: ما برای ماه رمضان ۱۰ برنامه ویژه افطار، ۹ برنامه سحر داشتیم و در مجموعه حدود ۵۰ برنامه تدارک دیده شد. ۵۰ درصد برنامه‌ها گفت‌وگومحور حدود ۱۴ درصد مسابقه، ۲۴ درصد کلیپ، ۷ درصد گزارش، سه و نیم درصد پویانمایی داشتیم.

در ادامه احمد خورشیدی مدیر سایت تلوبیون درباره عدد بازدیدهای تلوبیون در ساعات منتهی به تحویل سال عنوان کرد که ۵۰ میلیون دقیقه ۲۴ ساعت پایانی سال تحویل دیده شده است.

وی شبکه‌های پربیننده در ساعات تحویل سال را به ترتیب شبکه‌های سه، یک و دو اعلام کرد.

خورشیدی با اشاره به اینکه آمار تماشای سریال‌ها براساس میانگینی که در هر قسمت از آنها دیده‌شده سنجیده‌اند، بیان کرد: در این میان سریال «نون.خ» در هر قسمت با ۱۵۰ هزار بازدید در صدر است و بعد از آن سریال «زیرخاکی» با ۱۴۰ هزار بازدید در هر قسمت، «هفت سر اژدها» با
۱۰۷ هزار بازدید و «رستگاری» با ۳۷ هزار بازدید و فصل جدید «جومونگ» حدود ۴۷ هزار بازدید به ازای هر قسمت دیده شده است.

در ادامه محسن شاکری نژاد رییس مرکز تحقیقات صدا و سیما درباره روند نظرسنجی‌ها گفت: ما هر ۲ هفته یک بار میزان مخاطبان سریال را می‌سنجیم. برنامه‌های شاخص هر ماه یک بار سنجیده می‌شود چون نه بودجه و نه وقت را داریم که همه برنامه‌ها را بسنجیم اما هر فصل کلیت مخاطب رسانه ملی را از درب منازل می‌سنجیم.

وی اضافه کرد: در آخرین نظرسنجی کلیت مخاطب ۶۶ درصد در تهران و مراکز بوده است. پرسشگرهای ما در تهران و مراکز استان مستقر هستند. میزان مخاطب رسانه ملی به طرز معناداری در شهرستان‌ها و روستاها بیشتر از مراکز استان است. ۱۵ هزار داده آماری در این باره داشتیم و میزان مخاطب در شهرستان ۶۹.۹ درصد و میزان مخاطب در روستاها ۷۸.۷ بوده است. اظهار نظری هم قبلا داشتم که نکته‌ام این بود امروز چالشی جدی بین فضای برودبند و برودکست وجود دارد و در چنین فضایی این عددها که در حال حاضر داریم معجزه است.

گزارش تکمیل می‌شود.

کد خبر 6079627 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • دانلود سریال گناه فرشته قسمت 18 هجدهم و آخر (دانلود قسمت ۱۸ گناه فرشته) کامل با حجم رایگان
  • دانلود سریال گناه فرشته قسمت ۱۸ هجدهم / قسمت آخر
  • روایت متفاوت نورالدین خانزاده از سریال مختارنامه در «نون.خ۵» + فیلم
  • ماجرای فوت بازیگری که ۶ ماه در کما بود
  • دانلود قسمت ۴ سریال اکازیون (قسمت 4 چهارم اکازیون) با ترافیک نیمه رایگان
  • (ویدئو) دانلود قسمت چهاردهم نون خ ۵ | قسمت ۱۴ نون خ ۵
  • (ویدئو) دانلود قسمت ۱۴ نون خ ۵
  • دانلود سریال اکازیون قسمت 4 چهارم ( دانلود قسمت ۴ اکازیون ) کامل با حجم رایگان
  • آمار جدید مخاطبان سریال‌ها و برنامه‌ها/ اعدادی که شبیه معجزه است
  • (ویدئو) دانلود قسمت سیزدهم سریال نوخ ۵ | قسمت ۱۳ نون خ ۵