Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- یکی از کارخانجات صنعت نساجی تی‌های حاوی نانو ذرات تولید کرده که به دلیل دارا بودن خاصیت ‌آنتی‌باکتریال قادر به حذف درصد زیادی از باکتری‌ها و قارچ‌هاست.
به گزارش خبرگزاری آریا، یکی از دغدغه‌های افراد در هنگام استفاده از تی، آلودگی این ابزار و انتقال آن به فضاهای به ویژه حساس نظیر بیمارستان‌ها است که برای پاسخ به این نیاز، یکی از صنایع نساجی تی آنتی‌باکتری حاوی نانوذرات را تولید و به بازار عرضه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با افزودن نانوذرات به الیاف مورد استفاده در تولید تی، خاصیت از بین بردن میکروب‌ها و باکتری‌ها در سطح فراهم می‌شود؛ از این رو این تی قابلیت حذف درصد زیادی از باکتری‌ها و قارچ‌ها را دارد و برای از بین بردن گرد و غبار و شستشوی سطح زمین در بخش‌های حساس به آلودگی مانند بیمارستان‌ها، هتل‌ها، مدارس، مهدکودک‌ها و آسایشگاه‌های سالمندان مناسب است.
تی میکروفایبر آنتی باکتریال از الیاف بسیار متراکمی تشکیل شده و به همین دلیل مقاومت بسیار زیادی دارد. دارا بودن الیاف نازک و حذف رطوبت و آلودگی‌های چرب از دیگر قابلیت‌های این ابزار است که باعث کاهش مصرف مواد شوینده و مواد شیمیایی می شود.
بر اساس اعلام ستاد نانو، از ویژگی‌های مهم این تی‌ می‌توان به پایداری خاصیت آنتی باکتریال پس از دفعات متعدد شست و شو، قابلیت جذب آب و ساختاری از جنس پلی استر حاوی نانوذرات اشاره کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آنتی باکتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۴۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواص آب هویج بستنی

آب هویج یک نوشیدنی انرژی بخش است و از خستگی و سستی جلوگیری می‌کند. همچنین برای تقویت سیستم ایمنی بدن مفید است و از ابتلا به انواع سرطان پیشگیری می‌کند. خاصیت شادی آوری دارد و برای ساختن استخوان‌های جنین در دوران بارداری مفید است.

به گزارش ایسنا، مصرف چغندر قند یک رژیم غذایی محبوب و صد البته بسیار مفید برای افزایش پلاکت خون است. چغندرقند سرشار از خاصیت آنتی اکسیدانی و هموستاتیک طبیعی (انعقاد کننده خون) است که باعث افزایش تعداد

پلاکت‌ها در طی چند روز مصرف می‌شود. اگر دو یا سه قاشق چای خوری آب چغندر با یک لیوان آب هویج مخلوط شود، پلاکت‌های خون به سرعت رشد می‌کنند. علاوه بر این، به دلیل وجود آنتی اکسیدان‌ها در این مخلوط مقاومت بدن نیز افزایش می‌یابد.

خواص آب هویج بستنی

یکی از مهمترین خواص آب هویج بستنی این است که برای کسانی که طعم آب هویج را دوست ندارند به راحتی می‌توانند آن را بخورند و از فواید بن نظیر آب هویج بهره ببرند. مصرف آب هویج با بستنی باعث می‌شود که ویتامین‌های محلول در چربی مانند ویتامین A بهتر جذب شوند.

برای تقویت استخوان‌ها و تقویت مغز مفید است. یک نوشیدنی اترژی بخش است و از خستگی و سستی جلوگیری می‌کند. برای تقویت سیستم ایمنی بدن مفید است و از ابتلا به انواع سرطان پیشگیری می‌کند. خاصیت شادی آوری دارد و برای ساختن استخوان‌های جنین در دوران بارداری مفید است.

دیگر خبرها

  • داروهای غیر آنتی‌بیوتیک باکتری‌ها را از بین می‌برند
  • ۷ دلیل که باید انار بخورید
  • از گرانی پاکت کاغذی تا سطل آشغال‌هایی به نام رودخانه
  • انواع درب ساختمان
  • تخت معاینه تاشو: کیفیت بالا، قیمت مناسب
  • راهنمای خرید پارتیشن اداری و کاربرد های آن
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس تا پایان تابستان امسال
  • ضرورت آموزش حفاظت و نگهداری از طبیعت به دانش آموزان
  • روزانه ۲۳ تن زباله های پلاستیکی در ایلام تولید می شود
  • خواص آب هویج بستنی