Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@07:39:22 GMT

پاوه ۴۰ لیتر در ثانیه کمبود آب دارد

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۱۴۳۹۴

پاوه ۴۰ لیتر در ثانیه کمبود آب دارد

«پرویز ایده پور» روز شنبه در بازدید از تاسیسات انتقال آب چشمه «هانی کوان» افزود: شهر پاوه در هر ثانیه به ۱۵۰ لیتر آب شرب نیاز دارد که اکنون ۱۱۰ لیتر آن از منابع آبی برداشت و وارد شبکه توزیع می شود.
وی ادامه داد: با توجه به کمبود بارش ها در سالجاری، پیش بینی می شود میزان آبدهی منابع تامین کننده آب شرب پاوه هر روز نیز کمتر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار پاوه تاکید کرد: برای جبران کم آبی پاوه ضروری است آب چشمه هانی کوان به مخازن آب شرب پاوه وارد شود.
ایده پور اظهار داشت: هماهنگی‌ لازم با مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کرمانشاه انجام شده تا راه اندازی شبکه پمپاژها و مخازن در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود.
وی اضافه کرد: نیروهای آب منطقه ای در حال آماده سازی و شستشوی شبکه و سایت های پمپاژ و مخازن مربوطه هستند که امیدواریم تا پایان هفته جاری، آب هانی کوان وارد مدار شود تا بخش زیادی از کمبود آب شرب پاوه جبران شود.
شهرستان پاوه با ۶۰ هزار نفر جمعیت در ۱۲۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه واقع شده است.

برچسب‌ها بارندگی آب و فاضلاب پاوه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بارندگی آب و فاضلاب پاوه بارندگی آب و فاضلاب پاوه اخبار کنکور آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۴۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۴ماموریت پلیسی در سمنان/ ۵۶۷هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای ظهر چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه فروردین ماه سال جاری بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف و ضبط شده است، ابراز داشت: در این راستا ۱۰ نفر دستگیر و یک وسیله نقلیه از قاچاقچیان توقیف شده است.

وی ضمن بیان اینکه ارزش تقریبی سوخت‌های قاچاق ۱۸۱ میلیارد ریال برآورد می‌شود، افزود: این سوخت‌ها به شرکت ملی نفت استان سمنان تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته چهار مأموریت ویژه پلیسی در استان به انجام رسید، ابراز داشت: از این تعداد دو مورد قاچاق سوخت بوده است.

موقوفه‌ای در ادامه تصریح کرد: کشف هزار لیتر سوخت از خودرو سواری سمند در حوزه میامی و کشف ۱۸ هزار لیتر گازوئیل از کامیون تانکر دار شهر سمنان دیگر کشفیات حوزه سوخت بوده است.

وی بابیان اینکه از یک سارق حرفه‌ای در گرمسار ۱۹۵ دستگاه گوشی تلفن همراه سرقتی کشف و ضبط شد، افزود: دستگیری مزاحم فضای مجازی در سمنان نیز دیگر رویداد پلیسی شبانه روز گذشته بوده است.

کد خبر 6087384

دیگر خبرها

  • میزان برداشت سالانه آب در خراسان رضوی بیش از ۱۴ هزار لیتر در ثانیه است
  • کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در بندرکلاهی شهرستان میناب
  • انجام ۴ماموریت پلیسی در سمنان/ ۵۶۷هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد
  • مصرف آب مشهد هفت هزار و ۱۵۰ لیتر بر ثانیه است
  • «آقای قاضی» به شبکه ۲ می‌آید
  • ۳۰۰ ثانیه با خبر چهارمحال و بختیاری+فیلم
  • 300 ثانیه با خبر چهارمحال و بختیاری+فیلم
  • هدر رفت ۴۸۸ لیتر در ثانیه آب شرب جلوگیری شد
  • هدررفت ۴۸۸ لیتر در ثانیه آب شرب جلوگیری شد
  • افزایش مصرف آب مشترکان گلستانی با گرمای تدریجی هوا/مردم از مصارف غیرضروری خودداری کنند