Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@14:43:17 GMT

دستگیری سارقان پروژکتورهای بزرگراه تهران-کرج

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۱۴۵۰۸

دستگیری سارقان پروژکتورهای بزرگراه تهران-کرج

به گزارش ایرنا از پلیس تهران بزرگ، سرهنگ"ضرغام آذین" روز شنبه در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد پروژکتور های روشنایی بزرگراه "تهران-کرج" بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۳۳ شهر زیبا قرار گرفت و تیم مجربی از این کلانتری مسئولیت پرونده را برعهده گرفتند.

وی بیان داشت: ماموران با حضور در محل های سرقت و انجام تحقیقات میدانی موفق شدند دو سارق حرفه ای و متعاقب آن مخفیگاه آنها را شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران عنوان کرد: با هماهنگی های قضائی ، هر دو سارق در مخفیگاهشان دستگیر  و در بررسی های بیشتر از این مکان ۵۰ پروژکتور سرقتی کشف شد.  

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه اموال کشف شده پس از  اخذ دستور قضائی تحویل پیمانکار تامین روشنایی بزرگراه "تهران-کرج" شد، ادامه داد: متهمان در تحقیقات پلیسی به ۶۰ فقره سرقت با همکاری یکدیگر اعتراف کردند.

آذین افزود: با تکمیل پرونده هر دو متهم پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

باز هم کلاهبرداری در قالب لیزینگ

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری ۳ کلاهبردار و کشف ۵۰ فقره کلاهبرداری خبر داد و گفت: متهمان با ترفند فروش اقساطی و لیزنگ خودرو از خریدار خودرو، کلاهبرداری کرده بودند.

سرهنگ کارآگاه "علی عزیزخانی" روز شنبه در تشریح این خبر توضیح داد: اواخر مرداد ماه تعدادی از خریداران خودرو به پلیس آگاهی مراجعه و اظهار داشتند، مدیر عامل دفتر نمایندگی  یکی از شرکت های خودروسازی با انتشار آگهی در سایت ها و فضای مجازی به بهانه فروش ویژه خودرو با شرایط استثنایی مبالغی را از آنان کلاهبرداری کرده است.

وی بیان داشت: با دریافت پرونده ها تیمی از کارآگاهان  مبارزه با جعل و کلاهبرداری پایگاه هشتم بررسی موضوع را برعهده گرفتند و  موفق شدند در تحقیقات پلیسی، ۳ متهم  اصلی را در این خصوص شناسایی کنند.

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی عنوان کرد:  در گام بعدی از تحقیقات پلیسی، کارآگاهان موفق شدند در پالایش های اطلاعاتی مخفیگاه متهمان را شناسایی و با هماهنگی های پلیسی هر سه متهم را در عملیات های همزمان و منجسم دستگیر و برای بررسی های تکمیلی به پایگاه هشتم پلیس آگاهی انتقال دادند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان در بازجوئی های پلیسی به جرائم ارتکابی با همکاری یکدیگر اعتراف کردند، افزود: سرکرده متهمان به نام یاشار اقرار کرد، با کمک همدستانم ابتدا دفتری در یکی از محله های مرکزی تهران اجاره کردیم و با تبلیغات گسترده و عنوان فروش اقساطی و لیزینگ خودرو با شرایط استثنایی افرادی از شهرهای مختلف از قبیل تهران ، بندرعباس، کرمانشاه،خرم آباد، سمنان، تبریز، ساری به دفتر ما مراجعه و با پرداخت بخشی از مبلغ قرداد در صف انتظار تحویل خودرو قرار می گرفتند که پس از اینکه پول های متقاضیان به حد قابل توجهی  نیم میلیاردریال  رسید دفتر را تخلیه و متواری شدیم.

وی تصریح کرد:  تحقیقات پلیسی برای شناسایی سایر جرائم احتمالی انجام و کارآگاهان موفق شدند سایر مال باختگان را  در سایر استان ها شناسایی کنند.

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی در پایان با بیان اینکه تاکنون ۵۰ تن از مال باختگان شناسایی شده اند،  افزود:  هر سه متهم با قرار مجرمیت صادره از سوی مرجع قضائی روانه زندان شدند.

برچسب‌ها سرقت شهر تهران پلیس تهران بزرگ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرقت شهر تهران پلیس تهران بزرگ سرقت شهر تهران پلیس تهران بزرگ اخبار کنکور پایگاه هشتم پلیس آگاهی تحقیقات پلیسی موفق شدند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۴۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زورگیران دهه هشتادی دستگیر شدند | قمه ۶۰ سانتیمتری زورگیران را ببینید

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، پیرو گزارش شهروندان در رابطه با زورگیری با قمه توسط ۴ نفر از سرنشینان یک دستگاه خودروی ۴۰۵ در موقعیت میدان گل‌ها منطقه ۲۲، واحد گشت یگان حفاظت بوستان چیتگر به موقعیت اعزام و ۴ سرنشین خودرو که همگی متولد دهه ۸۰ بودند را دستگیر کرد.

با دستگیری نفرات و با بررسی‌های بیشتر از ماشین متهمان ۳ قبضه قمه ۴۰، ۶۰ و ۲۵ سانتی متری کشف شد.

متهمان پس از تنظیم صورت‌جلسه جهت سیر مراحل قانونی تحویل عوامل کلانتری ۱۸۱ وردآورد شدند.

ببینید | لحظه دستگیری اولین سارق دارای پابند الکترونیک | تعقیب و گریز و تیراندازی پلیس با زورگیر خشن

کد خبر 847041 منبع: مهر برچسب‌ها پلیس امنیت خبر مهم سارق - سرقت

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان سابقه دار باطری خودرو در یزد
  • زورگیران دهه هشتادی دستگیر شدند | قمه ۶۰ سانتیمتری زورگیران را ببینید
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان و مالخران اماکن خصوصی در اهواز
  • دستگیری ۳ سارق سابقه در گرمسار/ ۵۰ قبضه چاقو و قمه کشف شد
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه
  • دستگیری سارقان به عنف در اهر
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران