Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو تیم از شرایط خوبی برخوردارند و برای کسب سه امتیاز پا به این دیدار خواهند گذاشت.

لیورپول و وولورهمپتون در چارچوب لیگ برتر انگلیس به مصاف هم می روند.

تاریخ زمان مکان داور 16 آذر 1399 22:45 استادیوم آنفیلد،لیورپول کریگ پاوسن

 

وضعیت لیورپول و وولورهمپتون

لیورپول شرایط خوبی در لیگ برتر دارد. این تیم از 10 مسابقه خود 6 پیروزی، 3 تساوی و 1 شکست داشته و با 21 امتیاز رتبه دوم لیگ را به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیورپول پس از برد برابر وست هم، بردی شیرین در خانه مقابل لسترسیتی کسب کرد ولی شکست برابر آتالانتا در لیگ قهرمانان اروپا و همچنین توقف برابر برایتون در لیگ برتر با وجود حواشی داوری زیاد، باعث شد کمی روحیه قرمزها افت کند، هرچند که برد خانگی برابر آژاکس موجب شد قرمزها مجددا بر نوار پیروزی سوار شوند و حال می خواهند این روند را ادامه دهند. خبر خوب برای لیورپول و یورگن کلوپ، بازگشت ترنت الکساندر آرنولد و نبی کیتا به تمرینات تیم است. هر دو بازیکن با صلاحدید کادر فنی می توانند در این مسابقه حساس به میدان بروند.

در سوی دیگر میدان، وولورهمپتون و نونو اسپیریتو قرار دارند که همیشه برای تیم های بزرگ دردسرساز شده اند. وولورهمپتون از 10 مسابقه خود 5 پیروزی، 2 تساوی و 3 شکست کسب کرده و با 17 امتیاز جایگاه هفتم را به خود اختصاص داده است. وولورهمپتون در شش دیدار اخیر خود در لیگ برتر تنها یک شکست داشته و هفته گذشته نیز آرسنال را در استادیوم امارات مغلوب کرد. این نشان می دهد گرگ ها همچنان تیمی خطرناکند، حتی بدون دیوگو ژوتا که در تیم رقیب بازی می کند. بدون شک می توان انتظار داشت که این تیم برای لیورپول در آنفیلد دردسرساز شود.

ترکیب احتمالی دو تیم

مصدومان و محرومان

جایگاه دو تیم در جدول لیگ برتر

پیش بینی هواسکورد

لیورپول 1-0 وولورهمپتون

 

همچنین بخوانید:

ویرجیل فن دایک، تمرینات فیزیوتراپی خود را آغاز کرد / عکس

کلوپ: الکساندر آرنولد و نبی کیتا به تمرینات لیورپول بازگشته اند

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۴۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نونیز در حد لیورپول نیست، زودتر بفروشیدش!

به گزارش "ورزش سه"، هواداران اورتون پس از پایان دربی مرسی ساید رو به یورگن کلوپ فریاد می‌زدند:« تو لیگ برتر را در گودیسون پارک از دست دادی» و ناراحتی و درماندگی به خوبی در چهره این مربی آلمانی در دقایق پایانی بازی مشخص بود. متاسفانه او مجبور بود با فریادهای ناراحت کننده‌ای که از سوی هواداران رقیب می‌شنید موافقت کند.

از دست دادن هفت امتیاز در چهار بازی با شکست برابر اورتون و کریستال پالاس و تساوی برابر منچستریونایتد باعث شد که لیورپول کار بسیار دشواری را در چهار هفته پایانی برابر وستهم، تاتنهام، استون ویلا و ولورهمپتون در پیش داشته باشد. تنها امید آنها به این است که رقبای مستقیم آنها که آرسنال و منچسترسیتی هستند هم بازی‌های نه چندان خوبی را برابر حریفانشان به نمایش بگذارند.

لیورپول در این فصل رکورد لیگ برتر را با کسب ۲۷ امتیاز در دیدارهایی که حریفان موفق شده بودند گل اول را به ثمر برسانند شکست. اما چهارشنبه شب امید هواداران لیورپول برای آغاز دوباره و درخشش ستاره‌های این تیم در زمین ناامید شد.

بخش آبی لیورپول پیروزی تیم محبوبش را جشن گرفت و سه امتیاز مهم را به دست آورد که شاید باعث بقای آنها در رقابت‌های این فصل لیگ برتر شود و پایانی خوش بر فصلی پرفراز و نشیب و دشوار که با کسر امتیازهای متوالی به دلیل نقض قوانین فرپلی مالی همراه بود باشد.

گزارشگران دربی مرسی ساید همگی بر این عقیده بودند که لیورپول یک بار دیگر بدون هیچ ایده و انرژی‌ای به میدان رفت و بازی خوبی ارائه نداد. آنها به صورت خاص داروین نونیز را مورد انتقاد قرار دادند.

این بازیکن شماره ۹ لیورپول که با قراردادی به ارزش ۱۰۰ میلیون یورو به این باشگاه پیوست در نیمه دوم صرفا تماشاگر اتفاقاتی بود که در زمین رخ می‌داد. مشکل دیگر کلوپ در این بازی هم غیبت کودی خاکپو بود. این بازیکن به دلیل تولد فرزندش موفق نشد در این بازی حضور پیدا کند.

از سوی دیگر، دیوگو ژوتا هم به دلیل مصدومیت غایب بود محمد صلاح هم نتوانست عملکرد خوبی را در این دیدار به نمایش بگذارد و به نظر می‌رسید تنها سایه‌ای از بازیکن درخشان نیم فصل اول در زمین حضور دارد. این ستاره مصری پس از مصدومیت از ناحیه همسترینگ در رقابت‌های جام ملتهای آفریقا دیگر نتوانست به دوران اوجش برگردد.

جیمی کاراگر، اسطوره لیورپول، که به اظهارات و انتقادهای تندش معروف است پس از پایان بازی با انتقاد از داروین نونیز گفت:« فرصت گلزنی که او پیش از نیمه اول از دست داد در این سطح نابخشودنی است، خصوصا در شرایطی که لیورپول در حال تلاش برای کسب عنوان قهرمانی است. عملکرد کلیه و غیرقابل قبول است و در سطح بازیکن لیورپول نیست.

حالا دو سال است که من در حال تماشای بازی نونیز هستم و فکر نمی‌کنم که هیچ پیشرفتی در او صورت گرفته باشد. او بازیکنی نیست که لیورپول به آن نیاز دارد چون به عنوان مهاجم باید توانایی گلزنی و ایجاد سلطه در نبردهای دشوار را داشته باشد تا بتواند جام‌های قهرمانی را برای این تیم به ارمغان بیاورد. فکر می‌کنم که تصمیمی جدی در پنجره نقل و انتقالات بعدی باید درباره او گرفته شود.»

تنها یک ماه قبل به نظر می‌رسید که لیورپول فرصت کسب جام قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی و همچنین لیگ اروپا را دارد اما آنها در حال حاضر از کورس قهرمانی لیگ برتر جا ماندند و از جام حذفی هم توسط منچستر یونایتد حذف شدند. شکست برابر آتالانتا در مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا هم ناکامی دیگر این تیم بود.

دیگر خبرها

  • دربی مرسی ساید؛ «شکست فاجعه آميز»
  • ویرجیل فن دایک: اسلوت برای جانشینی کلوپ گزینه مناسبی است
  • نونیز در حد لیورپول نیست، زودتر بفروشیدش!
  • کلوپ: از هواداران لیورپول عذرخواهی می‌کنم
  • کلوپ از هواداران لیورپول عذرخواهی کرد
  • لیورپول با شکست برابر اورتون از قهرمانی دور شد
  • پیروزی سخت یونایتد مقابل قعرنشین در شب خروج لیورپول از کورس قهرمانی!
  • جیمی کرگر: باخت مقابل اورتون، پایای امیدهای لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر بود
  • کلوپ: بازی با اورتون، آخرین دربی‌ام در مرسی‌ساید است؛ ژوتا دو هفته از ترکیب لیورپول دور است
  • کلوپ: همه چیز از باخت به یونایتد شروع شد