Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، سعید صالح مدیرکل مدارس غیردولتی با بیان اینکه در راستای اجرای طرح بالندگی نیروی انسانی و آغاز فرایند تعیین شهریه مدارس غیردولتی بخشنامه ای روز گذشته به استان‌ها ارسال شده است ، گفت: این بخشنامه مبنی براین موضوع است که مدارس می بایست چند دسته اطلاعات را در سامانه مستقر در سامانه مشارکت‌ها بارگذاری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مشخصات فضای فیزیکی که شامل مجوز نوسازی، فضای عرصه و هزینه اجاره بها است، یکی از مواردی به شمار می رود که در این بخشنامه دارای اهمیت است.

صالح همچنین مشخصات پرسنل و نیروی انسانی که مشغول به کار هستند و ثبت‌نام آنان در دوره آموزشی بدو و ضمن خدمت در سامانه مشارکت‌ها قرار گرفته است، را از دیگر ویژگی‌های این بخشنامه دانست.

مدیرکل مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: پرسنلی که می‌خواهند کارت شناسایی داشته باشد می‌توانند تا پایان آذرماه اطلاعات خود را در سامانه ثبت کنند.

وی به برخی از نکات این بخشنامه اشاره و اظهار کرد: این بخشنامه در راستای اجرای بسته تحولی بالندگی نیروی انسانی و با توجه به مصوبه هفتاد و یکمین جلسه شورای سیاستگذاری، برنامه ریزی و نظارت مرکزی برای فراهم کردن تمهیدات لازم جهت تعیین و ابلاغ شهریه سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ و بهره‌مندی مؤسسان و کارکنان مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی از طرح‌های شورای هماهنگی مؤسسان مدارس غیردولتی از جمله طرح «آموزش ضمن خدمت»، «کارت شناسایی» و «مدرسه الکترونیک» در سامانه مشارکت‌ها است.

پربیننده ترین سوتی‌های دانش‌آموزان در کلاس‌های آنلاین شبکه شاد اشتغالزایی جدید در آموزش و پرورش شب برفی در انتظار تهران فرصت استخدام رسمی برای معلمان مدارس غیردولتی/ دریافتی دانشجو معلمان افزایش می‌یابد حقوق معلمان بر اساس رتبه بندی چگونه است؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: آموزش و پرورش حق التدریسی ها فرهنگیان معلمان اخبار فرهنگیان دانشگاه فرهنگیان شهریه مدارس مدارس غیر دولتی معلمان حق التدریس اخبار استخدامی آموزش و پرورش آخرین اخبار استخدامی آموزش و پرورش اخبار معلمان خبرگزاری فرهنگیان اخبار آموزش و پرورش آخرین اخبار آموزش و پرورش حق التدریس آخرین اخبار فرهنگیان اخبار استخدام آموزش و پرورش رتبه بندی معلمان رتبه بندی فرهنگیان اخبار حقوق معلمان اخبار حقوق فرهنگیان اخبار بیمه فرهنگیان استخدام حق التدریسی ها معلمان استثنایی سهام عدالت مدارس غیردولتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۴۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 اسکان ۳۲ هزار و ۲۶۹ مسافر نوروزی در مدارس لرستان

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، مدیر کل آموزش و پرورش لرستان گفت: از ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا هفتم فروردین ۳۲ هزار و ۲۶۹ مسافر نوروزی در قالب شش هزار و ۷۳۷ خانوار در اقامتگاه‌های آموزش و پرورش اسکان داده شدند.

عزتی افزود : هفت مرکز رفاهی با ظرفیت ۱۳۰ اتاق و پذیرش ۵۰۰ تا ۵۲۰ نفر در روز از مسافران نوروزی استقبال می‌کنند.

وی در پایان تصریح کرد: اردوگاه‌ها و هفت خانه معلم و اماکن اقامتی این اداره‌کل آمادگی پذیرش هشت هزار مسافر نوروزی را به صورت روزانه دارند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888964

دیگر خبرها

  •  اسکان ۳۲ هزار و ۲۶۹ مسافر نوروزی در مدارس لرستان
  • دیدار مدیران استان مرکزی با معلمان
  • هرگونه توسعه و پیشرفت کشور از آموزش و پرورش آغاز می شود
  • مدارس دولتی امسال ضعیف‌تر می‌شوند؟ 
  • توانمندترین افراد جذب آموزش و پرورش شوند
  • صدور احکام رتبه بندی برای بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش
  • اعتبار ۲۴۰ همتی وزارت آموزش و پرورش در بودجه سال ۱۴۰۳
  • برگزاری «رویداد ملی آفرینو» در قالب جشنواره ابتکارات و خلاقیت‌های مدارس غیردولتی
  • با تمام توان برای برقراری عدالت آموزشی در سیستان و بلوچستان تلاش می‌کنیم
  • ارسال کاروان تجهیزات آموزشی و سرمایشی مدارس به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان