Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@19:04:12 GMT

راهی که فخری زاده انتخاب کرده باید ادامه داد باشد

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۱۴۹۹۴

راهی که فخری زاده انتخاب کرده باید ادامه داد باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان آیت الله علی خاتمی امروز در جلسه ستاد مواسات، به ترور شهید فخری زاده اشاره و اظهار کرد: در ۴۲ سال گذشته دشمن با انواع ترفندها به ایران ضربه زده است.
وی با بیان اینکه ملت ایران در طول ۴۲ سالی که از انقلاب شکوهمند اسلامی می‌گذرد، یاد گرفتند که هیچ پرچمی نباید بر زمین بماند و اگر سرداری به زمین افتاد، سرداران دیگری آن را به دست می‌گیرند، افزود: باید دو هدف را در این جنایت در نظر گرفت، اول اینکه انتقام از عاملان و آمران در دستور کار باشد و در ثانی راهی که فخری‌زاده انتخاب کرده، باید ادامه‌دار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه زنجان، از زحمات ۹ ماهه کادر درمانی در خصوص مقابله و مبارزه با کرونا تشکر کرد و افزود: تنها راه قطع زنجیره کرونا رعایت بهداشت فردی و اجتماعی است.
وی بر لزوم تقویت رعایت فاصله گذاری اجتماعی در استان تاکید و اضافه کرد: باید از تجمع مردم در مراسم عزا و عروسی جلوگیری شود.
خاتمی با بیان اینکه در این وضعیت کرونایی نباید دانش آموزان بی‌بضاعت از تحصیل بازبمانند، تصریح کرد: از نسل آینده نباید غافل شویم و این موضوع از نان شب هم واجب‌تر است.
نماینده ولی فقیه در استان زنجان، ابراز داشت: باید عدالت آموزشی در بین دانش آموزان رعایت شود و نباید دچار افت تحصیلی شوند.
نماینده ولی فقیه در استان زنجان، با بیان اینکه در اجرای طرح مواسات و کمک‌های مومنانه تجربه‌های خوبی طی ۱۰ ماه گذشته در استان به دست آمده است، تصریح کرد: در راستای کمک به نیازمندان باید از موازی کارها جلوگیری شود و این مهم در اولویت قرار گیرد.

انتهای پیام /73002

منبع: فارس

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه زنجان علی خاتمی فخری زاده سردار فاصله اجتماعی عدالت آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۴۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهی برای وصل کردن مستقیم شیلنگ به لوله آب + آب

 در این ویدیو روشی ساده و خلاقانه نحوه وصل کردن شلنگ به لوله آب پلاستیکی با کمک بطری نوشابه را یاد می‌گیریم.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • زنجان پیشتاز نرخ مشارکت اقتصادی در کشور
  • انجام بیش از ۱۴ هزار و ۵۰۰ فقره بازرسی از بازار گلستان
  • راهی برای وصل کردن مستقیم شیلنگ به لوله آب + آب
  • انجام بیش ۱۴ هزار و ۵۰۰ فقره بازرسی از بازار گلستان
  • آغاز مسابقات انتخابی تیم ملی بدمینتون در زنجان
  • پایداری هوای زنجان تا هفته آینده
  • بارندگی ۶ فروردین ۲ هزار میلیارد ریال خسارت در یزد به بار آورد
  • ارائه خدمات امدادی هلال احمر به مسافران نوروزی تا ۱۷ فروردین ادامه دارد
  • تصادف پراید با سراتو در زنجان پنج نفر را راهی بیمارستان کرد
  • احمدنور سوژه الوحده برای رویارویی با تیم سابق