Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-24@03:12:32 GMT

جهان نیازمند استفاده از ظرفیت های مردمی است

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۱۵۰۱۹

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران نامگذاری یک روز در عرصه جهانی به نام "داوطلب" را به معنی این است که الطفات عمومی و توجه جهانی به جایگاه وزین و وجاهت مهم اجتماعی این بخش معطوف شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، دکتر "علیرضا زالی" در نشست گروه‌های داوطلب در کنترل کووید ۱۹ با بیان اینکه روز جهانی داوطلب (در حوزه‌های مختلف اجتماعی) در ۳۵ سال قبل توسط سازمان بهداشت جهانی نامگذاری شده است، گفت: همه ما نیازمند مشارکت‌های جمعی و مردمی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران گفت: نامگذاری این روز و قرار گرفتن در تقویم جهانی همه کشور‌ها به مفهوم توجه بیشتر آهاد بشری به نقش ویژه داوطلب است.
فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران افزود: یکی از آثار پاندمی کرونا این بود که ما شاهد یک بازآفرینی مجدد در عرصه عواطف انسانی بودیم. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
او گفت: گاهی ابعاد و تبعات غیر بیماری زایی کرونا مثل افسردگی، ناامیدی و دلزدگی، فراتر و عمیق‌تر از بعد بیولوژیکی آن است. دکتر زالی گفت: مبارزه با بیماری کرونا بعنوان یک معضل جهانی بدون مشارکت  مردمی و جهانی غیر ممکن است. کرونا بیماری سختی است که ابعاد بیولوژیکی آن بسیار وسیعتر از خود بیماری است.  برچسب ها: کووید 19 ، دکتر زالی ، کرونا ، داوطلب

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: کووید 19 دکتر زالی کرونا داوطلب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۵۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ظرفیت‌های جدید سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ شیراز

رضا جاویدی با اشاره به قابلیت‌های جدیدی که در واپسین روز‌های سال ۱۴۰۲ به سامانه ۱۳۷ افزوده و پوسته جدید آن رونمایی شد، گفت: این ظرفیت‌های جدید و منحصربه‌فرد، امکان تعریف مهلت زمانی انجام کار برای هر گزارش، امکان ثبت امتیاز عملکرد برای هر وضعیت، امکان رضایت سنجی از کلیه گزارش‌های شهروندی، امکان رهگیری گزارش شهروندی به‌صورت مستمر، امکان تغییر وضعیت خودکار و اجرای برنامه کاربردی، کاربران حوزه‌ها را با هدف ایجاد رضایتمندی شهروندان ایجاد کرده است.

او با اشاره به قابلیت سامانه ۱۳۷ شهرداری شیراز به‌عنوان سامانه‌ای هوشمند بیان کرد: در این راستا رویکرد‌های متعددی نظیر راهنمای مسافر، پاسخگویی به مسافر و شهروندان و نظارت ناظرین شورای اسلامی شهر و ثبت گزارش اشاره کرد.

جاویدی به موضوع راهنمایی مسافر پرداخت و بیان کرد: مراکز اسکان و اقامت، اماکن فرهنگی و گردشگری، پارکینگ‌ها و خدمات فرهنگی و عمومی (گرمابه‌ها، کشیک اصناف و...) از مواردی بودند که مسافران از طریق مرکز ارتباطات مردمی شهرداری سامانه ۱۳۷ راهنمایی شدند.

به گفته مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز، در راهنمایی به مسافرین لینک مکان موردنظر به همراه لینک نقشه شهر با لایه‌های متعدد برای تماس‌گیرنده پیامک شد.

او اضافه کرد: در نوروز ۱۴۰۳ با بهره‌گیری از ظرفیت‌های ایجادشده در سامانه ۱۳۷، نسخه موبایلی و فرآیند نظارت بر خدمات شهری ایجاد شد و ناظرین شورای شهر در ایام نوروز گزارش‌هایی ثبت و برای رسیدگی و رفع ایراد به حوزه‌های شهرداری ارجاع دادند.

جاویدی اظهار کرد: مرکز ارتباطات مردمی شهرداری شیراز در کنار پاسخگویی به مسافران و شهروندان، به نظرسنجی از مسافرین نوروزی و زائران سومین حرم اهل‌بیت (ع) و شهروندان در نقاط مختلفی نظیر مراکز خرید، گردشگری و کمپ‌ها نظرات را نسبت به عملکرد مجموعه شهرداری در نوروز در زمینه‌های مختلف پرداختند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • افزایش ظرفیت‌های جدید سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ شیراز
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد
  • اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش اعلام شد
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • روز جهانی زمین پاک؛ مشارکت مردمی در نجات زمین از پلاستیک
  • هشدار متخصصان درباره همه‌گیریِ بعدی جهانی
  • توسعه خدمات، ظرفیت ها و توانمندیهای هلال احمربا مشارکت منتخبان مردم در مجلس
  • شیرمردان و شیرزنان سپاهی در خط مقدم حراست از ایران