Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ حدود سه هفته قبل بود که اسماعیل خلیل‌زاده رئیس هیات مدیره استقلال در برنامه فوتبال برتر گفت که استراماچونی دادخواستی ۲۸۰ صفحه‌ای برای باشگاه استقلال فرستاده و اعلام کرده که ۱.۶ میلیون یورو از باشگاه استقلال می‌خواهد.

مدیران استقلال معتقدند که رقمی که باید به سرمربی فصل گذشته‌شان پرداخت کند، کمتر از رقمی است که او طلب کرده و این باشگاه مدارک و مستنداتی مثل دست نوشته استراماچونی دارد که ادعای مدیران استقلال را ثابت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: تناقض بزرگ درباره غرامت استراماچونی از استقلال

قرار است باشگاه استقلال در واکنش به رای استراماچونی، پرونده را با مستنداتی که دارد به دادگاه عالی ورزش ببرد تا هم زمان بخرد هم اینکه بتواند مبلغ کمتری به استراماچونی پرداخت کند. متن رای استراماچونی پس از پرداخت ۲۵۰۰۰ فرانک سوییس به فیفا به باشگاه استقلال داده شد.

منبع: خبر ورزشی لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 استراماچونی باشگاه استقلال باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۵۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت فرمانده فراجا از دروازبان باشگاه استقلال صحت ندارد

مرکز اطلاع‌رسانی فراجا اعلام کرد که گزارش‌های خبری در خصوص شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان باشگاه استقلال صحت ندارد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مرکز اطلاع‌رسانی فراجا اعلام کرد که گزارش‌های خبری در خصوص شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان باشگاه استقلال صحت نداشته و این موضوع مرتبط با شکایت یگان مربوطه و شخصی مأمور پلیس از وی در توهین و بکاربردن الفاظ نامناسب در حین اجرای ماموریت تامین امنیت بازیکنان و هواداران در ورزشگاه امام خمینی اراک به تاریخ ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ است. 

تلاش پلیس در محیط‌های ورزشی صرفا تامین امنیت تمامی عوامل حاضر در ورزشگاه‌ها و تماشاگران است.

همچنین توهین و مقاومت در برابر مامورین پلیس در حین انجام ماموریت به‌هیچ وجه پذیرفته نبوده و حتما با متخلفین برخورد و پیگیری قانونی می‌شود.

دیگر خبرها

  • شکایت دانش‌آموزان در واشنگتن از مدرسه خود به علت ممنوعیت اعلام حمایت از فلسطین
  • شکایت رسمی بارسا: فاجعه داوری در ال‌کلاسیکو!
  • شکایت فرمانده فراجا از دروازبان باشگاه استقلال صحت ندارد
  • تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال
  • فراجا تکذیب کرد/ شکایت از دروازبان استقلال چه شد؟
  • سال گذشته یک هزار میلیارد تومان مالیات بر درآمد در گلستان وصول شد
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • محکومیت مس رفسنجان در شکایت عقیل کعبی
  • یحیی گل محمدی از پرسپولیس شکایت می‌کند؟
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند