Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سردار اسماعیلی، مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: از ابتدای امسال تاکنون به میزان بیش از ۱۳۸ کیلومتر شبکه گاز به شبکه‌های گازرسانی استان اضافه شده است که با این وجود میزان شبکه گذاری از ابتدای تأسیس شرکت تا کنون به بیش از ۹ هزار و ۷۶۳ کیلومتر رسیده و تعداد سه هزار و ۹۸۸ عدد انشعاب گاز جدید نیز در سطح استان نصب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از این تعداد یک هزار و ۳۶۲ علمک در شهر‌ها و ۲ هزار و ۶۲۶ انشعاب گاز طبیعی در روستا‌ها نصب شده، که تعداد انشعابات نصب شده در سطح استان اردبیل با احتساب تعداد علمک‌های نصب شده امسال به ۲۴۱ هزار و ۲۷۶ انشعاب رسیده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل عملکرد شرکت گاز استان را در هشت ماهه نخست امسال در حوزه جذب مشترک نیز افزود: در هشت ماهه ابتدایی امسال ۱۲ هزار و ۲۴۰ مشترک جدید در بخش‌های مختلف اعم از خانگی، تجاری جذب این شرکت گردیده است که در همین راستا تعداد مشترکین گاز طبیعی از بدو تأسیس این شرکت به ۵۰۲ هزار ۲۶ مشترک رسیده است.

اسماعیلی روستا‌های بهره‌مند از گاز طبیعی در سطح استان اردبیل را یک هزار و ۳۵۰ روستا برشمرد و جمعیت شهری بهره‌مند از گاز طبیعی در سطح استان را ۱۰۰ درصد و جمعیت تحت پوشش روستایی را بیش از ۹۵ درصد عنوان کرد و افزود: استان اردبیل دارای ۲۹ شهر می‌باشد که تمامی ساکنین شهر‌ها از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

او در رابطه با ارایه خدمات غیر حضوری با توجه به شیوع بیماری کرونا گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و ضرورت حفظ سلامت شهروندان و کارکنان، تمامی خدمات این شرکت به صورت غیرحضوری ارایه می‌شود و کلیه شهروندان می‌توانند با ورود به وبسایت شرکت گاز استان اردبیل به نشانی www.nigc-ar.ir از طریق منو میز خدمت الکترونیکی و با وارد نمودن کد اشتراک به خدمات ارایه شده در بستر وب دسترسی داشته باشند.

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل با تاکید بر رعایت نکات ایمنی در مصرف گاز طبیعی، افزود: از کلیه همشهریان و مشترکین شرکت گاز استان تقاضا دارم نسبت به رعایت این موارد ایمنی، توجهی خاص و دقیق داشته باشند تا در آینده شاهد هرگونه حادثه ناشی از مصرف ناایمن گاز طبیعی نباشیم.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علمک گاز گازرسانی گاز طبیعی بیماری کرونا شرکت گاز استان اردبیل سطح استان گاز طبیعی نصب شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۵۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱.۵ میلیون لیتر سوخت میان ناوگان هوایی منطقه بوشهر در ایام نوروز

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر از تخصیص یک میلیون و ۴۸۴ هزار لیتر سوخت به ناوگان هوایی این منطقه در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر، علیرضا برازجانی گفت: از روز بیست‌وهفتم اسفندماه سال ۱۴۰۲ تا پانزدهم فروردین‌ماه سال ‌۱۴۰۳، در مجموع یک میلیون و ۴۸۴ هزار لیتر سوخت به ناوگان هواپیمایی منطقه بوشهر اختصاص‌ یافت که این مقدار بیان‌کننده افزایش ۵ درصدی مصرف سوخت هواپیمایی نسبت به مدت مشابه پارسال است.

وی اظهار کرد: در بازه زمانی یادشده تعداد پروازهای مربوط به سه فرودگاه استان بوشهر با نام‌های فرودگاه بین‌المللی شهدای بوشهر (شهر بوشهر)، فرودگاه بین‌المللی خلیج‌فارس (شهر عسلویه) و فرودگاه خارک (جزیره خارک) ۴۸۸ پرواز بود که نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۲ با افزایش ۵ درصدی تعداد پروازها روبه‌رو بوده است.

دیگر خبرها

  • هویت طبیعی دریاچه شورابیل حفظ می‌شود
  • رشد تولید فرآورده‌های طبیعی در کشور جلوتر از افق ۱۴۰۴
  • رشد تولید فرآورده‌های طبیعی در کشور فراتر از برنامه ۱۴۰۴
  • خراسان جنوبی در جایگاه چهارم طرح مسطورا
  • پایش صلاحیت حرفه‌ای ۲۷۰ نیروی پیمانکاری منطقه غرب فارس
  • نصب ۵۲ دستگاه کنتور هوشمند حجمی توسط شرکت آب‌منطقه‌ای
  • توزیع ۱.۵ میلیون لیتر سوخت میان ناوگان هوایی منطقه بوشهر در ایام نوروز
  • بیش از هزار و ۲۰۰ حلقه چاه‌غیرمجاز در آذربایجان‌غربی مسدود شد
  • تلف شدن تعداد انبوهی ماهی قرمز در دریاچه شورابیل اردبیل
  • رکوردشکنی هوش مصنوعی چینی