Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@05:43:49 GMT

آلگری از مقصد بعدی خود رونمایی کرد؟

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۱۵۲۳۶

آلگری از مقصد بعدی خود رونمایی کرد؟

به احتمال زیاد مکس آلگری با یک تیم انگلیسی به دنیای مربیگری باز خواهد گشت.

به گزارش "ورزش سه"، ماسیمیلیانو آلگری سرمربی سابق تیم‌های فوتبال میلان و یوونتوس، تابستان سال 2019 از بیانکونری جدا شد و بیش از یک سال است که تیم ندارد.

در واقع ناکامی در کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان علی رغم دو بار راهیابی به فینال باعث شد در نهایت یک سال و نیم پیش مدیران یوونتوس تصمیم به قطع همکاری با مکس آلگری بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی موفق بیانکونری در این مدت بیکار بوده و البته بارها شایعاتی در مورد احتمال بازگشت او به عرصه مربیگری منتشر شده است. اخیرا گفته شده است که او شاید جانشین میکل آرتتا در آرسنال شود.

 

 

 

 

آلگری که با یونتوس 5 فصل متوالی قهرمان سری آ شد و دو بار هم این تیم را به فینال لیگ قهرمانان اروپا رساند به تایمز گفت:« من دوست دارم مربیگری در لیگ برتر را هم تجربه کنم. در ایتالیا، من 4 سال مربیگری میلان بودم و 5 سال مربی یوونتوس. حالا انتظار دارم که دوباره در ایتالیا کار کنم اما این سخت است. به همین دلیل ممکن است در انگلیس مربیگری کنم.»

 

آلگری ادامه داد:« به نظر من فوتبال انگلیس در حال پیشرفت است چون تعداد زیادی مربی خارجی در آن کار می‌کند. تنوع تاکتیکی در بازی‌های این لیگ در قیاس با 10 سال پیش بسیار بیشتر است. فوتبال انگلیس اکنون بسیار مدرن‌تر و تاکتیکی‌تر است اگرچه من برای سبک سنتی فوتبال انگلیسی‌ها هم احترام قائل هستم.

 

 

 

 

لیگ برتر اکنون ترکیبی متعادل از روح فوتبال انگلیسی و کیفیت و رویکرد‌های تاکتیکی جدید است که این در نتیجه ورود مربیان جدید به این لیگ است. نکته مهم این است که هر کشوری تاریخ خودش را دارد. انگلیس، ایتالیا، اسپانیا و آلمان هر کدام فوتبال متفاوتی ارائه می‌کنند و تغییر دادن تاریخ فوتبال آنها سخت است.»

یوونتوس ماسیمیلیانو آلگری (سرمربی) آث میلان آرسنال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس ماسیمیلیانو آلگری سرمربی آث میلان آرسنال فوتبال انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۵۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت موفق کاشف سردار آزمون به نیمکت مربیگری

به گزارش "ورزش سه"، اکبر محمدی که سال‌ها در تیم‌های ملی پایه فوتبال ایران فعالیت می‌کرد و از او به عنوان کاشف ستاره‌هایی مثل سردار آزمون، علیرضا جهانبخش و ... یاد می‌شود بعد از چند سال که در عرصه مدیریتی فوتبال فعالیت کرد، امسال به نیمکت برگشت و به عنوان سرمربی مس کرمان عملکرد مناسبی داشت.

محمدی در اوایل فصل جاری بعد از نتایج ضعیف مس کرمان در لیگ دسته اول که این تیم را به قعرجدول رده‌بندی مسابقات برده بود، هدایت نارنجی‌های باسابقه فوتبال ایران را قبول کرد و در مدت فعالیت خود توانست عملکرد خوبی به جا بگذارد.

اکبر محمدی که تیمش روز یکشنبه در هفته بیست و هشتم لیگ یک توانست در شیراز مقابل شهرراز بازی باخته را به تساوی بکشاند، تاکنون در 21 بازی به عنوان سرمربی مس کرمان فعالیت کرده و رکوردی جالب را در نباختن به ثبت رسانده است.

مس کرمان با هدایت محمدی در 21 بازی تنها سه شکست را تجربه کرده است؛ نارنجی‌پوشان که در 7 هفته ابتدایی تنها 5 امتیاز اندوخته بودند، از زمان حضور محمدی در راس کادرفنی 34 امتیاز به دست آوردند و حالا به رتبه‌های تک رقمی دست یافتند. مس اکنون در رده هشتم جدول رده‌بندی قرار گرفته و اگرچه شانسی برای صعود ندارد، اما تلاش می‌کند جایگاه بهتری را برای خود در پایان مسابقات ارزیابی کند.

مربی نام آشنای فوتبال ایران حالا توانسته بار دیگر نام خود را در فضای مربیگری فوتبال مطرح کند و نشان بدهد که همچنان توانایی‌های فنی خوبی دارد که به سود تیم‌های تحت هدایتش باشد.

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان افزود: در 21 هفته‌ای که کادر فنی تیم مس حضور پیدا کرده است درصدد بودیم از شکست و تفکر پذیرش راحت باخت فاصله بگیریم که خوشبختانه در این زمینه موفق بودیم و تنها سه شکست در این 21 هفته ثبت شد که یک باخت آن نیز در نیم فصل دوم به بازی برابر خیبر برمی‌گشت که به هیچ عنوان منصفانه و فوتبالی رخ نداد.

دیگر خبرها

  • آلگری: شایسته صعود به فینال کوپا ایتالیا بودیم
  • لاتزیو 2-1 یوونتوس: صعود تیم آلگری به فینال
  • مدیر یووه: تکلیف آلگری را آخر فصل مشخص می‌کنیم
  • رونمایی انگلیس از بزرگترین بسته کمک نظامی به کی‌یف
  • اعتراف جالب اوسمار درباره دوران جوانی و فوتبال بازی کردنش
  • اوسمار: استعداد بازی نداشتم، مربی شدم
  • سن‌پترزبورگ روسیه مقصد بعدی دبیر شورای عالی امنیت ملی
  • اوجی همراه با رئیس‌جمهوری عازم پاکستان شد/ سریلانکا، مقصد بعدی
  • سردار بلندپایه سپاه: در عملیات‌های بعدی از موشک‌های پیشرفته تری استفاده می‌کنیم
  • بازگشت موفق کاشف سردار آزمون به نیمکت مربیگری