Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وحید شمسایی، سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان به احترام حاج رضا شمسایی، پدر فقید خود یک سال پیراهن مشکی به تن می‌کرد که با پیشنهاد باشگاه گیتی پسند اصفهان، بعد از گذشت یک سال پیراهن مشکی خود را با لباس سفید تعویض کرد.

در مراسمی که ظهر امروز با حضور محمد حسین عراقی زاده و پوریا جنتی، اعضای هیئت مدیره باشگاه گیتی پسند و مدیران این باشگاه، در خلال تمرین تیم فوتسال گیتی پسند برگزار شد؛ با اهداء پیراهن سفید، لوح یادبود و شاخه گل، یاد حاج رضا شمسایی گرامی داشته شد و وحید شمسایی، اسطوره فوتسال ایران لباس عزای خود را از تن بیرون آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وحید شمسایی در مراسم امروز ضمن قدردانی از تمام افرادی که تا کنون با ابراز لطف، درخواست تعویض پیراهن کرده بودند گفت: به احترام پدر بزرگوار خود یک سال لباس مشکی به تن کردم، اما به دلیل درخواست باشگاه بزرگ گیتی پسند که در فرهنگ نیز در ایران مثال زدنی است، این درخواست را پذیرفتم و امیدوارم همگی شاد و تندرست باشید.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتسال وحید شمسایی گیتی پسند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۵۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: به هدف اول خودمان رسیدیم/ حذف ژاپن شگفتی نبود

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت که شاگردانش به هدف اول خود در جام ملت‌های آسیا رسیده‌اند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، وحید شمسایی بعد از پیروزی 6 بر یک تیم ملی فوتسال ایران مقابل قرقیزستان اظهار داشت: ابتدا به مردم ایران و بازیکنانم تبریک می‌‌گویم. ما به اولین هدف‌مان که صعود به جام جهانی بود، دست یافتیم. در نیمه اول با توجه به شرایط، هدف‌مان کنترل بازی بود و در نیمه دوم از بازیکنان خواستم که کار را تمام کنند. خوشحالم که آنها مأموریت خود را به بهترین نحو انجام دادند.

وی با انتقاد از کفپوش سالن بانکوک آره‌نا گفت: ما و ویتنام تنها تیم‌هایی بودیم که در این زمین بازی نکردیم و روز گذشته (سه‌شنبه) بعد از پیگیری زیاد، موفق شدیم یک جلسه تمرین در این سالن داشته باشیم. توپ و کفش بازیکن روی این زمین گیر می‌کند و نیمه اول طول کشید تا بازیکنان ما با این شرایط عادت کنند. این کفپوش با کفپوش سالن ایندور خیلی متفاوت است.

صعود ایران به جام جهانی فوتسال و نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در پاسخ به این پرسش که کدام یک از تیم‌ها کیفیت خوبی از خودشان نشان داده‌اند، خاطرنشان کرد: من برخلاف برخی از دوستان معتقدم که حذف ژاپن شگفتی مسابقات نیست. چیزی که مرا تحت تأثیر قرار داد، رشد خیلی خوب همه تیم‌ها به‌ویژه افغانستان و تاجیکستان بود. من به‌عنوان بازیکن و مربی در آسیا کار کرده‌ام. می‌بینم تیم‌ها هر سال پیشرفت خوبی از خود نشان می‌دهند و سطح تیم‌ها در حال نزدیک شدن به یکدیگر است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شمسایی: برای شکست دادن ازبکستان آماده هستیم
  • تمدید قرار داد مربی دروازه‌بانان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • شمسایی: به هدف اول خودمان رسیدیم/ حذف ژاپن شگفتی نبود
  • ایران - قرقیزستان؛ گزارش زنده
  • تصمیم جالب آرسنال: خداحافظی با لوگوی همیشگی
  • بحث برانگیز: لوگوی باشگاه محبوب شما چند ستاره دارد
  • جنجال در فوتبال آفریقا به خاطر طراحی یک پیراهن! + عکس
  • رنگ لباس تیم ملی فوتسال ایران مقابل قرقیزستان
  • قیچی قسمتی از لباس دانش‌آموزان دریکی از مدارس دلگان
  • آموزش و پرورش دلگان با خاطیان قیچی کردن لباس دانش‌آموزان برخورد می‌کند