Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@19:18:07 GMT

موساد سه دهه فخری زاده را زیر نظر داشت

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۱۶۰۰۴

موساد سه دهه فخری زاده را زیر نظر داشت

 

به گزارش تابناک به نقل از إرم نیوز، در حالی که رژیم صهیونیستی سیاست سکوت را در قبال اتهامات وارده علیه خود مبنی بر ترور محسن فخری زاده در پیش گرفته، رسانه های عبری با انتشار گزارشاتی به بیان جزئیات تازه ای از شهادت این دانشمند ایرانی پرداختند.

براساس گزارشات روزنامه عبری یدیعوت آحارانوت، دستگاه اطلاعاتی اسرائیل” موساد” از دهه ها پیش و مشخصا از سال ۱۹۹۳ به ویژِه زمانی که او فعالیت هایی در بخش فیزیک هسته یی داشت، او را رصد می کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش که از سوی رونی برگمن، روزنامه نگار اسرائیلی تهیه شده، اسرائیل اطلاعات زیادی از این دانشمند ایرانی و پروژه تحت مدیریت او جمع آوری کرده است.

بنابر اعلام این رسانه همچنین اسرائیل اطلاعاتی را از فخری زاده و آنچه ارتباطش با عبدالقدیرخان معروف به پدر بمب هسته یی پاکستان خوانده، جمع آوری کرده است.

 

 

شفقنا

منبع: تابناک

کلیدواژه: محسن فخری زاده طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها مصباح یزدی لایحه بودجه 1400 رژیم صهیونیستی موساد شهید محسن فخری زاده محسن فخری زاده طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها مصباح یزدی لایحه بودجه 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۶۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۵۶ کیسه آرد خارج از شبکه در نهاوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، به دنبال گزارش واصله از عوامل اطلاعاتی بسیج سپاه ناحیه نهاوند با رصد اطلاعاتی و شناسایی یک مکان این مقدار آرد خارج از شبکه توزیع کشف و توقیف شد.

آرد فوق با همکاری بازرسی اتاق اصناف و پاسگاه انتظامی دهفول توقیف و پس از انتقال به پاسگاه برای سیر مراحل قانونی از سوی یگان انتظامی و مراجع ذیصلاح به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • کشف ۲۵۶ کیسه آرد خارج از شبکه در نهاوند
  • جاسوس سابق موساد: اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
  • «س.ق» زن بازیگر ایرانی است که تتلو در اعترافاتش از او نام برد
  • چشم اسرائیل را در عملیات وعده صادق نشانه گرفتیم
  • حکایت قالی‌ایرانی و موکت‌آمریکایی/ یادداشت تحلیلی سردبیر روزنامه البناء لبنان درباره شرایط جدید منطقه
  • حکایت قالی‌ایرانی و موکت‌آمریکایی/ ترجمه یادداشت تحلیلی سردبیر روزنامه البناء لبنان درباره شرایط جدید منطقه
  • دست اسرائیل از آستین واتس‌اَپ بیرون زد/ کشتار کاربران فلسطینی با نقض حریم اطلاعاتی
  • اعتراف افسر موساد اسرائیل به قدرت ایران | آن‌ها می‌خواستند بگویند که منِ ایران ...
  • دست برتر ایران و روایت وارونه غربگرایان
  • ضرب الاجل یک هفته‌ای فرماندار میاندآب برای جمع آوری سد معبر