Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@03:52:57 GMT

ساعت فعالیت مترو اصفهان تغییر نمی‌کند

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۱۶۲۴۶

ساعت فعالیت مترو اصفهان تغییر نمی‌کند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، احمدرضا طحانیان مدیرعامل شرکت مترو منطقه اصفهان، اظهار کرد: هر گونه تغییر در نحوه فعالیت مترو با دستور ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان انجام خواهد شد.

او تصریح کرد: مترو از ساعت ۶:۱۵ با سرفاصله زمانی ۲۰ دقیقه (در ساعات شلوغ صبح و عصر) در حال سرویس‌دهی به شهروندان بوده و زمان پایان فعالیت آن ساعت ۱۹ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرعامل شرکت مترو منطقه اصفهان ادامه داد: پیش از شیوع ویروس کرونا روزانه در ۲۰ ایستگاه خط یک نزدیک به ۱۰۰ هزار نفر مسافر جابجا می‌شدند که با توجه به شرایط فعلی و مجازی بودن آموزش مدارس و دانشگاه‌ها، تعداد مسافران به یک سوم کاهش پیدا کرده است.

او با بیان اینکه در حال حاضر روزانه ۳۰ هزار نفر با استفاده از مترو سفر‌های درون شهری خود را انجام می‌دهند، تصریح کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با شیوع ویروس کرونا استفاده از ماسک در مترو اجباری است و از سوار شدن افراد بدون ماسک جلوگیری می‌شود.

طحانیان گفت: ۱۰۰ درصد مسافران مترو از ماسک استفاده می‌کنند و در ایستگاه‌های مترو ماسک با قیمت مناسب در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.

او با بیان اینکه کابین، درب و دستگیره کابین، تجهیزات، پنل و گوشی تلفن داخل کابین در هر سفر کامل و حین تعویض راهبر با مواد گندزدایی مناسب ضد عفونی می‌شود، تصریح کرد: عرضه نکردن بلیت تک سفره به شکل نقدی و حذف دریافت پول از گیشه‌های فروش بلیت و رعایت فاصله‌گذاری در مقابل گیشه‌ها، سکو‌های انتظار و داخل واگن‌ها از جمله اقدامات در حال انجام است.

منبع:ایمنا

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ساعت فعالیت مترو اصفهان ستاد استانی مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۶۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت «بسته پیشنهادی» با عابدزاده و «پرویز خان»/ ساعت تغییر کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی برنامه، اولین قسمت از برنامه «بسته پیشنهادی» در سال جدید امشب ۳۰ فروردین با اجرای مژده لواسانی روی آنتن شبکه دو سیما می رود و به فیلم «پرویزخان» که این روزها در اکران نوروزی سینماها قرار دارد، می پردازد.

در این قسمت شیدا دهداری دختر زنده یاد پرویز دهداری مربی فوتبال نیز در برنامه حضور دارد و درباره شخصیت پدرش و شباهتش با کاراکتر این فیلم می گوید. همچنین ابوالفضل موسوی بازیگر نقش احمدرضا عابدزاده در فیلم دیگر مهمان این برنامه است.

«بسته پیشنهادی» در سال جدید با تغییر ساعت هر پنجشنبه و جمعه ساعت ۲۳ از شبکه دوسیما پخش می شود.

برنامه «بسته پیشنهادی» محصولی از گروه خانواده شبکه دو است که در حوزه فرهنگ و هنر به ارایه بسته‌هایی پیشنهادی برای مخاطبان می‌پردازد.

این برنامه با اجرای مژده لواسانی، به تهیه‌کنندگی الهه بهبودی پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها ساعت ۲۳ به پخش می‌رسد.

کد خبر 6082107 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • همنشینی فناوری با تیک‌تیک ساعت‌ها
  • جزییات فعال شدن پدافند هوایی در اصفهان | زیرپرنده‌ها کی وارد آسمان اصفهان شدند؟
  • صدای انفجار در اصفهان ناشی از انهدام ریزپرنده‌ها بود
  • بازگشت «بسته پیشنهادی» با عابدزاده و «پرویز خان»/ ساعت تغییر کرد
  • عملیات «وعده صادق» تمام معادلات را به نفع ایران تغییر داد
  • توضیحات زاکانی درباره واردات پله برقی و آسانسور از چین
  • زاکانی: واردات واگن‌های مترو امسال انجام می‌شود
  • آغاز فعالیت سه تیم گشت زنی همیاران پلیس در راه آهن لرستان
  • نصب ۶۰ دستگاه پله برقی در سه ماه آینده
  • اخراج ۱۰ درصد کارکنان تسلا