Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@08:11:03 GMT

منچسترسیتی؛ عامل بالا گرفتن دعوای یوفا و پورتو

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۱۶۳۲۱

منچسترسیتی؛ عامل بالا گرفتن دعوای یوفا و پورتو

به نظر می رسد که عصبانیت باشگاه پورتو می تواند برای آنها دردسر ساز شود حتی و حتی جریمه را برای شان در پی داشته باشد.

به گزارش "ورزش سه"، گزارش روزنامه سان حاکی از آن است که مدیران باشگاه پورتو بعد از شکست این تیم در لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 3-1 مقابل منچستر سیتی، از الفاظ بدی نسبت به داور مسابقه استفاده کردند و به نوعی او را مقصر باخت شان مقابل شاگردان پپ گواردیولا تلقی می کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

گفته می‌شود که این الفاظ توهین‌آمیز به گوش یوفا رسیده تا جایی که حتی در گزارش بازی نیز گنجانده شده است و آنها کاملاً بابت این موضوع عصبانی هستند و قصد دارند به زودی جلسه‌ای در این باره تشکیل داده و احتمالاً باشگاه پرتغالی را به خاطر این مسئله جریمه کنند.

 

با این حال پایان ماجرا به همین جا ختم نشد و باشگاه پورتو به انتقادات خود نسبت به منچسترسیتی ادامه داده داده است؛ تا جایی که آنها پس از تساوی بدون گل در بازی برگشت نیز نسبت به برخی چیزها از جمله نحوه رفتار هافبک برزیلی سیتی یعنی فرناندینیو معترض شده‌اند. همچنین برناردو سیلوا، هافبک پرتغالی سیتیزن ها نیز به نژادپرستی متهم شده است.

 

 

 

 

در واقع به نظر می رسد که باشگاه پورتو و یوفا وارد یک جنگ تمام‌عیار شده‌اند و باید دید که نهایتاً چه تصمیمی در این باره اتخاذ خواهد شد و اینکه آیا تیم پرتغالی با جریمه سنگینی روبرو خواهد شد یا خیر.

منچستر سیتی پورتو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر سیتی پورتو باشگاه پورتو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۶۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی طارمی جزو ۱۰ لژیونر برتر هفته آسیا

 

به گزارش تابناک به نقل از شفقنا  ، طارمی به عنوان گران ترین فوتبالیست ایران با قیمت ۱۰ میلیون یورو تقریبا با ارزش تیم‌های بزرگ کشورمان مثل سپاهان و تراکتور با (۱۱ میلیون یورو) برابری می‌کند.

طارمی هفته جاری بعد از بیش از ۴ ماه موفق به گلزنی مجدد برای پورتو در لیگ پرتغال شد. ستاره ایرانی بعد از اتفاقات زمستان گذشته و توافق با اینتر به لیست سیاه پورتو وارد شد.طارمی در ۲ ماه گذشته در بسیاری از بازی‌ها از لیست خط خورد یا نیمکت نشین بود. در بازی شنبه گذشته هم به عنوان یار ذخیره نیمه دوم وارد زمین شد و گل تساوی ۲ بر ۲ را در دقیقه ۸۲ مقابل فامالیسائو به ثمر رساند تا اژدها از باخت فرار کند.
سایت AFC گزارش می‌دهد که طارمی بعد از مدت‌ها دوری دوباره برای پورتو به میدان رفت و «در یک زمان کوتاه دوباره توانایی هایش را نشان داد» تا تیم پرتغالی از شکست فرار کند.

دیگر خبرها

  • صدای انفجار در اصفهان / مورد هدف قرار گرفتن چند ریزپرنده در آسمان اصفهان
  • احتمال محرومیت هواداران بایرن در بازی با رئال
  • کلمه به کلمه دعوای ژاوی با داور: سریالی از فحش!‏
  • مورایس: شاید روزی هم اسم من را صدا بزنند؛ برای بالا رفتن نباید پا روی کسی بگذاریم
  • طارمی جزو 10 لژیونر برتر هفته آسیا
  • مهدی طارمی جزو ۱۰ لژیونر برتر هفته آسیا
  • طارمی برابر با سپاهان و تراکتور شد
  • سگ‌ها عامل ۸۰ درصد حیوان گزیدگی‌ها در مشهد
  • تماس با کپک کشنده است؟
  • تراکتور عامل جریمه 400 میلیونی شمس‌آذر