Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@08:23:37 GMT

رشد قیمت سهام «های وب» ادامه دارد؟

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۱۶۳۲۸

رشد قیمت سهام «های وب» ادامه دارد؟

شرکت داده گستر عصر نوین که با نماد‌ های وب در بورس تهران سهام آن معامله می‌شود یکی از شرکت‌های فعال در عرصه خدمات اینترنتی است. مدتی است که قیمت سهام، ‌های وب روند صعودی را داشته است.

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، امروز ۱۵ آذر ۹۹‌ های وب کار خود را با صف خرید آغاز کرد و با معامله ۴.۴ میلیون برگه سهم در آستانه بالا در حالی با ۵ درصد مثبت بسته شد که همچنان صف خرید خود را حفظ کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حالا پرسش این است که آیا به لحاظ تکنیکال‌ های وب در موقعیت مناسبی جهت ورود قرار گرفته است؟ سهامداران ‌های وب باید همچنان سهامداری کنند یا از این سهم خارج شوند؟   پیش بینی روند قیمت‌ های وب در روز‌های آینده بورس‌   های وب در چند هفته اخیر تا ۰.۵ فیبوی اصلاح اخیر قیمت را ریکاوری کرده است که کار بسیار بزرگی است. طی این روز‌ها از سد خط روند نزولی کوتاه مدت در نمودار قیمت و اندیکاتور RSI گذشته است و دوباره موفق به قرار گرفتن در کانال صعودی از مرتبه بالاتر که چند هفته اخیر از دست داده بود، شده است. اما به نظر می‌آید کار سهم برای رشد بیشتر به آسانی روز‌های قبل نباشد چراکه باید از سد مقاومت‌های متعددی از جمله فیبوی ۰.۵ اصلاح اخیر در ۳۲۰۰ تومان تا فیبوی ۰.۷۸ اصلاح اخیر در ۳۹۰۰ تومان عبور کند. همچنین ملاحظه می‌شود که اندیکاتور RSI در حال رسیدن به خط روند نزولی میان مدت و تلاقی آن با سطح ۷۰ درصد است که حتما فشار فروش در سهم را بالا می‌برد.

در حال حاضر به نظر می‌رسد با توجه به وضعیت نموداری و اندیکاتور RSI عبور قیمت از بازه یاد شده ممکن نباشد و شاید برای مدتی در محدوده قیمتی ۳۲۰۰  تا ۳۹۰۰ تومان نوسان کند. پس با این حساب فروش در محدوده ۳۹۰۰ تومان و خرید دوباره در محدوده ۳۲۰۰ تومان می‌تواند استراتژی مناسبی محسوب شود.   منبع: نبض بورس (https://nabzebourse.com/)

منبع: تابناک

کلیدواژه: محسن فخری زاده طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها مصباح یزدی لایحه بودجه 1400 های وب تحلیل تکنیکال بازار سرمایه شاخص بورس محسن فخری زاده طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها مصباح یزدی لایحه بودجه 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۶۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحلیل سهام وغدیر ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، در این مطلب قصد داریم تا به درخواست مخاطبان نبض بورس به بررسی سهام وغدیر به لحاظ تکنیکال بپردازیم. شایان ذکر است که این تحلیل به هیچ عنوان سیگنالی برای خرید یا فروش وغدیر نیست و صرفا یک تحلیل و پیش بینی می باشد. ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000IrO

دیگر خبرها

  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید
  • ادامه روند کاهشی قیمت طلا و سکه در بازار؛ نیم سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها
  • ادامه روند نزولی قیمت خودرو در بازار؛کدام خودرو ۴۰ میلیون تومان ارزان شد؟ | جدول قیمت ها
  • صعود بورس ادامه خواهد یافت؟ | روزهای سرنوشت‌ساز برای شاخص کل
  • ادامه روند نزولی قیمت طلا
  • افت ۱۳هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • گزارش روزانه بورس ۴ اردیبهشت/ رشد بورس موقتی بود؟
  • بورس، امروز به کدام سمت حرکت می کند؛ ریزش یا ادامه صعود
  • تحلیل سهام وغدیر ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ورود ۴۲ میلیارد تومانی نقدینگی حقیقی‌ها به بازار سهام در روز سبز شاخص کل بورس