Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا،‌ عبدالرضا رحمانی فضلی عصر شنبه در حاشیه جلسه کمیته تدارکات و پشتیبانی ستاد ملی مبارزه با کرونا که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد گفت: در جلسه امروز گزارش مفصلی در حوزه‌های مرتبط با پشتیبانی اعم از اکسیژن، اکسیژن ساز، ونتیلاتور، ماسک و بقیه تجهیزات و امکاناتی که وزارت بهداشت لازم دارد در جلسه ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این جلسه دوستان وزارت بهداشت نیازهای خود را مطرح کردند و قرار شد با رعایت کیفیت و کمیت و موضوع قیمت عادلانه و مناسب خدمات اعم از ماسک، مواد ضدعفونی و کالاهای بهداشتی را در اختیار وزارت بهداشت و مردم قرار دهیم.

رحمانی فضلی با بیان اینکه همدلی و همکاری خوبی در حوزه های مختلف ایجاد شده و این همدلی موجب موفقیت در روند کار شده است، گفت: در جلسه امروز تعهدات وزارت صمت در خصوص تامین امکانات و کالاها و تجهیزات خدمات بررسی شد. دوستان وزارت صمت از کمیت عبور کرده و بر روی کیفیت کار می‌کنند.

 وزیر کشور خاطرنشان کرد: واحدهای تولیدی و وزارت صمت از مرحله تامین کالاها و خدمات مورد نیاز عبور کردند و به صادرات فکر می‌کنند.

پربیننده ترین سوتی‌های دانش‌آموزان در کلاس‌های آنلاین شبکه شاد اشتغالزایی جدید در آموزش و پرورش شب برفی در انتظار تهران فرصت استخدام رسمی برای معلمان مدارس غیردولتی/ دریافتی دانشجو معلمان افزایش می‌یابد حقوق معلمان بر اساس رتبه بندی چگونه است؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: عبدالرضا رحمانی فضلی کرونا ماسک وزارت بهداشت وزیر صنعت معدن و تجارت وزیر کشور عبدالرضا رحمانی فضلی عبدالرضا رحمانی کرونا ستاد ملی مبارزه با کرونا سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۶۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت تعرفه‌های پزشکی را ابلاغ کرد

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ابلاغ تعرفه‌های پزشکی از سوی هیئت دولت خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، پدرام پاک آیین؛ سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ابلاغ تعرفه‌های پزشکی از سوی هیئت دولت خبر داد و اظهار کرد:‌ بیشترین افزایش تعرفه خدمات درمانی، تشخیصی و پزشکی با هدف تأمین هزینه‌های مراکز درمانی و ماندگاری پزشکان برای سال 1403  صورت گرفته که اعم از هزینه‌های خدمات بیمارستانی و سهم پزشکان است.

تعرفه‌ خدمات پزشکی 1403 تصویب شد

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: محاسبه تعرفه خدمات درمانی و تصویب آن در دولت با رویکرد تعادلی مبنی بر حمایت از سبد معیشتی مردم، تأمین حق  جامعه در دسترسی آسان و ارزان به خدمات درمان و ماندگاری پزشکان در بخش دولتی صورت گرفته است.

بر اساس این گزارش، جزئیات نرخ حق ویزیت پزشکان و تعرفه خدمات تشخیصی - درمانی متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جزئیات تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری در سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • جزئیات تعرفه گذاری خدمات پرستاری در سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • جزئیات تعرفه‌های پزشکی اعلام شد
  • دولت تعرفه‌های پزشکی را ابلاغ کرد
  • ۲۵ درصد سهم سلامت مردم در اختیار وزارت بهداشت است
  • تامین آب باکیفیت برای ۳۳۰ روستای جنوب سیستان و بلوچستان
  • ماجرای نامه گلایه آمیز مرندی به رئیس جمهور/ موازی کاری وزارت بهداشت در برنامه سلامت خانواده
  • هفته سلامت فرصتی بری معرفی خدمات سلامت
  • قادری، نماینده مجلس: اطلاعات خریداران ارز باید در اختیار دولت باشد
  • پای لنگ وزارت بهداشت در تامین پزشک!