Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه ماشین سازی تبریز نسبت به چینش داوران در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ابراز نگرانی کرد.

خبرگزاری میزان  - باشگاه ماشین سازی تبریز با انتشار بیانیه‌ای نسبت به چینش داوران در مسابقات این هفته لیگ برتر فوتبال ابراز نگرانی کرد.

در این متن آمده است:

«لطفا دقت کنیم!

چینش داوری، تاثیرگذار در نتایج

چینش داوران موضوعی مهم و تاثیرگذار در نتایج دیدار‌های لیگ برتر است و شایسته است که مسئولین محترم اجرایی مسابقات در این موضوع با وسواس بیشتری عمل کنند تا حقی، ناحق نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماشین‌سازان از هفته پنجم لیگ برتر میهمان آلومینیوم اراک است و شرایط دو تیم در جدول این دیدار را حساس‌تر کرده است و اکنون با معرفی داوران این دیدار متوجه موضوعی می‌شویم که قابل تأمل است و جای بررسی‌های بیشتر دارد.

در هفته دوم لیگ برتر و در دیدار سپاهان و آلومینیوم در پی اعتراضات کادر فنی تیم آلومینیوم اراک به تیم داوری، شاهد تاثیرات منفی در پرچم‌های یکی از داوران خط بودیم که اکنون این داور در چینش هفته پنجم نیز برای دیدار آلومینیوم انتخاب شده است. شایسته بود که به خاطر ابهام‌زدایی در چینش داوران دقت بیشتری می‌شد.

با احترام به تمامی داوران حاضر در فوتبال ایران، برخی اعتراضات و فشار‌های بیرونی در عملکرد داوران تاثیرگذار بوده است و این بدان معنا نیست که اشتباهات عمدی بوده است».

بیشتر بخوانید: ادای احترام به مارادونای فقید پیش از دیدارهای هفته پنجم لیگ برتر فوتبال

انتهای پیام/

برچسب ها: ماشین سازی تبریز لیگ برتر فوتبال داوران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ماشین سازی تبریز ماشین سازی تبریز لیگ برتر فوتبال داوران لیگ برتر فوتبال چینش داوران ماشین سازی هفته پنجم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۶۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار گیلان با حادثه دیدگان حمله تروریستی در روسیه ابراز همدردی کرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ دکتر اسدالله عباسی امروز در دیدار با سرکنسول روسیه در رشت، گفت: حمله گروه تروریستی به شهروندان روسیه در تالار شهر کروکوس مسکو که عده زیادی از مردم این کشور را به خاک و خون کشید موجب تألم و تأثر مردم گیلان و ایران اسلامی شد.

وی با محکوم کردن هر گونه اقدام تروریستی، افزود: ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های جان باختگان، این حادثه تلخ را به دولت و ملت روسیه تسلیت می‌گویم.

استاندار گیلان گفت: ایران اسلامی بار‌ها مورد حملات تروریستی قرار گرفته است و حادثه تروریستی کرمان از جمله این حوادث بود که ۸۴ نفر در آن به شهادت رسیدند. 

دکتر اسدالله عباسی افزود: طبق وظیفه در کنسولگری روسیه حاضر شده و در یادداشتی مراتب همدردی خود و مردم گیلان را به مردم روسیه اعلام می‌کنیم.

وی با تاکید بر بی اثربودن این اقدامات تروریستی بر ارتباطات کشور‌های ایران و روسیه، گفت: با توجه به بهره برداری از کریدور شمال - جنوب، برای تقویت روابط ۲ کشور، موضوعات مشترک را بررسی خواهیم کرد.

دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان امروز در دیدار با سرکنسول روسیه در رشت گفت: با افتتاح راه آهن آستارا با حضور رییس جمهور در اردیبهشت ماه، میزان مبادلات تجاری ایران با روسیه از ۲ میلیون تن به ۱۰ میلیون افزایش می‌یابد.
استاندار گیلان همچنین با اهدای گل به سرکنسولگری روسیه در رشت، مراتب تسلیت خود و همچنین محکومیت این حادثه تروریستی را اعلام کرد.

سرکنسول فدراسیون روسیه در رشت هم در این دیدار با قدردانی از استاندارگیلان برای تسلیت و همدردی با مردم روسیه، گفت: ایران هم یکی از قربانیان تروریست است، اما دشمنان بدانند این نوع اقدامات، اتحاد بیشتر ۲ کشور را بدنبال دارد و در آینده همکاری‌های اقتصادی ما بیشتر خواهد شد.

آندری وادوف تصریح کرد: استان‌های ولگا گراد و آستاراخان روسیه بیش از دیگر استان‌های این کشور به همکاری با ایران علاقه دارند و ما برای توسعه زیرساخت‌های لجستیکی و همکاری‌های گسترده بین ۲ کشور مصمم هستیم.

دیگر خبرها

  • مضروب شدن داور مشهور تکذیب شد
  • نور میزبان مرحله پنجم اردوی آماده‌سازی تیم ملی کشتی آزاد جوانان
  • جوابیه داور سابق به ادعای مدیر سپاهان!
  • نگرانی بزرگ اینتر: علاقه شدید ستاره‌های تیم به المپیک!
  • سپاهان 1-0 پرسپولیس؛ رضا اسدی با سوپرگل، یحیی گل محمدی را بدرقه کرد | ماندگارترین‌ها
  • انهدام باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راه‌سازی در هرمزگان
  • انهدام باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راهسازی در هرمزگان
  • داوران هفته 30 لیگ برتر انگلیس؛ آنتونی تیلور به اتحاد می‌رود
  • معرفی داوران هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال
  • استاندار گیلان با حادثه دیدگان حمله تروریستی در روسیه ابراز همدردی کرد