Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در بیانیه سپاه ثارالله استان کرمان به مناسبت روز دانشجو،  آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روزدانشجو نماد استکبارستیزی است

روز ۱۶ آذر به عنوان روز مقاومت و ایستادگی دانشجویان این سرزمین در برابر استعمار غرب و استبداد و خودکامگی در دفتر تاریخ این سرزمین به یادگار ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روز در تاریخ مبارزات استقلال طلبانه ملت بزرگ ایران روزی توام با حزن و افتخار تلقی می‌شود؛ حزن ناشی از شهادت سه فرزند این ملت و افتخار تقدیم شهید برای مبارزه با آمریکا و دولت کودتا.


۱۶ آذر ۱۳۳۲ آغازی است برای یک حرکت و شکل گیری یک جنبش نخبگانی علیه نظامی مستبد و ستمگر که به پشتوانه اربابانش و در رأس آن‌ها امریکای جنایتکار، خون مظلومان را به پای ظالمان زمان می‌ریزد تا چند صباحی دیگر فرصت نوکری بیشتر بیابد.


امروز در دهه پنجم انقلاب، دانشگاه‌های ما، به حدی از رشد و بالندگی رسیده است که شاهد خیزش هسته‌های مساله محور برای حل مسائل کشور و استان می‌باشند، خیزشی که با مطالبه گری و گفتمان سازی و کار تخصصی برای حل مسائل اصلی کشور و به دنبال کمک به کارآمدی هرچه بیشتر نظام اسلامی و رفع مشکلات و رنج‌های مردم عزیزمان است.

اکنون و در گام دوم انقلاب و با توجه به پر رنگ بودن جایگاه خطیر و مهم نسل جوان، فرزندان انقلابی ایران اسلامی در دانشگاه‌های سراسر کشور به عنوان مروجان حقیقتِ «نظام انقلابی» همه بر آن شوند، که با نگاهی تحولی و رویکردی مساله محور، مبتنی بر آرمان‌ها و واقعیت ها، نیاز‌های روز جامعه را از دریچه نگاه مردم دنبال و مطالبه کنند.

جریان دانشجویی باید در این مقطع زمانی با نگاه به مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی که حقیقتا نمونه کامل تربیت یافته مکتب ناب امامین انقلاب اسلامی است و با در پیش گرفتن مشی آرمان خواهی و عدالت طلبی و دفاع از مظلوم و تبیین افق‌های پیش رو و آگاه سازی و موضع گیری به موقع؛ انقلاب اسلامی و دستاوردهایش را از گزند انحراف و عداوت بدخواهان مصون بدارد، لذا "دانشجوی مومن و پای کار انقلاب" با بازخوانی تاریخ انقلاب اسلامی و تبیین این سند اقتدار و مظلومیت و حقانیت، ملت بزرگ ایران از انحراف و تحریف آن جلوگیری نماید و ۱۶آذر نشانه بارزی از بیداری جامعه دانشگاهی کشور است.

سپاه ثارالله استان کرمان دیار سیدالشهدای مقاومت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی عزیز این روز پرخاطره و فرخنده را به ساحت روشن رهبری فرزانه انقلاب که همواره در تکریم دانش و نقش دانشجویان پیش گام بوده و فرزندان دانشگاهی خود را به نیکو‌ترین روش‌ها مکرم داشته‌اند و هم چنین تمامی دانشجویان فهمیم و آینده ساز، تهنیت گفته و امیدواریم با استعانت از الطاف بی‌دریغ الهی، مدد از ارواح طیبه شهیدان بخصوص شهید عزیز سلیمانی و توجه به منویات، ولی امر مسلمین مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) و توانمندی و خلاقیت در خور تحسین جامعه دانشگاهی کشور، نیاز‌های اصلی کشور در عرصه‌های گوناگون، برطرف شود.

معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه ثارالله استان کرمان

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روز دانشجو بیانیه سپاه سپاه ثارالله استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۶۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش در کنار سپاه، دژ مستحکم صیانت از کشور و انقلاب است

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، استاندار بوشهر پس از برگزاری رژه نیرو‌های مسلح استان بوشهر در روز ارتش در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار صداوسیما با گرامیداشت این روز گفت: پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، دشمنان داخلی و خارجی انقلاب، دست به دست هم دادند تا ارتش ایران را منحل کنند که امام خمینی (ره) با تیزبینی، هوشیاری و درک آینده، ارتش را به‌عنوان پشتیبان و پشتوانه نظام، کشور و مرز‌ها معرفی کردند.

احمد محمدی‌زاده افزود: پس از دو ماه از پیروزی انقلاب اسلامی به‌دستور امام (ره) روز ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران نام‌گذاری شد و درآن روز ارتشیان در برابر امام رژه رفتند و از آن روز به‌بعد به تعبیر رهبر انقلاب این ارتش، ارتش حزب‌الله است.

او اضافه کرد: ارتش در دفاع مقدس و در همه حوادثی که برای کشور پیش آمده، جانانه ایستاده؛ و شاهد اقدامات فداکارانه و نقش ارزشمند این نیرو، ۴۷ هزار شهیدی است که ارتش جمهوری اسلامی تقدیم این ملت، کشور و نظام کرده است.

استاندار بوشهر بیان کرد: نقش ارتش نقشی خاص در همه عرصه‌های دفاع هوایی، دفاع زمینی و دفاع دریایی است.

محمدی‌زاده با اشاره به این‌که امروز روز ارتش و روز نیروی زمینی ارتش است، گفت: صمیمانه به برداران ارتشی این روز را تبریک می‌گویم. ارتشیان در کنار سپاه و نیروی انتظامی و بسیج مردمی یک توان رزمی و دفاعی قدرتمندی را شکل داده‌اند که اراده دشمنان انقلاب را برای مقابله با انقلاب و کشور از بین برده است.

او اضافه کرد: یکی از موفق‌ترین عملیات‌های اخیر جبهه مقاومت، عملیات «وعده صادق» بود که سپاه پاسداران اسلامی با پشتیبانی ارتش جمهوری اسلامی آن را انجام داد. سپاه و ارتش در کنار هم دژ مستحکمی برای صیانت از این کشور، ملت و این انقلاب هستند.

دیگر خبرها

  • کوچک‌ترین اقدام اسرائیل علیه ایران پاسخ داده می شود
  • شهید آوینی نگاه ما را نسبت به موضوعات تغییر داده است
  • سپاه و ارتش در کنار هم دژ مستحکم برای صیانت کشور هستند
  • ارتش در کنار سپاه، دژ مستحکم صیانت از کشور و انقلاب است
  • پیام سپاه لرستان به مناسبت روز ارتش
  • پیام‌ تبریک فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش
  • پیام وزیر دفاع به مناسبت روز ارتش و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی
  • بیانیه ۶ هزار و ۴۰۰ تن از اساتید دانشگاه‌های کشور در حمایت از اقدام قانونی جمهوری اسلامی ایران
  • امروز ارتش در عرصه های دفاعی- امنیتی به نماد خودکفایی و خودباوری تبدیل شده است
  • بیانیه موزه دفاع مقدس به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران