Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@00:55:07 GMT

سرپرست فرمانداری گلبهار منصوب شد

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۱۷۱۲۵

سرپرست فرمانداری گلبهار منصوب شد

محمدعلی نبی پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این شهرستان دارای ۲ بخش مرکزی و گلمکان است که مرکز این شهرستان، شهر گلبهار و مرکز بخش گلمکان نیز شهر گلمکان می‌باشد.

وی ادامه داد: ماه گذشته با تصویب کمیسیون سیاسی- دفاعی هیات دولت بخش گلبهار شهرستان چناران از این واحد سیاسی منفک و به شهرستان ارتقا یافت، بر این اساس تعداد شهرستانهای خراسان رضوی به ۳۳ شهرستان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خراسان رضوی گفت: علاوه بر گلبهار، طی سال جاری شهرستانهای زبرخان از حوزه نیشابور، ششتمد از حوزه سبزوار و شهرستان کوهسرخ از حوزه کاشمر منفک شده و فرمانداران آنها تعیین گردیدند.

هومن گریوانی، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار نیز پیشتر به خبرنگار ایرنا گفته بود: با توجه به افزایش جمعیت ساکن در گلبهار که به ۱۲۰ هزار نفر رسیده است، توسعه خدمات دستگاه‌های دولتی و خدماتی از نیازهای ضروری برای مردم این شهر است.

شهرجدید گلبهار مرکز شهرستان تازه تاسیس گلبهار چهار هزار هکتار وسعت دارد و در ۳۵ کیلومتری شمال غربی مشهد در امتداد جاده مشهد - چناران واقع است. این شهر برای جمعیت ۲۰۰ هزار نفر و قابل توسعه تا ۴۰۰ هزار نفر ساخته شده است.

برچسب‌ها شرکت عمران شهر جدید گلبهار چناران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت عمران شهر جدید گلبهار چناران شرکت عمران شهر جدید گلبهار چناران اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۷۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرارتیم روانشناسی در محل برگزاری کنکور در گلبهار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس بهزیستی شهرستان گلبهار گفت: برای نخستین بار به پیشنهاد رئیس دادگستری گلبهار تیمی متشکل از روانشناسان خبره در محل برگزاری کنکور سراسری این شهرستان مستقر می‌شوند.
حسین وکیلی افزود: کاهش اختلال اضطرابی، آرام سازی ذهنی، کاهش استرس و ارائه راهکار به داوطلبان در محل برگزاری کنکور سراسری از جمله اهدافی است که دنبال می‌شود.
وی گفت: معتقدیم حضور تیم روانشناسی در محل برگزاری کنکور آرامش خاصی به داوطلبان کنکور داده و با راهنمایی‌های تخصصی از بروز بحران جلوگیری می‌کنند

دیگر خبرها

  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • ۴۰۰ روستایی در چناران تسهیلات ساخت مسکن دریافت کردند
  • سرپرست فرمانداری مهریز معرفی شد
  • مراسم معارفه سرپرست فرمانداری کاشان برگزار شد
  • کیفیت نان مورد نیاز مردم تویسرکان باید افزایش یابد
  • جاده بقمچ در چناران پاکسازی شد
  • معرفی سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب
  • «محمدی» سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کاشان شد
  • دستیار ویژه فرماندار شهرستان نیکشهر منصوب شد
  • استقرارتیم روانشناسی در محل برگزاری کنکور در گلبهار