Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمود بنانژاد، رئیس اتاق اصناف این شهر در دیدار با فرماندار مشهد به بیان شرایط و وضعیت اعضای زیرمجموعه اتاق اصناف این شهر پرداخت و خواستار رفع محدودیت‌های شغلی شد.

محمد رضا هاشمی، فرماندار مشهد نیز با قدردانی از همراهی بسیار خوب اصناف و کسبه این شهر با ستاد مقابله با کرونا گفت: امیدواریم به زودی با تغییر وضعیت مشهد از نظر شیوع کرونا شاهد کاهش محدودیت‌های کسب و کار باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  همچنین شهناز رمارم رئیس شورای اسلامی مشهد گفت: نیمه تعطیل شدن کسب و کار‌ها در مشهد به جای تعطیلی مطلق، منطقی، قابل قبول و امکان پذیرتر است.

او افزود: بسیاری از مردم و کسب و کار‌ها در مشهد وابسته به درآمد روزانه هستند و کسبه خرد، چک، تعهد و سررسید بدهی دارند و نمی‌توانند در خانه بمانند و در نهایت شرمنده خانواده هایشان شوند، مواد اولیه زندگی باید تامین شود.

رئیس شورای اسلامی مشهد ادامه داد: نمی‌توان همه را تعطیل کرد و از طرف دیگر حمایت جدی از اقتصاد‌های خرد نداشت.

رمارم بیان کرد: با اجرای محدودیت‌های آذر ماه برای گروه‌های شغلی ۲، سه و چهار در عمل ۱۰۰ هزار واحد صنفی در این شهرستان تعطیل شده و اقتصاد این تعداد خانوار تحت تاثیر قرار گرفته است.

او تصریح کرد: در صورت تصویب فعالیت اصناف غیرضروری تا ساعت ۱۸ معتقدم همه واحد‌های صنفی شیوه نامه‌ها را رعایت کرده و از تعطیلی‌ها پیروی می‌کنند.   انتهای پیام//ا.د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اصناف و بازاریان کسبه داران تعطیلی بازار لغو تمدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۷۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمعیت هلال احمر بردسکن خواستار تحویل خودروی نجات به این شهرستان شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس جمعیت هلال احمر بردسکن با توجه به نشست سال گذشته نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با مدیرعامل جمعیت هلال احمر کشور مبنی بر موافقت اهدای یک دستگاه خودروی ست نجات به این شهرستان گفت: با توجه به حادثه خیز بودن محور‌های مواصلاتی شهرستان بردسکن وجود یک دستگاه ست نجات یکی از نیاز‌های اصلی جمعیت هلال احمر درشهرستان بردسکن است.

 حسن جوان افزود:خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده و موافقت جمعیت هلال احمر پایگاه امداد و نجات جاده‌ای بردسکن پس از گذشت ۱۵ سال در ردیف پایگاه‌های امداد و نجات ثابت کشور قرار گرفت.

رئیس جمعیت هلال احمر بردسکن به مشکل موقوفه بودن زمین پایگاه امداد و نجات جاده‌ای شهید سید احمد موسوی این شهرستان اشاره کرد و گفت: این زمین ۳۰ هزار متر مربع می‌باشد که اداره کل اوقاف و امور خیریه تنها با ۱۰ هزار متر مربع آن موافقت کرده است که در اختیار جمعیت هلال احمر قرار بگیرد ولی با توجه به موقعیت شهرستان بردسکن نیاز است در این سایت محل فرودبالگرد و سوله انبار امدادی ایجاد شود.

وی هرگونه عملیات اجرایی برای احداث سوله انبار امدادی و پت بالگرد را منوط به سنددار بودن این اراضی به نام جمعیت هلال احمر دانست وافزود:در غیر این صورت در ردیف طرح های  کددار قرار نخواهد گرفت. 

 

دیگر خبرها

  • زلنسکی خواستار انتقال سریع کمک‌ها به اوکراین شد
  • زلنسکی خواستار انتقال سریع کمک‌های آمریکا و غرب به اوکراین شد
  • جشنواره‌ هنرهای نوری مشهد تا پس از پایان شب‌های قدر تعطیل می‌شود
  • ورود ۷ میلیون و ۸۱۰ هزار زائر به مشهد مقدس
  • پلمب ۲ واحد صنفی متخلف در مشهد
  • رئیس جمعیت هلال احمر بردسکن خواستار تحویل خودروی نجات به این شهرستان شد
  • ورود ۷ میلیون و ۸۱۰ هزار زائر به مشهد/ ۵هزار و ۸۶۲ پرونده تخلف اصناف به ارزش ۱۹۱ میلیارد تومان تشکیل شد
  • پلمب دو کافی‌شاپ در مشهد
  • پلمب دو کافی‌شاپ به دلیل تخلفات صنفی در مشهد
  • وضعیت اکران سینماهای مشهد در شب‌های قدر چگونه است؟