Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-25@00:01:22 GMT

پدیده جوان فرانسوی به رئال می رود؟

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۱۷۴۱۸

رئال مادرید در نقل و انتقالات تابستانی ۲۰۲۰ یکی از آرام‌ترین سال های خود را به لحاظ جذب بازیکنان جدید پشت سر گذاشت. در حالی که رئیس رئال فلورنتینو پرز به خرید های کهکشانی اش معروف است اما باشگاه مادریدی امسال تنها مارتین اودگارد را به سانتیاگو برنابئو بازگرداند و شاکله اصلی تیم خود را نیز حفظ کرد.

اکثر منابع اسپانیایی معتقد هستند که به جز مسائل اقتصادی یکی دیگر از دلایلی که باعث شد رئال‌مادرید فعالیت چندانی در نقل و انتقالات تابستانی امسال نداشته باشد، برنامه های آنها برای تابستان ۲۰۲۱ محسوب می شود؛ در واقع این باور وجود دارد که فلورنتینو پرز قصد دارد در تابستان آینده رئال را به شکل جدی تقویت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگرچه از کیلیان امباپه به عنوان گزینه اصلی نقل و انتقالات رئال مادرید نام برده شده است اما طی ماه‌های اخیر بارها گفته شد که ادواردو کاماوینگا پدیده جوان باشگاه رن نیز در تیررس پر افتخار ترین تیم فوتبال اروپا قرار دارد و زین الدین زیدان درخواست کرده او هر طور که شده به سانتیاگوبرنابئو منتقل شود.

کاماوینگا فصل قبل نمایشی خیره کننده در رن داشت و همین باعث شد تا او مورد توجه پاری سن ژرمن و رئال مادرید قرار گیرد.

این هافبک جوان باوجود پیشنهادهای وسوسه انگیز در تیمش باقی ماند اما او دوست دارد که راهی یک تیم بزرگ تر به ویژه رئال مادرید شود.

مدیر برنامه های این بازیکن جوان موسی سیسوکو بود اما او تصمیم گرفت که مدیر برنامه های خود را عوض کند و جاناتان بارنت را به عنوان مدیر برنامه های خود انتخاب کرده است.

بارنت مدیر برنامه گرت بیل است و باوجود آنکه او باعث بازگشت بیل به لیگ جزیره شد  اما طبق اعلام آس رابطه بسیار خوبی با فلورنتینو پرز دارد و همین می تواند یک گام دیگر کاماوینگا جوان را به رئال  مادرید نزدیک کند.

کاماوینگا در فصل جاری ۱۳ بازی برای رن انجام داده و توانسته که یک گل به ثمر رساند.

رئال مادرید با هدایت زیدان مدت هاست که به دنبال تقویت خط میانی خود است. افت تونی کروس و بالا رفتن سن مودریچ باعث شد تا زیدان خواستار جذب پل پوگبا شود اما این انتقال صورت نگرفت و کاماوینگا جوان باتوجه به سبک بازی که دارد گزینه بسیار خوبی برای رئالی ها خواهد بود.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: ادواردو کاماوینگا رئال مادرید لالیگا زیدان ادواردو کاماوینگا مدیر برنامه رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۷۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با وجود علاقه اتلتیکو مادرید، رئال مادرید تمایلی به فروش دنی سبایوس ندارد

آینده دنی سبایوس در رئال مادرید شکل مبهمی به خود گرفته‌است

طرفداری | به گزارش رلوو، با وجود علاقه اتلتیکو مادرید به جذب دنی سبایوس، رئال مادرید تمایلی به فروش این هافبک 27 ساله ندارد و می‌خواهد او را در ترکیب حفظ کند.

هرچند سبایوس از دقایق بازی خود راضی نیست اما رئال مادرید نیز قصد سرمایه‌گذاری روی یک هافبک جدید را ندارد و ترجیح می‌دهد با سبایوس ادامه دهد. البته در یک صورت ممکن است لوس بلانکوس به فروش سبایوس رضایت دهد و آن هم این است که پیشنهاد هنگفتی برای این هافبک اسپانیایی از راه برسد.

گفتنی است دنی سبایوس تا سال ۲۰۲۷ با رئال مادرید قرار دارد و در فصل جاری تنها ۵۰۵ دقیقه برای این تیم به میدان رفته است.

ناامیدی دنی سبایوس از وضعیت خود در رئال مادرید

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • میلان علاقه مند به جذب دنی سبایوس
  • با وجود علاقه اتلتیکو مادرید، رئال مادرید تمایلی به فروش دنی سبایوس ندارد
  • ستارگان تیم رویایی رئال مادرید اکنون کجا هستند؟ / فیلم
  • ببینید | رئال مادرید و کوروش یغمایی؛ شادی جود بلینگام با آهنگ «گل یخ»
  • مودریچ یک فصل دیگر در رئال مادرید می‌ماند
  • عکس| لحظه مصدومیت وحشتناک بازیکن بارسلونا در دیدار با رئال مادرید
  • گل‌های خانگی رئال‌مادرید در ال‌کلاسیکو (فیلم)
  • ببینید | خلاصه بازی رئال مادرید ۳ - بارسلونا ۲
  • فیلم/ خلاصه دیدار رئال مادرید ۳ - بارسلونا ۲
  • گل های بازی رئال مادرید 3-2 بارسلونا با گزارش عربی (لالیگا 2023/24)