Web Analytics Made Easy - Statcounter

از هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، منچستر سیتی میزبان فولام بود و با دو گل پیروز شد.

به گزارش ایمنا از هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، منچستر سیتی میزبان فولام بود و با دو گل پیروز شد.

گل‌های این بازی را استرلینگ ۵ و دبروین از روی نقطه پنالتی ۲۶ به ثمر رساندند.

منچستر سیتی با این برد ۱۸ امتیازی شد و تا رده چهارم صعود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 459663

منبع: ایمنا

کلیدواژه: لیگ برتر انگلیس گواردیولا منچستر سیتی سیتیزن ها پپ گواردیولا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۷۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران - ترکمنستان؛ شاگردان قلعه‌نویی به دنبال پیروزی در عشق آباد

تیم‌های ملی فوتبال ایران و ترکمنستان در دیدار برگشت و هفته چهارم مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ امروز (روز سه شنبه) ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه عشق آباد برابر یکدیگر صف آرایی می‌کنند.   

شاگردان قلعه نویی در دیدار رفت برابر ترکمنستان  توانستند ۵ گل به ثمر برسانند و آنها با ۷ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به تیم ازبکستان در صدر جدول گروه E مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ قرار دارند.  

ملی پوشان کشورمان می‌خواهند با برتری برابر تیم ترکمنستان در بازی برگشت صدرنشینی خود را در گروه E  مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ تثبیت کرده و خیال خود را برای صعود از گروه خود به مرحله سوم این رقابت‌ها راحت کنند.  

این بازی در چمن مصنوعی برگزار می‌شود به همین خاطر ملی پوشان کشورمان باید مراقب ساق‌های خود باشند که دچار مصدومیت نشوند و  نگرانی کادر فنی را به دنبال نداشته باشد.  

قلعه نویی در بازی رفت برابر تیم ترکمنستان از چند بازیکن جوان از جمله حزباوی، سامان فلاح و محمدرضا آزادی بهره برد و به طور حتم در بازی برگشت هم نفرات جوان را در ترکیب تیم ملی می‌گذارد تا به تدریج شاهد تغییر نسل در تیم ملی باشیم.  

مهدی لیموچی و آرشا شکوری به علت صادر نشدن روادید خود و مهدی ترابی و علیرضا جهانبخش هم به علت مصدومیت همراه تیم ملی به کشور ترکمنستان نرفتند، اما سردار آزمون با وجود مصدومیت و دوری ۳ هفته از میادین فوتبال، تیم ملی را در این سفر همراهی کرده است.  

در آن طرف، تیم ترکمنستان در بازی رفت شکست سنگین ۵ بر صفر را برابر تیم ملی ایران متحمل شد و این تیم قصد دارد  با حمایت هوادارانش حریف خود را متوقف کرده تا از انتهای جدول گروه C فرار کند، اما کار سختی مقابل یوز‌های ایرانی پیش رو دارد.  

نکته جالب توجه در رویارویی این ۲ تیم در طول تاریخ این است که تیم ملی فوتبال کشورمان هیچ وقت نتوانسته تیم ترکمنستان را در زمینش شکست بدهد و هر ۴ بردش در ایران رقم خورده است. حاصل ۳ تقابل ایران و ترکمنستان به میزبانی حریف، ۲ برد سهم سبزپوشان و یک تساوی بوده است. به هر حال باید دید ملی پوشان کشورمان می‌توانند این طلسم را بشکنند یا نه!

تیم ملی فوتبال کشورمان آخرین بار حدود ۹ سال پیش به ترکمنستان رفت و در مسابقه انتخابی جام جهانی برابر این تیم به تساوی یک بر یک دست یافت. سردار آزمون تک گل ایران را زد و از آن طرف هم روسلان مینازوف در دقیقه ۴۵+۱ توانست گل تساوی را به ثمر برساند.  

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • سپاهان 1-0 پرسپولیس؛ رضا اسدی با سوپرگل، یحیی گل محمدی را بدرقه کرد | ماندگارترین‌ها
  • اعلام زمان خداحافظی گواردیولا از سیتی
  • پیروزی آرژانتین مقابل کاستاریکا در دیداری دوستانه
  • دردسر تکراری گواردیولا؛ جان استونز مصدوم شد / عکس
  • برنامه فرار از مجازات: سیتی را بمب هم تکان نمی‌دهد!‏
  • داوران هفته 30 لیگ برتر انگلیس؛ آنتونی تیلور به اتحاد می‌رود
  • اونای امری هم‌سطح گواردیولا و کلوپ است!
  • ادامه بدشانسی‌های پپ: یک دفاع دیگر هم مصدوم شد
  • ایران - ترکمنستان؛ شاگردان قلعه‌نویی به دنبال پیروزی در عشق آباد
  • کانسلو: من‌سیتی با تهمت زدن به من قدرنشنانسی‌اش را نشان داد