Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رئال مادرید 3 امتیازی حساس و کلیدی را در دیدار مقابل سویا کسب کرد تا کمی از فشارها موقتاً کاسته شود.
به گزارش آریا، رئال مادرید با ارائه عملکردی که چندان هم قانع کننده نبود، موفق شد در زمین سویا به پیروزی دست یافته و بعد از سه بازی ناکامی در لالیگا بالاخر به مسیر پیروزی برگردد و با 20 امتیاز از 11 بازی در رده چهارم بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقیقه `1 رئال مادرید می توانست به گل برسد اما وینیسیوس قدر این فرصت را ندانست؛ ارسال زمینی عالی رودریگو در موقعیتی مناسب به هموطنش رسید اما ضربه این بازیکن در موقعیت تک به تک از کنار دروازه به بیرون رفت. دقیقه `4 روی اشتباه دروازه بان و خط دفاعی سویا نزدیک بود که وینیسیوس توپ ربایی کرده و دروازه را باز کند اما به هر زحمتی که بود این خطر رفع شد.
دقیقه `15 ضربه ایستگاهی ارسالی کروس با اشتباه دروازه بان سویا مقابل پای کاسمیرو افتاد اما هافبک برزیلی هم ضعیف عمل کرد و این فرصت را از دست داد. دقیقه `21 ضربه خوب کروس از پشت محوطه جریمه با اختلاف بسیار کم از کنار دروازه سویا به بیرون رفت. دقیقه `38 پاس عرضی لوکاس وازکز و حرکت بدون توپ خوب وینیسوس باعث شد توپ به بنزما برسد اما ضربه زمینی و فنی این بازیکن را بونو با واکنشی خوب راهی کرنر کرد. در نهایت نیمه اول بازی با تساوی 0-0 به پایان رسید.
دقیقه `55 بالاخره رئال مادرید به گل رسید؛ ارسال زمینی مندی از سمت چپ با اشتباه عجیب بونو همراه شد تا وینیسیوس به صورت اتفاقی توپ را قطع کند و دروازه سویا باز شود. این گل در ادامه به نام دروازه بان سویا ثبت شد. در دقیقه `64 سویا دست به سه تعویض همزمان زد و سوسو، گودلی و النصیری به جای دی یانگ، جوردن و راکیتیچ وارد میدان شدند؛ برای رئال مادرید هم مارکو آسنسیو به جای رودریگو وارد میدان شد. دقیقه `75 ضربه ایستگاهی خطرناک گودلی نزدیک محوطه جریمه به دیوار کناری دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت.
دقیقه `79 سوسو با حرکتی زیبا کروس و ناچو را جا گذاشت و ضربه تماشایی خود را روانه دروازه کرد که توپ با اختلاف بسیار کم به بیرون رفت. دقیقه `86 ضربه آکروباتیک اوکامپوس با واکنش عالی کورتوا دفع شد. دقیقه `86 ضربه آکروباتیک اوکامپوس با واکنش عالی کورتوا دفع شد. در لحظات پایانی رئال مادرید بارها و بارها ضدحملات خطرناکی را به راحتی از دست داد. در نهایت به هر زحمتی بود رئال مادرید 3 امتیاز این بازی حساس خارج از خانه را کسب کرد و حالا نوبت بازی با مونشن گلادباخ است.

- منچسترسیتی به نظر می رسد روی نوار پیروزی افتاده و می خواهد با حفظ این روند، دوباره خودش را به عنوان مدعیان فتح لیگ معرفی کند.
منچسترسیتی 1-0 فولام | رحیم استرلینگ در دقیقه 5: کوین دی بروین پس از یک توپ ربایی عالی، رحیم استرلینگ را در عمق خط دفاعی فولام راه می اندازد تا استرلینگ این موقعیت را به گل تبدیل کند.
منچسترسیتی 2-0 فولام | کوین دی بروین در دقیقه 26: بی دقت مدافعان فولام و رحیم استرلینگی که با کمی مبالغه خودش را به زمین می اندازد. دی بروین پشت توپ ایستاد و به راحتی گلزنی کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: رئال مادرید سویا منچسترسیتی فولام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۷۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی منچسترسیتی 1 (3) - رئال مادرید 1 (4)

بازدید 3 تیم‌های فوتبال منچسترسیتی و رئال مادرید در چارچوب رقابتهای مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا 2023/24 به مصاف هم رفتند و در نهایت پس از تساوی یک بر یک در وقت قانونی، رئال در ضربات پنالتی با نتیجه 4 بر 3 به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد. در دیدار رفت دو تیم به نتیجه مساوی 3 بر 3 رسیده بودند. رودریگو در دقیقه 12 تک گل رئال را زد و کوین دی بروینه در دقیقه 76 تک گل منچسترسیتی را زد. خلاصه این بازی را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • استقلال جان به‌لب، به‌صدر برگشت؛ فرار از ۱۰دقیقه انتخاری / پنالتی جنجالی این‌بار به نفع آبی‌ها / بهترین خط دفاع در ۲دقیقه دود شد!
  • استقلال جان به لب، به صدر برگشت؛ فرار از شگفتی‌ساز
  • پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل صنعت نفت
  • تقسیم امتیاز همسایه‌ها؛ کامبک پیکان برای فرار از باخت برابر هوادار
  • پیروزی دراماتیک رئال مادرید مقابل منچسترسیتی؛ رقیب بعدی مشخص شد
  • آنچلوتی: همه فکر می‌کردند رئال مادرید مرده‌است؛ این تنها راه پیروزی مقابل منچسترسیتی بود
  • خوشحالی مسوت اوزیل از پیروزی رئال مادرید مقابل منچسترسیتی / عکس
  • ضربه ضعیف برناردو سیلوا در ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید / فیلم
  • خلاصه بازی منچسترسیتی 1 (3) - رئال مادرید 1 (4)
  • شاهکار رئال در خانه سیتی/خداحافظی پپ با جام