Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، معترضان در برابر ساختمان استانداری «جندوبه» واقع در شمال غرب تونس تجمع کردند و خواستار برکناری «علی المرموری» استاندار این استان شدند.

براساس این گزارش، تجمع کنندگان نسبت به کم توجهی مقام های محلی نسبت به توسعه کم استان جندوبه و امکانات بهداشتی و درمانی پایین آن اعتراض داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تظاهرات پس از این برگزار شد که روز جمعه یک پزشک جوان به دلیل سقوط آسانسور در یک بیمارستان دولتی جان خود را از دست.

معترضان خشمگین، المرموری را مسؤول شرایط بد استان می دانند. وی از مارس (اسفند/فروردین) ۲۰۱۹ استاندار جندوبه است.

تظاهرکنندگان بر لزوم انجام اصلاحات جامع در بخش بهداشتی استان، تأمین لوازم بهداشتی و بهبود وضعیت بیمارستان های آن تاکید کردند.

بزرگترین تظاهرات سیاسی و اجتماعی در تونس دسامبر ۲۰۱۰ با خودسوزی «محمد بوعزیزی» جوان تونسی شروع شد که پس از چندی به قیام مردمی انجامید که در نهایت با کناره گیری "زین‌العابدین بن علی" رییس جمهوری وقت و فرارش به عربستان سعودی، این اعتراضات به دیکتاتوری او خاتمه داد. بن علی در سال ۲۰۱۹ در شهر جده درگذشت.

برچسب‌ها تونس اعتراض بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تونس اعتراض بهداشت و سلامت تونس اعتراض بهداشت و سلامت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۸۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات علیه نتانیاهو در سراسر سرزمین‌های اشغالی

گزارش‌ها حاکی از آن است که هم اکنون در سراسر سرزمین‌های اشغالی از جمله تل‌آویو، بیت‌المقدس، حیفا و بسیاری از مناطق دیگر، تظاهراتی علیه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جریان است.

به گزارش تایمز اسرائیل، تظاهرکنندگان خواستار برکناری وی و برگزاری انتخابات زودهنگام شده‌اند. افزون بر این، معترضان خواستار توافق برای آزادی اسرای صهیونیست شده‌اند.

وال استریت ژورنال به تازگی گزارش داده که مذاکرات برای تبادل اسرای صهیونیست و اسرای فلسطینی مجددا متوقف شده است و هیچ چشم‌اندازی برای از سرگیری آن در آینده نزدیک وجود ندارد. این امر در حالی رخ می‌دهد که نتانیاهو تحت فشار داخلی برای آزادی اسرا قرار دارد. 

در ماه نوامبر، بیش از ۱۰۰ اسیر صهیونیست در توافق آتش‌بس مبادله شدند. رژیم صهیونیستی می‌گوید بیش از ۱۳۰ اسیر باقی مانده است و ممکن است یک چهارم آنان کشته شده باشند.

حماس پیش از این اعلام کرده بود که اسرادر غزه هستند و بنابراین در پی حملات هوایی رژیم صهیونیستی ممکن است کشته شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • ابعاد بی‌سابقه اعتراضات در آمریکا علیه حملات صهیونیست‌ها به غزه
  • تظاهرات مردم ترکیه علیه جنایات‌ صهیونیست‌ها
  • تظاهرات مردم ترکیه علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی+ فیلم
  • تظاهرات شهرک‌نشینان در برابر محل اقامت «نتانیاهو»
  • تداوم تظاهرات علیه نتانیاهو در تل آویو
  • تداوم تظاهرات علیه نتانیاهو در تل‌آویو
  • تظاهرات مردم پاریس علیه اسلام‌هراسی
  • تظاهرات اسپانیایی‌ها علیه گردشگری انبوه
  • رانت‌جویان علیه اقتصاد
  • تظاهرات علیه نتانیاهو در سراسر سرزمین‌های اشغالی