Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- یوونتوس بعد از توقف ناامیدکننده در بازی هفته گذشته خود مقابل بنونتو، امشب در چهارچوب رقابت های هفته دهم سری آ میزبان تورینو بود که نهایتاً این بازی با نتیجه 2-1 به سود یووه پایان پذیرفت.
به گزارش آریا، اگرچه در لحظات آغازین یوونتوس توپ و میدان را در اختیار داشت اما این تورینو بود که توانست دروازه بیانکونری را باز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارسال کرنر بازیکنان تورینو بعد از یک کش و قوس توپ را جلوی پای نیکولاس انکولو قرارداد و این بازیکن نیز با یک ضربه تمام کننده دروازه یوونتوس را باز کرد تا کار 1-0 شود.
تورینو می توانست در دقیقه 14 گل دوم را هم وارد دروازه یوونتوس کند اما مهاجم این تیم در مصافی تک به تک مقابل وویچک شزنی مغلوب شد تا دروازه بان لهستانی یووه را در بازی نگه دارد. در ادامه یوونتوس توپ و میدان را در اختیار گرفت و چند موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه تورینو ایجاد کرد اما در امر گلزنی ناکام بود. در اواخر نیمه اول تورینو می‌توانست گل دوم را توسط آندره بلوتی به ثمر برساند اما شانس با یوونتوس همراه بود تا دو تیم با همان یک گل به سود مهمان راهی رختکن شوند.
یوونتوس نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و حملات این تیم در دقیقه 59 جواب داد؛ جایی که خوان کوادرادو برای این تیم موفق به گلزنی شد اما داور بعد از مراجعه به VAR تشخیص داد که لئوناردو بونوچی جلوی دروازه بان را گرفته تا گل مردود اعلام شود. در دقیقه 78 بالاخره حملات یوونتوس نتیجه داد و این تیم توانست گل تساوی را به ثمر برساند. وستون مک کنی روی ارسال خوب کوادرادو توانست با یک ضربه سر قفل دروازه تورینو را بشکند تا نتیجه 1-1 شود.
در حالی که بازی به لحظات پایانی خود نزدیک می‌شود یوونتوس حلقه محاصره را روی حریف تنگ و تنگ تر کرده بود که نهایتاً این موضوع در دقیقه 89 نتیجه داد. باز هم ارسال خوان کوادرادو به دهانه دروازه با ضربه سر لئوناردو بونوچی همراه بود تا نتیجه 2-1 شود و یوونتوس به سه امتیاز مهم و البته سخت دست پیدا کرده باشد.

- منچستریونایتد در دیداری دشوار 1-3 وستهام را شکست داد. یونایتد که در نیمه اول خوش شانس بود که تنها با شکست 0-1 راهی رختکن شد، در نیمه دوم متحول شده و با به ثمر رساندن سه گل توانست پیروزی شیرینی در پایتخت انگلیس کسب کند. وستهام بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقیقه دوم بود که فورنالز در مقابل دروازه یونایتد صاحب فرصت شد، اما هندرسون با عکس العملی تماشایی دروازه را نجات داد.
در دقیقه 18 آنتونی مارسیال با ضربه ای زمینی از پشت محوطه وستهام دروازه این تیم را تهدید کرد، اما ضربه او بعد از برخورد به مدافع حریف تغییر مسیر داده و به بیرون رفت. در اواسط نیمه اول بود که وستهام موقعیت بسیار خوبی برای زدن گل اول داشت، اما ضربه سر فورنالز به تور کنار دروازه برخورد کرده و تبدیل به گل نشد. در دقیقه 35 و روی ارسال هالر بود که فورنالز تا آستانه زدن گل اول وستهام پیش رفت، اما ضربه او با بدشانسی به دیرک دروازه یونایتد خورده و به بیرون رفت. اما در دقیقه 38 وستهام به گل رسید. روی ارسال کرنر از سمت چپ و اثرگذاری ریسه، سوچک در دهانه دروازه و مقابل دروازه خالی به راحتی گل اول را به ثمر رساند. لحطاتی بعد هالر در موقعیتی تک به تک هندرسون را نیز جا گذاشت و فاصله ای تا زدن گل دوم نداشت، اما او بدموقع تعادل خود را از دست داد تا در نهایت نیمه اول با برتری 0-1 وستهام تمام شود.
در همان اوایل نیمه دوم و روی همکاری هالر و کوفال بود که وستهام تا آستانه زدن گل دوم نیز پیش رفت، اما ضربه هالر به تور کنار دروازه خورد و تبدیل به گل نشد. اما در دقیقه 65 یونایتد به گل تساوی دست یافت. روی پاس برونو فرناندز، پل پوگبا با یک بغل پای تماشایی و فنی از پشت محوطه به زیبایی موفق به زدن گل تساوی شد. اما حملات یونایتد ادامه یافت و این تیم در دقیقه 69 به گل دوم هم دست یافت. روی ارسال الکس تلس از سمت چپ، میسون گرین وود درون محوطه صاحب موقعیت شده و با یک ضربه چکشی و تماشایی دروازه وستهام را باز کرد.
اما یونایتد در دقیقه 80 به گل سوم هم دست یافت. روی پاس خوان ماتا، مارکوس راشفورد در موقعیتی تک به تک با یک ضربه چیپ دروازه فابیانسکی را باز کرد. در دقیقه 85 کریسول با ضربه ای از راه دور دروازه یونایتد را تهدید کرد، اما هندرسون به خوبی واکنش نشان داد. در دقایق پایانی اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و یونایتد موفق شد 1-3 وستهام را شکست دهد.

- بایرن مونیخ در شبی که دو بار عقب افتادگی خود از لایپزیش را جبران کرده و البته یک بار نیز برتری خود را از دست داد، در نهایت در جدالی جذاب و تماشایی به تساوی 3-3 برابر لایپزیش رده دومی رضایت داد. لایپزیش بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه چهارم می توانست به گل اول دست یابد، اما ضربه محکم سابیتزر از پشت محوطه بایرن مونیخ به دیرک دروازه مانوئل نویر برخورد کرد. اما در دقیقه 18 لایپزیش به گل اول دست یافت. روی پاس عمقی امیل فورسبرگ، کریستوفر انکونکو در موقعیتی تک به تک مانوئل نویر را دریبل کرده و به راحتی دروازه بایرن را باز کرد. دقایقی بعد بنجامین پاوارد با ضربه ای از راه دور فرصت خوبی برای به ثمر رساندن گل تساوی داشت، اما گولاسچی با عکس العملی تماشایی دروازه لایپزیش را نجات داد.
اما در دقیقه 30 بایرن مونیخ به گل تساوی دست یافت. جمال موسیالا بعد از یک و دو با کینگزلی کومان صاحب فرصت گلزنی شده و با ضربه ای دقیق دروازه لایپزیش را باز کرد. بایرن مونیخ خیلی زود و در دقیقه 34 به گل دوم هم دست یافت. این بار روی پاس عمقی کومان بود که توماس مولر در موقعیتی تک به تک توانست از درون محوطه گل دوم را به ثمر برساند. اما لایپزیش در صدد جبران برآمد و دقایقی بعد به گل تساوی دست یافت. روی پاس عمقی هایدارا، جاستین کلایورت در سمت راست محوطه صاحب موقعیت شده و با ضربه ای محکم دروازه نویر را باز کرد تا نیمه نخست با تساوی 2-2 بین دو تیم به اتمام برسد.
اما لایپزیش نیمه دوم را نیز هجومی آغاز کرد و در دقیقه 49 به گل سوم دست یافت. روی ارسال دقیق آنجلینو از سمت چپ بود که امیل فورسبرگ بدون مدافع یارگیر و به راحتی با ضربه سر دروزه بایرن را باز کرد. در ادامه اگرچه بایرن مونیخ به گل تساوی نیاز داشت، اما جریان بازی آرام دنبال شد و دو تیم قادر به خلق موقعیت چندانی روی دروازه یکدیگر نبودند. در دقیقه 75 بایرن به گل تساوی دست یافت. ارسال کومان از سمت راست با ضربه سر دقیق توماس مولر در شلوغی محوطه همراه شد و بازی به تساوی رسید. در دقیقه 87 ریچاردز درون محوطه لایپزیش و در سمت راست می توانست گل برتری را نیز به ثمر برساند، اما توپ روی پای او جفت و جور نشد تا در نهایت این دیدار با تساوی 3-3 به اتمام برسد.

- اتلتیکو مادرید و رئال وایادولید در چارچوب هفته 12 فصل 21-2020 لالیگا به مصاف هم رفتند که اتلتیکو مادرید موفق به کسب پیروزی شد و موقتاً به صدر جدول صعود کرد.
اتلتیکو مادرید 1-0 رئال وایادولید؛ توماس لمار 56`: پاس در عمق عالی هافبک اتلتیکو به تریپیر رسید و پاس عرضی تریپیر روی تیر دو به توماس لمار رسید. لمار نیز با یک ضربه دقیق دروازه وایادولید را باز کرد.
اتلتیکو مادرید 2-0 رئال وایادولید؛ مارکوس یورنته 72`: ارسال دقیق اوبلاک به تریپیر رسید و این بازیکن با یک ضربه سر، توپ را در موقعیتی خوب برای فرار مارکوس یورنته قرار داد. یورنته نیز به خوبی پیش روی کرد و با ضربه ای دقیق دروازه وایادولید را گشود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: یوونتوس تورینو منچستریونایتد وستهم بایرن لایپزیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۸۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ پیروزی پرگل عراق مقابل عربستان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، آخرین بازی امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ از نخستین روز رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا با پیروزی پر گل عراق مقابل عربستان همراه بود   عراقی‌ها در این دیدار با نتیجه ۵ بر یک مقابل عربستان به پیروزی رسیدند تا پرگل‌ترین بازی امروز را رقم بزنند.   شایان ذکر است در دیگر بازی گروه B هم تیم‌های ازبکستان و استرالیا به مصاف هم رفتند و ازبکستان موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری برسد.   از گروه A هم امروز چهارشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ تیم فوتبال تایلند به مصاف چین رفته بود که این بازی در پایان با نتیجه ۳ بر یک به سود تایلند به پایان رسید و همچنین تیم‌های ویتنام و میانمار به تساوی یک به یک رسیده بودند.

دیگر خبرها

  • حذف بارسلونا مقابل یوونتوس در شب تساوی بدون گل دو تیم در نیوکمپ (لیگ قهرمانان اروپا - 2017/4/19) / فیلم
  • شروع خوب ایران با غلبه‌بر افغانستان / شگفتی‌سازی قرقیزستان با پیروزی مقابل ژاپن
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 بایرن مونیخ مقابل منچستریونایتد (لیگ قهرمانان اروپا - 2001/4/18) / فیلم
  • کامبک لیورپول نیمه تمام ماند/ رم از میلان عبور کرد و لورکوزن با رکوردشکنی صعود کرد+ فیلم
  • صدرنشینی پرسپولیس با آتش‌بازی مقابل نفت + فیلم
  • با یک بند آزادسازی ۵۰ میلیون یورویی؛ رقابت آرسنال، چلسی و منچستریونایتد برای بنجامین ششکو
  • پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل صنعت نفت
  • تساوی جذاب در دربی کوچک تهران
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ پیروزی پرگل عراق مقابل عربستان
  • پیروزی منچستریونایتد مقابل لیدز با تک گل روی کین (17 آوریل، 1996) / فیلم