Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@08:23:42 GMT

ابوالفضل پورعرب در «صفر مرزی»

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۱۸۵۹۳

ابوالفضل پورعرب در «صفر مرزی»

فیلم سینمایی «صفر مرزی» کاری از حسین تبریزی یکشنبه شب از کانال آذری شبکه سحر پخش خواهد شد.

به گزارش برنا، «صفر مرزی» درباره دختری خارجی از جمهوری آذربایجان است که طی تحولات درونی شیفته فرهنگ اسلامی و ایرانی می شود و در آستانه زندگی مشترک با پسری ایرانی به نام اصلان وارد ایران می شود و در این رابطه مسائلی برای وی رقم زده می شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیفتگی یک خارجی به فرهنگ اسلامی و ایرانی محور اصلی داستان است که با موضوعی جذاب به آن پرداخته شده است و مخاطب را با خود همراه می سازد.

ابوالفضل پورعرب، جعفر دهقان، مینا جعفرزاده، نیلوفر امینی‌فر، تیرداد کیانی و بهزاد رحیم‌خانی از جمله نقش آفرینان این فیلم هستند.

فیلم سینمایی «صفر مرزی» به تهیه کنندگی ارسلان خندانی بهبهانی به سفارش شبکه سحر تولید شده و در شرکت پیام پاکستان با مدیریت دوبلاژ فداحسین به زبان اردو دوبله شده است.

زمان پخش این فیلم 16 آذر ساعت 20:55 به مدت 90 دقیقه است که از آنتن کانال اردوی شبکه سحر پخش خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فیلم سینمایی جمهوری آذربایجان ابوالفضل پورعرب صفر مرز ی صفر مرزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۸۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور همزمان با هفته سلامت افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سید ابوالفضل هاشمی‌اصل ضمن گرامیداشت هفته سلامت، با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در زمینه جهاد تبیین، این ایام را فرصتی مناسب در راستای معرفی دستاوردهای حوزه سلامت دانست.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اعلام آمادگی افتتاح ۳۶ پروژه بهداشتی، درمانی، به متراژ ۱۱ هزار و ۱۳۰ متر مربع با اعتبار بالغ بر ۲۸۰ میلیارد تومان در هفته سلامت امسال گفت: رفع چالش‌های پروژه‌های عمرانی سلامت محور، از مهمترین دغدغه‌های مسؤولان دانشگاه است که با هدف توسعه زمینه‌های دسترسی عمومی به خدمات این حوزه به صورت ویژه در حال پیگیری است.

سید ابوالفضل هاشمی‌اصل با اشاره به نقش تأثیرگذار توسعه، ارتقا و نوسازی زیرساخت‌های حوزه بهداشت و درمان در ارائه هر چه بهتر خدمات بهداشتی درمانی به مراجعان گفت: امید است با بهره برداری از این پروژه‌ها در هفته سلامت، بتوانیم گام‌های مؤثری در پیشبرد اهداف حوزه سلامت فارس برداریم.

کد خبر 6086319

دیگر خبرها

  • سریال مشاور و روایتی از باز کردن کلاف‌های پیچیده زندگی
  • تیم دانشجویان ایران در راه مسابقات جهانی
  • بهبود شبکه‌های مخابراتی با مدیریت هوشمند محقق ایرانی استنفورد
  • ابوالفضل و خاص‌ترین گل لیگ ایران!
  • فرماندهی فارغ‌التحصیل از دانشگاه کوچه و بازار
  • ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور همزمان با هفته سلامت افتتاح می‌شود
  • برنز جام شاهد بر گردن فرنگی کار جوان قمی
  • کار مدافع آلومینیوم به اتاق عمل کشید(عکس)
  • برنز جام شاهد بر سینه فرنگی کار جوان قمی
  • جلالی و فرصت شکستن رکورد 15 ساله!