Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا، مزیدی دادستان شهرستان ترکمن گفت: مراسم عروسی، امشب در روستا‌های این شهرستان با حضور حدود ۲۰۰ میهمان که بیشترشان اهالی همان روستا هستند در حال برگزاری بود که با گزارش بهداشت و نیروی انتظامی، دستور توقف عروسی صادر و برگزارکننده مراسم هم بازداشت شد.

دادستان شهرستان ترکمن با اشاره به اینکه پیش‌تر بار‌ها درباره برگزاری مراسم عروسی در شرایطی که شهرستان از وضع قرمز هم فراتر رفته است، هشدار داده بودیم تأکید کرد: در برخورد با کسانی که سلامتی خودشان و دیگران را نادیده بگیرند تعلل نمی‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توقف عروسی با ۲۰۰ میهمان در یکی از 7 شهر فوق قرمز کشور

وی افزود: برای متخلفان به اتهام تهدید علیه بهداشت عمومی و نقض مصوبات ستاد مقابله با کرونا ، پرونده قضایی تشکل می‌شود.

امروز رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان هم در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا اعلام کرد: وضعیت شهرستان ترکمن از قرمز هم فراتر رفته و جزو ۷ شهرستان بحرانی کشور در شیوع بیماری کروناست.

یک ماه پیش بود که داماد آق قلایی چند روز پس از مراسم عروسی خود بر اثر کرونا، جان خود را از دست داد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا رکنا مراسم عروسی کرونا اخبار حوادث کرونا ویروس کرونا کرونا در ایران کرونا ویروس سهام عدالت قیمت خودرو کرونا ایران عکس قتل شیما صباگردی مقدم قیمت زن بهلول سرقت کرونا محسن فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۸۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان باختن یک نفر در گتوند بر اثر رسم غلط تیراندازی در مراسم عروسی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، فرماندار گتوند گفت: در مراسم عروسی که در یکی از تالار‌های این شهرستان برگزار شد یک مرد نفر در یک رسم غط اقدام به تیراندازی با سلاح شکاری می‌کند.

عباس عباسی زاده افزود:بر اثر این رسم غلط تیراندازی یک مرد ۳۲ ساله جان خود را از دست داد که با هماهنگی مقام قضایی فردی که اقدام به تیراندازی کرده بود دستگیر و سلاح شکاری نیز توقیف شد.

وی ادامه داد: تیراندازی در مراسم‌های شادی و عزا یک رسم و سنت غلط می‌باشد که موجب خساراتی جانی و مالی به شهروندان می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • دادستان کل کشور: با اصلاح قانون انتخابات شاهد اتفاقات خوبی بودیم
  • تعلیق دستور مقابله با گران فروشی بلیت هواپیما
  • مازندران، رتبه نخست مقصد گردشگری کشور
  • دستگیری عامل قتل یک‌ نفر در مراسم عروسی
  • بازداشت عامل تیراندازی و قتل در مراسم عروسی در گتوند
  • خوزستان/ دستگیری عامل قتل یک‌ نفر در مراسم عروسی
  • عامل تیراندازی و قتل در مراسم عروسی در گتوند بازداشت شد
  • جان باختن یک نفر در گتوند بر اثر رسم غلط تیراندازی در مراسم عروسی
  • اجرای برنامه‌های تدوین شده مقابله با گردوغبار در ۲۹ استان کشور
  • دستور معاون دادستان کل برای مراکز درمانی: همراهان بیمار فاقد اقامتگاه، اسکان موقت و ایمن داده شوند