Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر کویت با ارسال پیام‌های مکتوب به شاه سعودی و امیر قطر از تلاش‌های آن‌ها برای پایان دادن به اختلافات و دستیابی به توافق نهایی قدردانی کرد.

به گزارش برنا، «نواف الأحمد الصباح» امیر کویت پیام‌های مکتوب جداگانه‌ای به «تمیم بن حمد آل ثانی» امیر قطر و «سلمان بن عبدالعزیز» شاه سعودی ارسال و از آن‌ها به دلیل تلاش برای مهار بحران و دستیابی به توافقی جهت ایجاد وحدت در میان اعضای شورای همکاری خلیج‌فارس قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر کویت در پیام خود آورده است که این توافق عربستان و قطر بیانگر تمایل آن‌ها برای حفظ دستآوردهای شورای همکاری خلیج‌فارس، وحدت اعضای آن و نقش این شورا در سطح منطقه‌ای و بین‌المللی است.

طبق گزارش شبکه الجزیره، امیر کویت همچنین با ارسال تلگرافی به «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا از تلاش‌های این کشور برای پایان دادن به اختلافات بین اعضای شورای همکاری خلیج‌فارس که بیانگر تمایل آن برای حفظ امنیت و ثبات منطقه است،قدردانی کرد.

پیشتر خبرگزاری کویت (کونا) گزارش کرد که امیر کویت از دستیابی به توافقی برای حل اختلافات بین برادران عرب ابراز خرسندی کرد.

«احمد ناصر المحمد الصباح» وزیر خارجه کویت نیز اجرای گفت‌وگوهای سازنده برای پایان دادن به بحران قطر را تأیید کرده بود.

روابط چهار کشور عربی عربستان سعودی، مصر، امارات و بحرین با قطر به دنبال اولین سفر خارجی «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا در سال ۱۳۹۶ (۵ ژوئن ۲۰۱۷) به ریاض و اتهام‌های چهار کشور یادشده علیه دوحه قطع است و تلاش‌های آمریکا و کویت طی این مدت برای حل این بحران به منظور اعمال فشار بیشتر به ایران راه به جایی نبرده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امیر کویت امیر کویت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۸۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رئیس جمهور به مناسبت قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا

سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در رقابت‌های آسیایی قیرقیزستان اظهار امیدواری کرد که با تداوم تلاش و پویایی این ورزشکاران شاهد موفقیت روزافزونشان در دیگر مسابقات ورزشی باشیم.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ورزشکاران لایق کشتی فرنگی

قهرمانی مقتدرانه و ارزشمند شما عزیزان در رقابت‌های کشتی فرنگی آسیا در قیرقیزستان که پس از قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان حاصل شد، شعف و شادمانی ملت بزرگ ایران را دو چندان نمود.

این پیروزی درخشان را که نشان دیگری از شایستگی و سرآمد بودن شما فرزندان غیور کشور در فتح قله‌های افتخار است، به ملت شریف ایران و به‌ویژه جامعه ورزشی کشور تبریک می‌گویم و از تلاش‌ها و زحمات شما ورزشکاران و همه مربیان و کادر فنی تیم کشتی فرنگی صمیمانه سپاسگزارم.

امیدوارم با تداوم تلاش و پویایی خود شاهد موفقیت روزافزونتان در دیگر مسابقات ورزشی باشیم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • امیر عبداللهیان: پاسخ نظامی ایران به حمله اسرائیل صرفاً عملیاتی محدود و حداقلی بود
  • دیدار امیر عبداللهیان و وزیر خارجه اردن در نیویورک
  • عملیات وحدت‌آفرین «وعده صادق» گوشه‌ای از توان نیروهای مسلح مابود
  • تنبیه تعرض کنندگان به کشور پیام مهم عملیات وعده صادق است
  • تاکید امیر قطر و بن سلمان بر لزوم آتش‌بس در غزه
  • تاکید امیرقطر و ولیعهد عربستان سعودی بر جلوگیری از تنش در منطقه
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی
  • پیام تبریک رئیس جمهور به مناسبت قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا
  • فیلم حضور کودک ۲ ساله یخ زده در بیمارستان | امیرمحمد چطور در میان حیوانان وحشی زنده ماند
  • ۱۶ اردیبهشت آخرین مهلت اعلام آمادگی حضور در لیگ برتر