Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیفیت پایین

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

کیفیت خوب

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

عصر ایران؛ حسن ظهوری ــ جایی را تصور کنید که مردمان‌اش دسترسی خوبی به توالت و حمام ندارند. سطح بهداشت پایین است و آب مناسب برای نوشیدن هم وجود ندارد. زندگی در چنین جایی قطعا بسیا سخت است اما ۱۰‌ها هزار نفر در جایی از ایران همین‌طور زندگی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آوردن آب بر عهده کودکان و زنان است. آن‌ها یا باید در چاه بروند یا تا کمر در قنات شنا کنند تا آب بیاورند. رنجی که هر بار تکرار می‌شود. آن‌ها در جایی از ایران زندگی می‌کنند که هرچند نام‌اش فنوج است اما گویی در نقشه ایران گم شده‌است.
تعداد روستاهایی که در شهرستان فنوج حمام ندارند کم نیست. هرچند برخی از روستا‌ها حتی توالت هم ندارند. فنوج یکی از نقاط محروم ایران است و کمتر به آن توجه شده؛ اما هنوز هم مردمان نجیب و خون‌گرمی دارد که به کمترین‌ها قناعت می‌کنند.
شهرستان فنوج در جنوب غرب استان سیستان و بلوچستان واقع شده‌است. جایی که سه استان کرمان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان هم مرز می‌شوند. ما در این ویدئو یک دایره روی نقشه ایران ترسیم کرده‌ایم. محدوده این دایره فنوج و چند شهرستان همسایه را نشان می‌دهد. این دایره را رسم کردیم شاید کسانی که در دولت وظیفه داشتند زودتر از ما این نقطه از ایران را شناسایی کنند، راحت‌تر آن را پیدا کنند. شاید کاری انجام بدهند. گزارش را ببینید بیشتر متوجه می‌شوید

بیشتر بخوانید: مُردن از محرومیت در جایی از ایران که فراموش شده‌است (فیلم) لینک کوتاه: asriran.com/003BHz

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: فنوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۸۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم راه اندازی مرکز شوق زندگی در کرمان/ انسجام بخشی در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی کودکان و نوجوانان

معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان گفت: امید است با راه اندازی مرکز شوق زندگی در کرمان بتوانیم انسجام لازم را در جهت کاهش و کنترل آسیب‌های اجتماعی متوجه کودکان و نوجوانان را ایجاد کنیم.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، سید مهدی قویدل معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان در دیدار با جمعی از مسئولین آموزش و پروش استان کرمان با اشاره به پروژه ملی نماد (نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان)، گفت: به منظور همکاری با آموزش و پرورش استان در اجرای پروژه نماد؛ در زمینه فعالسازی شورای سیاستگذاری و کمیته علمی اجرایی در استان و همچنین آموزش‌های ارتقایی و توانمندسازی و پیگیری و نظارت بر ارائه حمایت‌ها و خدمات توسط دستگاه‌های عضو ائتلاف؛ برنامه‌هایی در نظر گرفته شده است.

او اظهار داشت: با ایجاد سامانه جامع نماد، مواردی از جمله آمار و شرح مختصر از کلیه ارجاعات دانش آموزان نیازمند دریافت خدمت به سازمان‌های عضو ائتلاف از سوی آموزش و پرورش، اقدامات انجام شده جهت ارائه خدمت به ارجاعات اداره کل آموزش و پرورش استان به سازمان‌های عضو ائتلاف و سایر امور مرتبط از سوی آموزش و پرورش و سایر دستگاه‌های عضو ائتلاف از جمله بهزیستی، کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره)، مراکز بهداشت، اورژانس اجتماعی در مرکز استان و شهرستان‌های پایلوت توسط آموزش و پرورش دریافت و جمع آوری گردیده است تا برای ارایه خدمت به دانش آموزان برنامه ریزی دقیق و قوی شود.

معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان با اشاره به این نکته که براساس غربالگری‌های نشانه محور و آسیب محورِ انجام شده، موارد اورژانسی از طرف مدرسه به دبیرخانه پروژه جهت پیگیری دریافت خدمات و حمایت‌های هدفمند ارجاع می‌شود، خاطر نشان کرد: با این طرح به اولیا و آموزش وپرورش کمک می‌شود تا دانش آموزان در معرض آسیب‌های اجتماعی و روانی شناسایی تشخیص داده شوند و برای درمان و مشاوره به مراکز مربوطه ارجاع داده شوند و طبق مستندات ارائه شده تاکنون تعدادی دانش آموزان شناسایی شده و لازم التوجه به دستگاه‌های عضو ائتلاف از جمله کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و مرکز بهداشت در سطح استان ارجاع شده تا برای ان‌ها اقدامات لازم صورت گرفته گیرد.

قویدل در ادامه اظهار کرد: طرح نماد بصورت هفتگی توسط کارشناس مربوطه مورد رصد قرار می‌گیرد و پیگیری‌های لازم درخصوص موارد نیازمند معاضدت‌های حقوقی و قضایی ارجاعی از طریق سامانه نماد انجام خواهد شد.

وی گفت: براساس گزارشات و مستندات ارائه شده، به نظر می‌رسد اهداف پروژه نماد براساس استاندارد‌های تعیین شده از جمله استقرار کامل نظام غربالگری، برگزاری مناسب دوره‌های آموزش‌های ارتقایی و پیشگیرانه و ارائه خدمات و مداخلات مؤثر آموزشی، روانی و اجتماعی در استان با برنامه ریزی، هماهنگی و تعامل مناسب دستگاه‌های عضو ائتلاف پروژه، به نحو احسن و مطلوب محقق خواهد شد.

او خاطر نشان کرد: با توجه به وجود آسیب‌های اجتماعی متوجه دانش آموزان و برخی آسیب‌های اولویت دار مصمم هستیم اجرای این پروژه را توسط دستگاه‌های عضو مطالبه گر باشیم و ترک فعل‌های احتمالی را پیگیری کنیم و نیز امیدواریم با همکاری دستگاه‌های اجرایی از جمله استانداری و شهرداری با راه اندازی مرکز شوق زندگی در کرمان بتوانیم انسجام لازم را در جهت کاهش و کنترل آسیب‌های اجتماعی متوجه کودکان و نوجوانان را ایجاد کنیم.

دیگر خبرها

  • بخش خصوصی ۸۰۰ میلیارد ریال برای ساخت واحدهای مرغداری در فنوج سرمایه گذاری کرد
  • لزوم راه اندازی مرکز شوق زندگی در کرمان/ انسجام بخشی در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی کودکان و نوجوانان
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی عکس "یاریگران زندگی" 
  • نمایشگاه عکس «بازگشت»؛ با روایتی از عِرق مردم سوری به خانه و سرزمین افتتاح شد
  • ارائۀ خدمات مراقبتی به ۹۰۰ نفر از مادران باردار و کودکان در شهرستان زاوه
  • شکل گیری اعتماد‌به‌نفس از دوران کودکی
  • سالار‌های کوچک؛ دغدغه‌های بزرگ
  • سالارهای کوچک؛ دغدغه‌های بزرگ
  • بهترین سریال‌های عاشقانه کره‌ای با حال و هوای «فانتزی»
  • معیار انتخاب یک ضد آفتاب مناسب/ مصرف ضد آفتاب در مادران باردار و کودکان چگونه است؟