Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

باشگاه استقلال به شایعات مطرح شده مبنی بر تغییرات در کادرفنی این تیم به شرح زیر واکنش نشان داد.

به گزارش فارس در حالی که تمام تمرکز مجموعه استقلال بر روی موفقیت در بازی با صنعت نفت آبادان است، برخی رسانه‌ها در اخباری کذب مدعی شدند قرار است بعد از بازی روز دوشنبه تغییراتی در کادرفنی استقلال ایجاد شود که خبر مذکور به این وسیله تکذیب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشخصا این شیطنت رسانه‌ای به دنبال اختلاف افکنی در کادرفنی استقلال است و باشگاه استقلال حق پیگرد قانونی این دسته اخبار کذب را برای خود مسلم می‌داند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: استقلال کادر فنی صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۸۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاقات بی‌سابقه در باشگاه استقلال/ بیانیه نکونام علیه مدیریت باشگاه و سوالات بی‌جواب!

به گزارش قدس آنلاین، آبی‌پوشان پایتخت در سال گذشته در شرایطی توانستند در قامت تیم صدرنشین لیگ بیست‌وسوم کار خود را به پایان برسانند که مهم‌ترین اتفاق پیرامون باشگاه استقلال، دعواهای مکرر اعضای کادرفنی و مدیریت باشگاه و تنش شدید میان آن‌ها بود؛ به‌طوری‌که در چند نوبت جواد نکونام، سرمربی استقلال علیه مدیریت باشگاه موضع گرفت و حتی دستیاران هم در این مسیر موضع‌گیری‌های تندی انجام دادند و در طرف مقابل هم معاونین باشگاه استقلال نسبت به اظهارات کادرفنی موضع‌گیری داشتند.

علی خطیر مدیرعامل استقلال مدت‌هاست که شخصاً سکوت کرده و موضع‌گیری رسمی نداشته اما با این وجود، با توجه به تحرکات انجام شده حوالی باشگاه و بیانیه‌های صادره از سوی استقلالی‌ها، نمی‌توان نقش خطیر را در حواشی ایجاد شده کم‌رنگ تلقی کرد. هواداران استقلال امیدوار بودند که در ایام تعطیلی لیگ برتر، تیم‌شان بدون تنش و درگیری کار خود را پیش ببرد اما حضور ۳ بازیکن از استقلال در اردوی ملی، زمینه‌ساز ایجاد اختلاف جدید میان مدیریت و کادرفنی استقلال شد!

بیانیه توصیه‌آمیز به قلعه‌نویی با کنایه به نکونام!

استقلالی‌ها ۲ روز قبل بود که در بیانیه‌ای رسمی نسبت به حضور بازیکنان تیم‌شان در تیم منتخب سال واکنش نشان دادند و ضمن تمجید از اتفاق به عمل آمده، نسبت به عدم حضور بازیکنان خود در ترکیب تیم ملی گلایه کردند؛ به‌طوری‌که در بخش پایانی بیانیه باشگاه استقلال آمده است: «جالب اینجاست که بهترین مدافع میانی از نگاه مردم و کارشناسان حتی به تیم ملی هم دعوت نشده و ابوالفضل جلالی نیز با وجود دعوت به اردوی تیم ملی، در بازی رفت مقابل ترکمنستان بازی نکرده و امیدواریم امیر قلعه نویی در بازی برگشت از او استفاده کند. همانطور که انتظار می رود از سید حسین حسینی در این بازی استفاده شود».

آبی‌ها در شرایطی بیانیه خود نسبت به عدم حضور بازیکنان‌شان در ترکیب تیم ملی موضع گرفته‌اند که گفته می‌شود این موضع‌گیری علیه تصمیمات امیر قلعه‌نویی توأمان با طرح کنایه علیه جواد نکونام بوده است؛ چرا که نکونام بارها نسبت به عدم تقویت فهرست تیمش و ضعف فهرست بازیکنان استقلال موضع گرفته و حالا با توجه به حضور بازیکنان آبی‌پوش در جمع بهترین‌های سال، مدیران باشگاه در بیانیه خود کنایه غیرمستقیمی به سرمربی تیم‌شان زده‌اند!

مدیران باشگاه استقلال به فاصله یک روز بعد از بیانیه جنجالی، موضع‌گیری جدیدی درباره تیم ملی داشتند و در بیانیه خود نوشتند: « باشگاه استقلال همواره حامی تیم ملی فوتبال ایران بوده و این رویه و رویکرد را از گذشته تا هنوز حفظ کرده و به ویژه در این دوره که شخص امیر قلعه‌نویی هدایت تیم ملی را برعهده دارد، این حمایت صرف نظر از جنبه ملی، میهنی، جنبه تعصبی هم پیدا کرده است. آنچه شب گذشته درباره ملی پوشان استقلال در رسانه رسمی باشگاه قرار گرفت، به هیچ‌وجه دخالت در کار کادر فنی تیم ملی نبود و صرفا حکم حمایت از بازیکنان ارزشمند استقلال را داشت. باشگاه استقلال ضمن احترام به تصمیم های سرمربی محترم تیم ملی، برای تمامی ملی‌پوشان، به‌ویژه ملی‌پوشان استقلال در مصاف ترکمنستان و در ادامه راه آرزوی موفقیت دارد».

اتفاق بی‌سابقه؛ بیانیه کادرفنی علیه باشگاه!

کادرفنی باشگاه استقلال روز گذشته اقدام بی‌سابقه‌ای را انجام داد و در حالی‌که باشگاه استقلال به صورت رسمی درباره شرایط تیم ملی موضع گرفته بود، جواد نکونام و همکارانش با انتشار بیانیه‌ای مسیر حمایتی خود از تیم ملی را از باشگاه جدا کردند؛ به‌طوری‌که در بیانیه منتشره از سوی کادرفنی استقلال که در اختیار چند رسانه قرار گرفت، نسبت به احترام به تصمیمات کادرفنی تیم ملی تاکید شده و جواد نکونام و همکارانش سعی داشته‌اند تا این‌گونه نسبت به حواشی ایجاد شده پیرامون بیانیه باشگاه استقلال موضع بگیرند.

نکونام و همکارانش در بیانیه خود نوشته‌اند: «در فوتبال حرفه‌ای شکی وجود ندارد که باید تحت هر شرایطی به تصمیم سرمربی احترام گذاشت. به عبارت بهتر، این نفرات بر اساس تصمیم و تدبیر سرمربی تیم ملی در جهت اجرای برنامه‌های او دعوت می‌شوند. بنابراین هرگونه اظهارنظر یا بیانیه احساسی و خارج از عرف فوتبالی، غیرحرفه‌ای تلقی شده و کمکی به تیم ملی و ملی پوشان نخواهد کرد. بنابراین اعتراض به بازی نکردن ملی‌پوشان توسط باشگاه‌ها را نه به نفع بازیکنان می‌دانیم، نه به صلاح باشگاه‌ها و نه در شأن تیم ملی».

استقلالی‌ها بخش مهمی از سال گذشته را در حال تماشای تنش‌های موجود میان مدیریت و کادرفنی باشگاه گذراندند و به نظر می‌رسد که در سال جدید هم این رویه ادامه خواهد داشت و مشخص نیست سرانجام این دعوای پرماجرا و البته فرسایشی چه خواهد شد؛ طرفین صلح خواهند کرد یا تغییر و تحولات در انتظار مدیریت و یا کادرفنی آبی‌پوشان پایتخت خواهد بود! با توجه به در پیش بودن فرآیند واگذاری سهام باشگاه استقلال، به نظر می‌رسد که روزهای سرنوشت‌سازی در انتظار استقلالی‌ها است و تغییر و تحولات مدیریتی بعد از تغییر و تحولات مالکیتی بعید و دور از ذهن نیست.

دیگر خبرها

  • واکنش فرزند علم‌الهدی به شایعه سهامداری در یک هلدینگ
  • پسر علم‌الهدی: ارتباطی با هولدینگ گردشگری ندارم
  • پسر آیت‌الله علم‌الهدی: ارتباطی با هولدینگ گردشگری ندارم
  • واکنش فرزند علم‌الهدی به اتهامات اقتصادی و ماجرای قطع 4000 درخت هیرکانی + عکس
  • واکنش حمید مطهری به بیانیه استقلال درباره تیم ملی
  • واکنش دستیار قلعه‌نویی به بیانیه استقلال به خاطر پرسپولیس
  • مثل اسپانیا نمی‌توانیم جوانگرایی کنیم/ استقلال حق داشت از حسینی دفاع کند
  • حضور دستیار اول مجیدی در کادرفنی نکونام
  • اتفاقات بی‌سابقه در باشگاه استقلال/ بیانیه نکونام علیه مدیریت باشگاه و سوالات بی‌جواب!
  • انگ دلالی معاون استقلال حوالی تیم ملی! / دوران شایعات و یک منبع آگاه و فلانی‌ها تمام نشده است؟