Web Analytics Made Easy - Statcounter

آندره آ پیرلو به سختی بازی برابر تورینو اعتراف کرد و از خوان کوادرادو که دو پاس گل امشب یووه را داد، تمجید کرد

یوونتوس و تورینو در هفته دهم سری آ به مصاف هم رفتند که یوونتوس به سختی با دو گل دقایق پایانی توانست با نتیجه 2-1 پیروز شود و از ورود به بحران جلوگیری کند. به گزارش طرفداری، آندره آ پیرلو، سرمربی یوونتوس پس از بازی با اسکای ایتالیا گفت:

بازی مقابل تیم هایی که خط دفاع پنج نفره دارند، سخت است به عنوان بازیکن، دربی تورین برایم خیلی طاقت فرسا تر بود اما اوضاع به عنوان مربی متفاوت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
در هر صورت حس پیروزی در هر دو نقش یکسان است. وقتی در هر نبرد در زمین شکست می خورید، کنترل کردن بازی سخت می شود. ما خیلی ایستا بودیم و وقتی صاحب موقعیت می شدیم، بازیکنان ما درون محوطه جریمه نبودند. البته بازی کردن مقابل تیمی که با خط دفاع پنج نفره بازی می کند اصلا آسان نیست. ما بین نیمه به یاد آوردیم که DNA یوونتوس فداکاری و از جان مایه گذاشتن است. به محض این که تورینو را در زمین خودش حبس کردیم، گلزنی برایمان آسان تر شد. همه بازیکنان نمی توانند همیشه صد درصد عملکردشان را به نمایش بگذارند اما در این بازی ویژگی هایی چون اراده، پویایی و میل تهاجمی توانست ما را پیروز کند. وقتی حریف سازمان یافته و فشرده دفاع می کند، باید فضا بیابید و توپ را به گردش در بیاورید که این کار را در نیمه دوم انجام دادیم. یوونتوس باید عطش و جنگندگی داشته باشد  DNA یوونتوس باید در کل تیم به نمایش گذاشته شود. گاهی اوقات اوضاع خراب می شود، بعد از چند دقیقه گل می خوریم و حریف به خوبی دفاع می کند. وقتی سبک بازی خاصی جواب ندهد، باید سراغ راه های دیگر برویم. ما باید توپ را سریع تر به گردش در بیاوریم چون در غیر این صورت حریف زمان بیشتری برای جایگیری خواهد داشت. تیمی چون یوونتوس قطعا نمی تواند بدون شخصیت، عطش و جنگندگی بازی کند. علاوه بر سبک بازی به اراده هم نیاز است. نمی توان یکی را داشت و دیگری را نه. باید به جوانان اعتماد کنیم  کوادرادو یک قهرمان است. او ده سال است که در بالاترین سطح بازی می کند و به این سبک از بازی عادت دارد. تا چند هفته پیش، کیه زا اصلا در لیگ قهرمانان اروپا بازی نکرده بود و این یعنی پوشیدن پیراهن یوونتوس نسبت به باشگاه های دیگر تفاوت دارد. وقتی از بازیکنان جوان استفاده می کنید، باید منتظر رشد آن ها بمانید و البته به آن ها اعتماد کنید زیرا آن ها را برای ترکیب فیکس تیم گرفته اید. 

همچنین بخوانید:

یوونتوس 2-1 تورینو؛ سانترهای کوادرادو، ناجی بانوی پیر شد  آندره آ پیرلو: برای برد به نیوکمپ خواهیم رفت؛ برای بازی با بارسلونا آماده ام

منبع: طرفداری

کلیدواژه: آندره آ پیرلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۸۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل های بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)

شاگردان الگری به سختی لاتزیو را کنار زدند و راهی فینال کوپا ایتالیا شدند

دانلود (37.3MB)

دیگر خبرها

  • لیگ ملت‌ها: قهرمان المپیک پرستاره‌تر از همیشه
  • صعود یوونتوس به سوپرکاپ ایتالیا در فصل ۲۰۲۴/۲۵ قطعی شد
  • ببینید | خلاصه بازی لاتزیو ۲ - یوونتوس ۱
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟
  • گل های بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • تمام؛ اینتر قهرمان ایتالیا شد
  • سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال
  • واکنش آندره آ آنیلی به ستاره دوم اینتر با اعداد رومی
  • ارومیه نیازمند ۲۵۰ کیلومتر توسعه شبکه فاضلاب است
  • الگری: افزایش انتقادات؟ هرکاری که دوست داشته باشم را انجام می‌دهم