Web Analytics Made Easy - Statcounter

4 برد از 4 بازی ممکن، 9 گل و دریافت تنها 3 گل، حاصل کار روسونری در مسابقات خارج از خانه خود در فصل 21-2020 سری آ بوده است. 

سمپدوریا پس از توقف 1-1 مقابل تورینو در یک بازی پایاپای، این بار سراغ میلانی می آید که پس از کسب پیروزی 2-0 مقابل فیورنتینا توانست در لیگ اروپا هم سلتیک را با نتیجه پر گل 4-2 شکست بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان استفانو پیولی فردا با حریف سختی رو به رو می شوند ولی آن ها به عنوان صدرنشین سری آ نباید هیچ بهانه ای برای عدم کسب سه امتیاز داشته باشند. 

مشخصات بازی سمپدوریا و میلان روز و تاریخ برگزاری: یکشنبه 6 دسامبر 2020 / 16 آذر 1399 ساعت: 23:15 تورنمنت: هفته دهم سری آ  ورزشگاه: لوییجی فراری داور: جانپائولو کالوارسی ترکیب احتمالی تیم های سمپدوریا و میلان

غایبان سمپدوریا و میلان

نتایج شش تقابل اخیر سمپدوریا و میلان

مقایسه عملکرد سمپدوریا و میلان در فصل جاری سری آ سمپدوریا شاخص میلان 11 تعداد امتیاز 23 14 گل 21 5.7 شوت در چارچوب به ازای هر بازی 3.7 4 کلین شیت 1 314.0 تعداد پاس سالم در هر بازی به طور میانگین 397.7 42.9 میانگین مالکیت توپ 53.2 34 تعداد دفعات پس گرفتن توپ در یک سوم دفاعی حریف 51 پیش بینی هو اسکورد از بازی سمپدوریا - میلان

سمپدوریا 1-2 میلان

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سمپدوریا و میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۸۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوریا سرآبادانی گربه سیاه فولاد خوزستان

به گزارش "ورزش سه"، شمس آذر در شرایطی برابر فولاد خوزستان به برتری دست یافت که پوریا سرآبادانی با گل خود زمینه ساز کسب سه امتیاز تیمش در این جدال لقب گرفت.

کاپیتان شمس آذر که با این گل توانست به هفت گل زده در اولین فصل حضورش در لیگ برتر دست یابد، هرچند کار سخت و شاید غیرممکنی برای حضور در جمع مدعیان اصلی کفش طلای این فصل پیش رو داشته باشد، اما از اینکه توانسته به عنوان گلزن اول شمس آذر ماموریت خود را به سرانجام برساند، کاملا راضی است.

سرآبادانی که زننده تک گل بازی آخر تیمش مقابل فولاد خوزستان بود، در بازی رفت نیز این اتفاق را تکرار کرده بود و در ورزشگاه فولاد آره‌نا نیز زننده تک گل تیمش برای پیروزی بزرگ و خارج از خانه تیمش مقابل این حریف لقب گرفته بود تا اکنون با دو گلی که مقابل این تیم به ثبت رسانده، زمینه ساز کسب شش امتیاز شمس آذر از تقابل با فولاد خوزستان لقب گیرد.

او در بازی رفت با ارسال کرنر اصغر اعرابی که اکنون راهی سپاهان شده، با ضربه سر توانسته بود دروازه کنت را باز کند و اینبار در جدال خانگی توانست از روی نقطه پنالتی شهاب گردان را تسلیم کند و دومین گل خود مقابل این حریف را به این شکل ثبت کند.

دیگر خبرها

  • علیزاده طلایی شد
  • دست نخورده باقی ماندن رکورد یوونتوس آنتونیو کونته در پی تساوی اینتر مقابل کالیاری
  • اینتر در آخرین دقایق پیروزی را با تساوی عوض کرد
  • بازگشت آندره اونانا به سن سیرو برای تماشای مسابقه اینتر - کالیاری / عکس
  • محرم در اهواز به دنبال رکورد ساکت الهامی!
  • بازگشت گلر منچستریونایتد به سن‌سیرو
  • اولین قهرمانی تاریخ العربی مقابل حریف مجیدی!
  • پوریا سرآبادانی گربه سیاه فولاد خوزستان
  • کادیز ۰-۱ بارسا: پیروزی با سوپرگل فلیکس
  • رکوردی دیگر برای گواردیولا در لیگ برتر؛ ۱۵۰ بازی خانگی و ۷۸٪ پیروزی