Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال بارسلونا در ادامه بازی‌های هفته دوازدهم لالیگا، میهمان کادیز بود و در پایان با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد تا متحمل چهارمین شکست خود در فصل جدید شود.

آلوارو خیمنز در دقیقه ۸ بازی موفق شد دروازه بارسلونا را باز کند. هر چند بارسلونا در ابتدای نیمه دوم روی اشتباه پدرو آلکالا، مدافع کادیز به گل رسید، اما آلوارو نگردو مهاجم باتجربه کادیز در دقیقه شصت و هفتم موفق شد گل دوم تیمش را به ثمر برساند تا کادیز ۳ امتیاز این دیدار حساس را کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این نتیجه کادیز ۱۸ امتیازی شد و به رده پنجم صعود کرد. بارسلونا هم با ۱۴ امتیاز در رده هفتم قرار گرفت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه بارسلونا لالیگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۸۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست لاپورتا از ژاوی: لیگ قهرمانان را فراموش کن و به فکر ال‌کلاسیکو باش!

رئیس باشگاه بارسلونا برای حمایت از بازیکنان و سرمربی در رختکن این تیم حاضر شد.

طرفداری | رئیس بارسلونا از سرمربی تیمش خواسته تا با فراموش کردن حذف دردناک بارسا از لیگ قهرمانان اروپا، تمرکز خودش را روی بازی حساس مقابل رئال مادرید بگذارد.

به گزارش موندو دپورتیوو، بارسلونا در حالی که بازی رفت را با نتیجه 3-2 از پاری سن ژرمن برده بود و در خانه هم تا پیش از اخراج آرائوخو با یک گل از حریف فرانسوی‌اش جلو بود اما با اخراج رهبر خط دفاعی خود، قافیه بازی را به پی‌اس‌جی باخت تا بارسلونا در کمال ناباوری از لیگ قهرمانان اروپا حذف شود. می‌توان با قاطعیت گفت که بارسلونا در 120 دقیقه از 180 دقیقه بازی مقابل پاری سن ژرمن تیم برتر میدان بود، اما در 60 دقیقه پایانی به دلیل یک اشتباه از سوی کاتالان‌ها، ورق به نفع پاریسی‌ها برگشت. این بازی ضربه سختی به روحیه تیم کاتالان زد، چرا که آنها نظاره‌گر بودند که چگونه در عرض چند دقیقه، جایگاهی که در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا کسب کرده بودند، از دست می‌رود.

حمایت رئیس بارسلونا

خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، پس از شکست سنگین سه‌شنبه شب، برای حمایت و دلگرمی تیم خود در کنار آنها حاضر شد. لاپورتا پس از صحبت کوتاهی با رافا یوسته، نایب رئیس باشگاه و سایر مدیران، به رختکن رفت و با وجود نتیجه‌ای که رقم خورده بود، از بازیکنان تمجید و به خاطر روحیه جنگندگی آنها تشکر کرد. رئیس باشگاه بارسلونا همچنین گفتگوی مفصلی با ژاوی داشت که خود به دلیل رفتار در کنار زمین از بازی اخراج شده بود.

تمرکز بارسلونا باید روی بازی در ال‌کلاسیکو باشد

در این گفتگو، رئیس بارسا و ژاوی در مورد مسائل مربوط به بازی و همچنین در مورد کارت قرمز رونالد آرائوخو به طور مفصل صحبت کردند. لاپورتا خاطرنشان کرد که تمرکز تیم باید معطوف به ال کلاسیکوی پیش‌رو باشد. اکنون باید دید که ژاوی پس از این شکست دردناک چگونه روحیه تیم را احیا می‌کند. بارسلونا یکشنبه شب در سانتیاگو برنابئو به مصاف رئال مادرید خواهد رفت. پیروزی در این بازی تضمین می‌کند که آنها در کورس قهرمانی لالیگا باقی بمانند، در حالی که شکست بارسا را 11 امتیاز از رئال مادرید عقب می‌اندازد.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی مهدی طارمی
  • درخواست لاپورتا از ژاوی: لیگ قهرمانان را فراموش کن و به فکر ال‌کلاسیکو باش!
  • گل محمد قربانی مانع از شکست «اورنبورگ» نشد
  • استارت آقای تاکتیک‌دان با پیروزی در جام ملت‌ها
  • صعود پاری‌سن‌ژرمن با گلباران بارسلونا/ شب رویایی دورتموند مقابل اتلتیکو
  • خلاصه بازی بارسلونا 1 - پاری سن ژرمن 4
  • بارسلونا ۱ (۴) - (۶) ۴ پاری‌ سن‌ ژرمن/ انریکه از خاطرات کاتالان‌ها علیه آنها استفاده کرد + فیلم
  • آتش‌بازی پاری‌سن‌ژرمن در بارسلونا/ کابوس اتلتیکو برابر دورتموند
  • آمارعلیه PSG: باید به بارسلونا ببازید!
  • پدری: مالک توپ باشیم پی‌اس‌جی را شکست می‎‌دهیم