Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، رویترز شنبه شب نوشت که دادگاه استیناف آتلانتا با درخواست لین وود وکیل محافظه کاری که خواستار ابطال پیروزی بایدن در جورجیا شده بود مخالفت کرد.

استیون گریمبرگ قاضی دادگاه استیناف در حکم خود اعلام کرد که وود در موقعیتی نیست که این درخواست را مطرح کند.

خبرگزاری آسوشیتدپرس نیز شنبه شب گزارش داد که دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در تماسی تلفنی با برایان کمپ فرماندار جورجیا از وی خواست تا در کنگره یک جلسه ویژه تشکیل داده و پیروزی بایدن را باطل کند اما این درخواست نتیجه‌ای نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک منبع آگاه در جورجیا گفت که کمپ با این درخواست ترامپ مخالفت کرد.

در حالی که ترامپ به نتیجه انتخابات در جورجیا اعتراض دارد این ایالت دوم ماه ژانویه انتخابات دیگری برای تعیین ۲ سناتور جورجیا در سنای فدرال برگزار می‌کند.

ترامپ قصد دارد برای اعلام حمایت از سناتورهای جمهوری‌خواه به این ایالت سفر کند.

ترامپ مدعی است که در انتخابات ریاست جمهوری این کشور تقلب شده و بایدن با تقلب به پیروزی رسیده است.

برچسب‌ها انتخابات ۲۰۲۰ دونالد ترامپ جو بایدن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۲۰۲۰ دونالد ترامپ جو بایدن انتخابات ۲۰۲۰ دونالد ترامپ جو بایدن اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۸۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سایه ابطال روی انتخابات سه‌گانه/ وزیر تعلیق می‌کند یا دیوان عدالت

به گزارش خبرنگار مهر، پس از آن که وزارت ورزش به ابهاماتی که در مورد برگزاری مجمع انتخاب رییس فدراسیون سه گانه وجود داشت، بی توجهی و مجمع را برگزار و رییس جدید را انتخاب کرد، حالا معترضین به برگزاری غیرقانونی مجمع اسناد و مدارک خود را با ارایه شکایتی به دیوان عدالت اداری کشانده اند تا روزهای پرالتهابی در انتظار این رشته المپیکی باشد.

پیش از برگزاری مجمع تاکید شده بود که انتخاب اعضای کمیسیون ها به جای آن که مثل سایر فدراسیون ها با انتخابات صورت بگیرد، با انتصاب و امضا چند عضو هیات رییسه انجام شده که همین امر غیرقانونی بودن مجمع را اشاره کرده است.

مجمع انتخابات رییس جدید فدراسیون سه گانه (ترای اتلون) در شرایطی روز چهارشنبه ۲۹ فروردین برگزار شد که برخلاف عرف مجامع فدراسیون ها محمود خسروی وفا رییس کمیته ملی المپیک نیز در جلسه حضور داشت و ناظر فدراسیون جهانی نیز برای برگزاری این مجمع به صورت آنلاین حاضر بود.

انتخابات این فدراسیون از آنجا پرحاشیه شد که احمد نامنی پیش از حضورش در دفتر امور مشترک فدراسیون ها سرپرستی فدراسیون را برعهده داشت و ابهاماتی که در مورد کمیسیون ورزشکاران و سایر موارد مطرح می شود، در زمان سرپرستی وی صورت گرفته بود. طبیعی است زمانی که او از سرپرستی فدراسیون به ریاست دفتر امور مشترک فدراسیون ها می رسد، به واسطه پست سازمانی اش در وزارت ورزش، از اقداماتش در فدراسیون دفاع خواهد کرد. همین امر شائبه مهندسی شدن انتخابات را بیشتر کرده بود.

تعیین تکلیف ۱۲ رای که از کمیسیون ها نشات می گیرد طبیعا وضعیت انتخابات را تحت تاثیر قرار خواهد داد. اتفاقی که از سوی وزارت ورزش و جوانان مورد توجه قرار نگرفت و مجمع با ابهامات زیادی برگزار شد.

هر چند محمود خسروی وفا در مجمع فدراسیون المپیکی سه گانه حضور داشت و می توانست رییس مجمع باشد اما برخلاف مجامع دیگر برای انتخاب ریاست مجمع رای گیری شد و تنها شروین اسبقیان برای قبول این مسوولیت اعلام آمادگی کرد و اعضا با بلندکردن دست به او رای دادند.

یکی از موارد دیگری که به مورد اعتراض برخی نامزدهای حضور در انتخابات ریاست این فدراسیون است، اجازه ندادن به نمایندگان نیروهای مسلح و شهرداری برای انداختن رای به صندوق بود. ضمن این که عنوان شده نمایندگان وزارت ورزش و کمیته المپیک و پارالمپیک رای نداده اند.

مهمترین بخش مجمع به صحبت های مهدی گودرزی یکی از نامزدهای ریاست و رییس سابق این فدراسیون برمی گردد که با ارایه گزارش و مستندات لازم احمد نامنی را به مهندسی کردن انتخابات و تخلف در زمان حضورش به عنوان سرپرست فدراسیون متهم کرد.

گودرزی با تحویل مدارک غیرقانونی و نامعتبر بودن این انتخابات به روسای جلسه، نامنی را به زیر پا گذاشتن رعایت اساسنامه و نداشتن هیات رییسه معتبر محکوم کرد. در صحبت های رییس سابق فدراسیون تاکید شد که تمام جلسات نامنی با ٤ عضو از ١١ عضو هیات رییسه تشکیل شده و در این صورت کلیه مصوبات برای تشکیل کمیسیون ها و انتخابات غیرقانونی است.

در حالی که گودرزی با ارایه مستندات و مدارک به روند برگزاری مجمع اعتراض داشت، شروین اسبقیان تلاش کرد این اعتراض مورد توجه ناظر جهانی قرار نگیرد. به همین خاطر رییس پیشین فدراسیون حاضر به حضور در رای گیری و امضا صورتجلسه نشد و مجمع را غیرقانونی خواند.

هر چند مدیریت کردن رسانه ها برای این که گودرزی صحبت هایش بازتاب نداشته باشد، صورت گرفت اما رییس پیشین اسناد و مدارک خود را پیش از برگزاری مجمع به دیون عدالت اداری ارایه کرده و پیگیر شکایت خود است.

به نظر می رسد با پیگیری هایی که گودرزی انجام خواهد داد این فدراسیون هم به جهت تخلفاتی که در برگزاری مجمع آن صورت گرفته با چالش مواجه خواهد شد و ماجرای فدراسیون ژیمناستیک در آن تکرار می شود.

کد خبر 6083075

دیگر خبرها

  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • پیشتازی اندک ترامپ نسبت به بایدن در جدیدترین نظرسنجی
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید
  • نشریه هیل: انتخابات ۲۰۲۴ برای مردم آمریکا بازی باخت-باخت است
  • آسوشییتدپرس: ایران و اسرائیل از آستانه یک جنگ تمام عیار بازگشتند/ سیاست خارجی، پاشنه آشیل جو بایدن در سال انتخابات شد
  • طرح «عروسِ ترامپ» برای جلوگیری از تقلب در انتخابات
  • طرح «عروسِ ترامپ» برای جلوگیری از تقلّب در انتخابات
  • سایه ابطال روی انتخابات سه‌گانه/ وزیر تعلیق می‌کند یا دیوان عدالت