Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدرس کارگاه آنلاین دومین جایزه سال استیکر استفاده از استیکرهایی که توسط هنرمندان ایرانی مبتنی بر فرهنگ مردم برای مخاطبان طراحی می‌شود بسیار جذاب و قابل توجه دانست.

پدرام اعتمادی انیماتور و مدرس کارگاه آنلاین دومین جایزه سال استیکر در گفتگو با خبرنگار برنا درباره این کارگاه‌ها و محتوایی که در آنها تدریس شده و در اختیار مخاطبان است، گفت: مواردی که در کارگاه‌ها عنوان شد این بود که افراد چگونه می‌توانند استیکرهایشان را متحرک کنند، چه خروجی‌های باید ارائه دهند و چه نکاتی را باید رعایت کنند تا استاندارد لازم برای ورود به مسابقه و بعد از آن برای استفاده مردم را داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: البته ما شرکت‌کنندگان را در سطحی در نظر گرفتیم که این موارد را می‌دانند و انیمیت کردن را بلدند، فقط در حد یک یادآوری و تاکید بر نکات مهم این موارد را مطرح کردیم تا از استانداردهای مدنظر مسابقه بیشتر مطلع شوند.

مدرس بخش اصول و مبانی طراحی «استیکر متحرک» در کارگاه های آنلاین دومین جایزه سال استیکر درباره تاثیر کارگاه‌ها و آموزش به افراد برای طراحی استیکر گفت: برای من به شخصه به عنوان یک کارتونیست و انیماتور خیلی دوست‌داشتنی و هیجان‌انگیزتر است که بتوانم در پیام‌هایم از استیکرهایی استفاده کنم که خودم طراحی کرده‌ام و می‌توانم حس و حالم را خیلی راحت‌تر برسانم. کسی هم که مرا می‌شناسد متوجه می‌شود که آن استیکرها با حال و هوا و خلقیات من همخوانی دارد. فکر می‌کنم این کار برای تمامی افراد به ویژه کسانی که در حوزه گرافیک و انیمیشن فعالیت می‌کنند، جذاب و لذت‌بخش باشد.

این طراح و انیماتور درباره برگزاری رویدادی با عنوان جایزه سال استیکر توسط آیگپ و ایجاد فرصتی برای تولیدات هنرمندان کشور خودمان برای ارایه طراحی‌هایشان گفت: این که یک پیام‌رسان داخلی موجبات برگزاری چنین رویدادی را فراهم کرده اتفاق خیلی خوبی است زیرا ما معمولا از استیکرهای خارجی استفاده می‌کنیم و برخی اوقات خیلی از شکلک‌ها و اداهایی که در آنها هست متعلق به فرهنگ ما نیست و حتی مفهوم آن را هم نمی‌دانیم، اما وقتی به همت یک پیام‌رسان داخلی رویدادی برگزار می‌شود که هنرمندان را ترغیب می‌کند تا استیکرهایی را مبتنی بر فرهنگ عامیانه خودمان طراحی کنند، قطعا اتفاق خوبی است.

به گفته وی، این رویداد در صورت استمرار می‌تواند جای خود را هرچه بیشتر بین مخاطبان باز کند.

اعتمادی تاکید کرد: مسلما ما ایرانی‌ها یک سری اصطلاحات و شوخی‌ها بین خودمان داریم که فقط خودمان آنها را می‌دانیم و وقتی این موارد را در استیکرها می‌بینیم برایمان جالب توجه است.

وی در پایان گفت: به عنوان مثال من چند سال پیش یک مجموعه استیکر را برای شب یلدا طراحی کردم. شب یلدا فقط متعلق به فرهنگی ایرانی است و وقتی چنین استیکرهای مناسبتی خاص خودمان داریم و می‌توانیم در موقعیت‌های مناسب از آنها استفاده می‌کنیم برایمان جذاب‌تر است.

کارگاه‌های آنلاین دومین جایزه استیکر از روز ۱۵ آبان‌ماه به صورت رایگان از طریق سایت جشنواره به نشانی STICKERPRIZE.IGAP.NET و پیام‌رسان آیگپ در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

دومین جایزه سال «استیکر» به دبیری سید مسعود شجاعی طباطبایی از مهرماه 1399 آغاز شده و تا  23 دی‌ماه سال جاری، همزمان با روز جهانی استیکر که اختتامیه این مراسم برگزارمی‌شود ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرهنگ ایرانی استیکر جایزه سال استیکر دومین جایزه سال کارگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۸۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ملی «نور» در گلستان با هدف حفظ فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی حجاب و عفاف

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ در این اجرای این طرح که از ۲۵ فروردین امسال آغاز شده است، با ناهنجاری‌ها در موضوع حجاب و عفاف، در چارچوب قانون برخورد می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پوستر جالب گل گهر برای مصاف با استقلال خوزستان؛ فوتبال روی فرش ایرانی + عکس
  • آپدیت جدید تلگرام دل کاربران را برد
  • این انیمیشن ایرانی به اسکار راه یافت
  • برگزاری نمایشگاه و کارگاه خیابانی نقاشی «وعده صادق» در کرمانشاه
  • برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت
  • تمدید مهلت ارسال آثار به همایش علمی پایداری و کارآمدی خانواده
  • اقدام ایران، منطقی است و مبتنی بر حقوق حقه هر کشور
  • اجرای طرح ملی «نور» در گلستان با هدف حفظ فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی حجاب و عفاف
  • دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت
  • دومین کارگاه آموزشی مربیان پایه کشتی برگزار شد