Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک قاضی در شهرستان کوهدشت یک متهم را که یک اسلحه شکاری به صورت غیرمجاز نگهداری می‌کرد را به تهیه ۲۰ بسته معیشتی برای توزیع بین معلولان نیازمند محکوم کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، یک قاضی در شهرستان کوهدشت بنام میثم قلایی برای یک متهم حکم جالبی صادر کرد که با بازتاب خاصی در فضای مجازی همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این قاضی برای متهمی که به صورت غیر مجاز یک اسلحه شکاری نگهداری می‌کرد، با توجه به عدم استفاده زیان بار از اسلحه و همچنین عدم سابقه دار بودن متهم، وی را به تهیه ۲۰ بسته معیشتی محکوم کرد.

این بسته‌ها باید بین معلولان نیازمند تحت پوشش بهزیستی توزیع شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شهرستان کوهدشت معلولان قاضی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۹۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین ردیف بودجه برای حفظ و مرمت آثار تاریخی اراک

عضو شورای اسلامی شهر اراک گفت: شهرداری اراک در زمینه مرمت و نگهداری اماکن تاریخی یا در صورت ضرورت خرید این آثار ورود کرده است.

سید رضا قریشی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی اظهار کرد: شهرداری اراک در زمینه مرمت و نگهداری بازار سرپوشیده بیش از سایر دستگاه‌های مسئول ورود داشته و در این زمینه خدمات ارائه کرده است.

وی افزود: در راستای حفظ و معرفی آداب و رسوم اقداماتی انجام و تلاش شده است این هویت به صورت برجسته نمایش داده شود.

عضو شورای اسلامی شهر اراک خاطرنشان کرد: شهرداری اراک در زمینه مرمت و نگهداری اماکن تاریخی یا در صورت ضرورت و امکان برای خرید این آثار ورود کرده است.

قریشی تصریح کرد: در صورتی که شهروندان با هویت‌های شهری خود بیشتر آشنا شوند و این مهم به آن‌ها معرفی شود و با هویت شهر خود بیشتر شناخت پیدا کنند، سبب دلبستگی بیشتر نسبت به شهر و ایجاد تعلق خاطر در شهروندان خواهد شد.

وی اضافه کرد: در بودجه سال آینده برای حفظ و مرمت آثار تاریخی و موضوعات فرهنگی و هویتی ردیف بودجه مشخص شده است.

عضو شورای اسلامی شهر اراک با بیان اینکه برای مناسبت‌های مختلف همچون روز اراک بودجه‌ای مشخص شده است، تصریح کرد: برای موضوعات فرهنگی و عمرانی بودجه‌ای جداگانه‌ای در نظر گرفته است تا با آن بتوانند از این اماکن نگهداری کنند و بازسازی‌ها صورت گیرد.

قریشی با اشاره به اینکه بازارچه‌های عرضه میوه و تره‌بار در راستای موضوع محله‌محوری تعریف شده است، گفت: در حوزه بهره‌برداری از این بازارچه‌ها مشکلاتی وجود دارد و شهرداری نمی‌تواند به صورت مستقیم محصولات را به مردم عرضه کند.

وی افزود: برای بهره‌برداری از بازارچه میوه و تره‌بار نیاز به حضور سرمایه‌گذار ضروری است.

عضو شورای اسلامی شهر اراک با بیان اینکه بازارچه‌ها کمتر مورد توجه سرمایه‌گذاران قرار گرفته است، گفت: این موضوع در دستور کار جدی شهرداری قرار گرفته است تا این نیاز ضروری به نحو شایسته‌ای پاسخ داده شود و امیدواریم در سال جدید این بازارچه‌ها به بهره‌برداری برسد.

کد خبر 737449

دیگر خبرها

  • برادرکُشی با اسلحه شکاری!
  • هشدار پلیس فتا در مورد پیامک‌های جعلی کالا برگ و یارانه
  • تعیین ردیف بودجه برای حفظ و مرمت آثار تاریخی اراک
  • قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها
  • قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها | آدم‌ربایی و قتل در مشهد
  • کشف و ضبط ۱۰۰ قبضه اسلحه شورشی و شکاری در لرستان
  • متهم به عرضه برنج تقلبی در مشهد به بیش از ۴۹ میلیارد ریال محکوم شد
  • بیش از ۶۰۰ خانواده متقاضی فرزند خواندگی هستند
  • تهیه و نگهداری جوجه‌های رنگی در منازل خطرآفرین است
  • کشاورزان بقایای هرس شده درختان خود را جمع آوری نمایند